Novým CEO společnosti Webnode se stal Josef Hos

25. 3. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Webnode)
Webnode, tvůrce nástroje na tvorbu webových stránek, jmenoval Josefa Hose do pozice výkonného ředitele. Funkci, v níž vystřídal Ondřeje Kratěnu, zastává od února 2019. Josef Hos přišel z Avastu, odkud si přinesl řadu zkušeností s online marketingem, e-commerce, produktovým managementem nebo řízením provozu na podporu obchodu a marketingu.

Ve společnostech Avast a AVG strávil dohromady 13 let a jeho odbornost by měla pomoci Webnode v dalším rozvoji.

„Je pro mě velkou ctí i výzvou zhostit se vedení společnosti jako je Webnode. K mým dlouhodobým cílům patří zajistit jí růstovou budoucnost, což spočívá hlavně v lepším pochopení potřeb zákazníka, které Webnode řeší, a rovněž bych chtěl naše řešení rozvinout a rozšířit dále,“ uvedl Josef Hos a dodal: „Mým osobním cílem je pak zúročit dosavadní zkušenosti a naučit se něco nového. V neposlední řadě bych se také chtěl prací bavit a být blíže své rodině.“

Josef Hos má v práci v prostředí IT a internetu orientovanou na data a zákazníky osmnáctiletou praxi. Svou kariéru začal ve společnosti Moravia IT, globálním poskytovateli služeb softwarové lokalizace a testování, kde se vypracoval na pozici v softwarovém vývoji interních aplikacích a UX designu. Poté přešel do AVG, kde měl na starosti globální weby, u nichž aplikoval nové přívětivější prostředí a rovněž navrhoval první kampaně samotných produktů.

Následujících deset let strávil v Avastu, kde byl viceprezidentem globálního obchodu, seniorním viceprezidentem pro produkty a provoz spotřebitelské divize a seniorním viceprezidentem a generálním ředitelem pro řešení CCleaner. Asi nejzajímavější projektem v Avastu byl návrh a vývoj komunikační platformy se zákazníkem (in-product) a nasazení e-commerce platformy pro celosvětový obchod s důrazem na optimalizaci pro lokální trhy.

K jeho zálibám patří obecně kreativní činnost (fotografie, tvorba elektronické hudby atd.), většina jí však ustoupila práci a zájmu o rodinu. Zůstala však záliba ve víně, technologiích, a zajímavých autech.

Štítky: 

Podobné články

O úspěchu webových stránek rozhodují i zvolené barvy

12. 9. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Webnode)
Noví návštěvníci webu se o setrvání na stránkách nebo o jejich okamžitém opuštění rozhodují během několika prvních sekund návštěvy. Velmi důležitý aspekt přitom hrají použité barvy. Které barvy preferují ženy a které muži, a jak barevně pojmout stránky, aby z nich návštěvníci neutíkali? Čtěte více

Kvůli svým webům české firmy přicházejí o stamiliony

16. 6. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Webnode)
Vlivem minimální či dokonce žádné aktualizace prezentace svých služeb na internetu přicházejí tuzemští podnikatelé o stovky milionů korun ročně. Z analýzy podnikatelských webů, kterou provedla společnost Webnode, vyplývá, že svou internetovou prezentaci pravidelně aktualizuje pouze 12 % živnostníků. Jen o něco lépe jsou na tom firemní weby. Čtěte více