Panasonic: Martin Benecký

5. 10. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Panasonic)
Panasonic jmenoval Martina Beneckého na pozici Country Managera divize Computer Product Solutions (CPS) v rámci skupiny Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU). Zde bude odpovědný za řízení obchodních aktivit pro celou střední Evropu včetně Turecka. V této pozici nahrazuje Holgera Kalnischkiese.
Martin Benecký, country manager divize Panasonic Computer Product Solutions pro region střední a východní Evropy a Turecko

Divize Computer Product Solutions zastupuje segment odolných mobilních počítačů Toughbook včetně tabletů a pokladních systémů určených pro maloobchodní segment. Sídlem nově jmenovaného ředitele bude pobočka společnosti Panasonic v Praze.

Martin Benecký pracoval od roku 2003 na celé řadě pozicí v americké technologické firmě Intermec, kde se v posledních letech věnoval propagaci a prodeji nových informačních technologií na bázi radiofrekvenční identifikace (RFID). Před jmenováním působil jako Channel Manager v Höft & Wessel AG, když jeho úkolem bylo vytvořit a řídit prodejní a distribuční síť ve střední a východní Evropě.

Tým společnosti Panasonic posiluje Martin Benecký od prvního října 2012, přičemž v této pozici nahrazuje Holgera Kalnischkiese. K jeho povinnostem bude patřit řízení několika regionálních týmů, jednání s klíčovými obchodními partnery a zákazníky, další posílení pozice firmy na trhu. Bude rovněž zodpovědný za přípravu a realizaci obchodní strategie, založené na požadavcích klientů, trendech na trhu a získávání nových obchodních příležitostí.

Mým prvořadým úkolem je realizace nového plánu rozvoje partnerského kanálu, včetně konsolidace již stávajících vazeb, na dlouhodobé bázi a v souladu s firemními principy. Pro další expanzi a rozvoj partnerských vztahů bude v prvním kroku potřeba dále podpořit a rozšířit regionální týmy,“ řekl Benecký. „Partnerská síť, která nabídne bohaté produktové portfolio řešení, je klíčovým prvkem pro další růst divize. Ve střednědobém horizontu je totiž mým cílem posílení pozice divize na trhu a zvýšení jejího tržního podílu,“ dodal.

Podle posledního průzkumu analytické skupiny VDC Research vzrostl společnosti Panasonic podíl na počtu prodaných kusů odolných a zodolněných notebooků z původních 65 procent v roce 2010 na 65,8 procent v roce 2011. Stala se tak podesáté v řadě lídrem na tomto trhu.

Štítky: 

Podobné články

Ondřej Vltavský, produktový manažer společnosti Panasonic, předvádí dotykové funkce nových televizorů

Panasonic uvedl produkty pro rok 2013

12. 5. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Panasonic a DCD Publishing)
Společnost Panasonic uvedla kolekci produktů pro nadcházející období roku 2013. Mezi představenými novinkami je možné nalézt nové plazmové i LCD televizory, fotoaparáty i digitální kamery pokrývající potřeby širokých zákaznických skupin. Čtěte více
Panasonic Lumix DMC-LF1

Panasonic: Lumix DMC-LF1

29. 4. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Panasonic)
Panasonic představil Lumix DMC-LF1, nejnovější přírůstek do high-endové řady kompaktů. Model je vhodný pro nadšence, kteří hledají nejlepší kombinaci pro fotografování a editaci snímků v designovém balení. Čtěte více

Atlantis Telecom distributorem notebooků Panasonic

29. 3. 2013. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: DCD Publishing)
Společnost Atlantis Telecom se v březnu stala autorizovaným a jediným distributorem společnosti Panasonic divize Computer Product Solutions. Smlouva je platná pro český a slovenský trh. Čtěte více

Panasonic Toughpad rozšiřuje spolupráci s partnery

15. 2. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Panasonic)
Panasonic rozvíjí partnerský program Toughbook Engage s cílem uspokojit rostoucí poptávku ze strany firemních zákazníků po řešeních využívajících počítače Toughbook, tablety Toughpad a elektronické prodejní systémy EPOS. Čtěte více