Michal Mravinač posílil technologický holding Synequs
Michal Mravinač se bude po boku Martina Havelky, který řídí dodávky projektů, podílet na rozjezdu nizozemské pobočky. Na starosti bude mít zejména obchodní rozvoj, strategická partnerství a budování vztahů s novými klienty. Právě jeho zkušenosti a reputace v Salesforce ekosystému mají pomoci otevřít Synequsu dveře k novým zakázkám i obchodním příležitostem.
„Se zakladateli Enehana se znám prakticky od chvíle, kdy firmu jako startup zakládali. Osm let jsme spolu úzce spolupracovali, když jsem působil v Salesforce, a vybudovali jsme si vzájemnou důvěru. Věřím v jejich odhodlání i připravenost podstoupit nezbytnou transformaci pro úspěch v mezinárodní expanzi. Vidím zde možnost dokázat něco, co se povedlo jen hrstce IT firem z našeho regionu – prosadit se na západoevropských trzích pod vlastní značkou,“ řekl k nové výzvě Michal Mravinač.
Během působení v Salesforce vedl Mravinač mezinárodní obchodní týmy napříč evropskými regiony a získal hlubokou znalost nejen západoevropského trhu, ale i interního fungování celého ekosystému Salesforce.
„Michal přesně ví, jak Salesforce obchoduje, co je pro jeho týmy důležité a kde dokáže partner jako my přinést největší hodnotu. Díky tomu můžeme vytvořit obchodní kanál postavený na důvěře – mezi námi, Salesforce a zákazníky. A to je při vstupu na nový trh zásadní,“ popsal Jiří Mach, prezident Synequsu.
Nizozemsko vnímá Synequs jako bránu do západní Evropy – jde o desetkrát větší trh než český, otevřený digitálním inovacím, se silnou orientací na anglicky vedené projekty. Enehano NL zde plánuje oslovit zejména klienty z oblasti finančních služeb a fintechu, kde má silné zkušenosti. Velký důraz klade i na využití generativní AI, datové transformace nebo vývoj aplikací na míru.
„Nizozemskému trhu určitě máme co nabídnout. Co se týče rozsahu a hloubky realizovaných projektů ve finančních službách, nemáme mezi místními partnery konkurenci. Dokážeme navíc kombinovat špičkovou znalost Salesforce s dalšími kompetencemi holdingu Synequs. Největší výzvou bude přesvědčit zákazníky, že jsme schopni dodat víc, rychleji a efektivněji než zavedení lokální hráči,“ popsal Mravinač.
Za klíčový faktor úspěchu považuje Mravinač schopnost navázat těsnou spolupráci se Salesforce v Nizozemsku a dodat první projekty s jasnou přidanou hodnotou: „Jakmile se začnou objevovat první reference a spokojení zákazníci, získáme kredibilitu, která bude základem pro další růst,“ dodal.
Michal Mravinač je ženatý a má tři děti. Posledních 17 let žil a pracoval v různých zemích – ve Velké Británii, Kanadě a Irsku. Ve volném čase se nejraději věnuje plachtění nebo mořskému kajaku, a je také aktivním vedoucím v irském námořním skautském oddíle. K dobrovolnickým aktivitám ho inspirovalo jeho působení v českém skautu, konkrétně v oddíle založeném Jaroslavem Foglarem.