Martin Skaba se stal CEO společnosti Daktela

13. 3. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Daktela)
Martin Skaba nastoupil na pozici CEO globální technologické společnosti Daktela, která poskytuje vlastní software pro komunikaci firem se zákazníky, řízení zákaznické zkušenosti i vnitrofiremní komunikaci.

Skaba ve funkci střídá dosavadního CEO a jednoho ze dvou zakladatelů Daktely Richarda Baara. Ten bude mít nadále vedle strategického rozvoje společnosti na starosti také další růst a rozšiřování produktového portfolia Daktely.

„Vážím si důvěry, kterou do mě Richard Baar s Davidem Hájkem vkládají. Od vstupu Sandberg Capital do Daktely v červnu 2021 se mi s top managementem velmi dobře spolupracovalo. Shodujeme se v tom, kam chceme dlouhodobě firmu směřovat. Máme silný produkt, neustále investujeme do rozvoje technologie a máme dobře nastavenou obchodní strategii. Proto věřím, že se nám společně podaří dosáhnout cíle stát se nejvýznamnějším poskytovatelem softwaru pro kontaktní centra ve střední a východní Evropě,” dodal Martin Skaba, nový CEO firmy Daktela.

Svou pracovní kariéru zahájil Skaba v KPMG Czech Republic. Dále působil jako investiční manažer ve Slovak Investment Holding. Poslední tři roky strávil v private equity investičním fondu Sandberg Capital. Byl součástí týmu, který v roce 2021 dohodl vstup Sandberg Capital do společnosti Daktela.

Nejužší vedení Daktely tak vedle zakladatelů Richarda Baara a Davida Hájka tvoří Martin Skaba (CEO), Zuzana Bienvenu (CMO), Jiří Havlíček (CTO) a Karel Vůjtek (COO). Investora bude v Daktele nově zastupovat Michal Rybovič, partner Sandberg Capital.

Štítky: 

Podobné články

Virtuální asistenti se v roce 2023 výrazně prosadí nejen ve veřejném sektoru

15. 3. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Daktela)
Vlivem digitalizace dochází k proměnám nespočtu různých odvětví a ani segment kontaktních center není výjimkou. V průběhu času se díky využívání moderních technologií dostal na sofistikovanější úroveň, přičemž se trend optimalizovaných komunikačních kanálů, automatizovaných asistentů, virtuálních pomocníků nebo třeba chatbotů a voicebotů následně rozšířil do úplně nových oblastí podnikání. Čtěte více

I na českých e-shopech se zákazníky stále častěji komunikuje umělá inteligence

13. 11. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Daktela)
Letošní pandemie koronaviru ovlivnila a urychlila změny v mnoha sférách. Jednou z nich je i nákupní chování, kde nebývalý zájem zaznamenali především majitelé e-shopů. S rostoucími prodeji ovšem výrazně vzrostla také míra interakce zákazníků s prodejci. Aby ji internetové obchody dokázaly zvládat, stále více jich využívá programy s umělou inteligencí – chatboty nebo voiceboty. Čtěte více