Panasonic Toughpad rozšiřuje spolupráci s partnery

15. 2. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Panasonic)
Panasonic rozvíjí partnerský program Toughbook Engage s cílem uspokojit rostoucí poptávku ze strany firemních zákazníků po řešeních využívajících počítače Toughbook, tablety Toughpad a elektronické prodejní systémy EPOS.

Jen něco málo přes rok od oficiálního spuštění tohoto programu, navrženého k poskytování odborné a prodejní podpory, vybudovala divize Computer Product Solutions evropskou síť složenou z téměř 500 oficiálních distributorů, nezávislých dodavatelů software a prémiových i registrovaných partnerů. Na trhu s odolnými a zodolněnými notebooky patří společnosti Panasonic dle analytické skupiny VDC Research dominantní podíl 65,8 % a partnerský program je proto velmi důležitý.

Uvedených 500 partnerů působí ve 35 zemích napříč celou Evropou. Například v Británii jsou součástí partnerské sítě Toughbook Engage nejen tři distributoři, společnosti SDG, Avnet a Centerprise, ale také šestice prémiových partnerů a 165 registrovaných partnerů. Během uplynulého roku bylo těmito partnery registrováno více než 800 obchodních příležitostí odpovídající hodnotě více než 200 miliónů liber. Zatímco na počátku programu bylo skrze partnerské společnosti uskutečněno 35 % prodejů britské divize CPS, dnes je tato hodnota dvojnásobná a bude se i nadále zvyšovat.

Během prvního roku existence evropského programu investovala společnost Panasonic do 250 společných marketingových aktivit se 75 různými obchodními partnery více než  milion EUR. Smyslem této investice byla především podpora růstu prodeje. Společnost Panasonic v uvedeném období sestavila svůj vlastní tým podpory s dedikovanými account managery ve většině klíčových regionů. Partneři mohou využívat centralizovaného marketingového týmu i lokální prodejní a technické podpory. Takřka rodinný přístup k partnerskému programu podtrhuje i dvoudenní setkání, kterého se v chorvatském Dubrovníku zúčastnilo 65 nejvýznamnějších partnerů.

Účastníci partnerského programu Engage tedy mají k dispozici jak technickou podporu, tak i podporu propagace prodeje produktů společnosti Panasonic. Mohou dosáhnout i na zajímavé odměny za dosažené prodeje. Celý partnerský program je soustředěný okolo specializovaného portálu a jednotlivý partneři mají přístup k informacím a službám dle úrovně svého partnerství. V rámci tohoto portálu jsou k dispozici kobrandové marketingové kampaně, on-line školení k jednotlivým produktům, marketingové fondy, odborná vedení, zvýhodněné ceny, bonusový program, možnost nákupu zlevněných předváděcích kusů jednotlivých zařízení a v neposlední řadě také aktuální informace o nově uváděných produktech. Nejnovější rozšíření partnerského programu se týká například zpřístupnění komplexního e-learningového vzdělávacího programu určeného k certifikaci partnerů.

V následujícím roce bude zdokonalována partnerská spolupráce i s nezávislými dodavateli software. Cílem je umožnit tvůrcům specializovaných aplikací maximální využití výhod odolných zařízení společnosti Panasonic s operačními systémy Android a Windows 8.

Jakub Vokáč, Key Account Manager divize CPS pro střední Evropu ze společnosti Panasonic System Communications Company Europe řekl: „Strategická spolupráce s prodejními partnery nebyla v minulosti nikdy tak důležitá, jako je tomu dnes. Rostoucí trh a mnohdy velmi smělé plány uvádění nových produktů otevírají zajímavé obchodní příležitosti. Součástí naší strategie uvádění nových produktů na trh tak je vybudování kvalitní partnerské sítě v České republice a na Slovensku s cílem nabídnout zákazníkům to nejlepší možné řešení dostupné na současném trhu. Naše odolné počítače Toughbook i odolné tablety Toughpad jsou navrženy tak, aby společnostem s požadavky na speciální zařízení umožnily maximálně efektivní využití mobilních pracovníků. Spolu s neustálým růstem tohoto segmentu zákazníci stále častěji poptávají oborově specifická řešení založená na našich produktech s cílem využívat tato řešení v terénu. Díky partnerství s prodejními specialisty a nezávislými dodavateli software jsme schopni taková řešení dodat našim zákazníkům efektivněji a rychleji.“

Štítky: 

Podobné články

Ondřej Vltavský, produktový manažer společnosti Panasonic, předvádí dotykové funkce nových televizorů

Panasonic uvedl produkty pro rok 2013

12. 5. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Panasonic a DCD Publishing)
Společnost Panasonic uvedla kolekci produktů pro nadcházející období roku 2013. Mezi představenými novinkami je možné nalézt nové plazmové i LCD televizory, fotoaparáty i digitální kamery pokrývající potřeby širokých zákaznických skupin. Čtěte více
Panasonic Lumix DMC-LF1

Panasonic: Lumix DMC-LF1

29. 4. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Panasonic)
Panasonic představil Lumix DMC-LF1, nejnovější přírůstek do high-endové řady kompaktů. Model je vhodný pro nadšence, kteří hledají nejlepší kombinaci pro fotografování a editaci snímků v designovém balení. Čtěte více

Atlantis Telecom distributorem notebooků Panasonic

29. 3. 2013. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: DCD Publishing)
Společnost Atlantis Telecom se v březnu stala autorizovaným a jediným distributorem společnosti Panasonic divize Computer Product Solutions. Smlouva je platná pro český a slovenský trh. Čtěte více
Christian Sokcevic, generální ředitel společnosti Panasonic pro region střední a jihovýchodní Evropy

Panasonic: Christian Sokcevic

6. 2. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Panasonic)
Panasonic jmenoval do funkce generálního ředitele pro střední a jihovýchodní Evropu Christiana Sokcevice, který převzal odpovědnost za region tvořený 12 zeměmi (Albánie, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Česká republika, Černá Hora, Chorvatsko, Makedonie, Maďarsko, Rumunsko, Srbsko, Slovensko a Slovinsko). Čtěte více