Jitka Dvořáková po deseti letech končí v čele CZC

16. 3. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Jitka Dvořáková, dlouholetá generální ředitelka CZC, se rozhodla ukončit své aktivní působení v jednom z nejvýznamnějších českých e-shopů s elektronikou. Na její pozici ji střídá Jean Charreteur, generální ředitel Mall Group, pod jehož vedením vstupuje CZC do dalšího čtvrtstoletí své existence, zahájené transformací pod skupinu Allegro.

CZC se v nové etapě chce i nadále profilovat jako nejlepší český expert na IT a elektroniku a dále rozvíjet svou osobitou komunikaci, díky které se značka stala pro zákazníky dlouholetým love brandem.

Jitka Dvořáková se v e-commerce pohybovala od roku 2010 a do CZC nastoupila jako generální ředitelka v roce 2013. Přinesla si přitom bohaté manažerské zkušenosti z dlouholetého působení ve vrcholovém managementu společností Panasonic a Philips. V letech 2019-2021 měla na starosti také aktivity Mallu ve Slovinsku a v Chorvatsku. Pod jejím vedením se CZC úspěšně přehouplo do zisku a dařilo se mu i v náročném období pandemie.

„Moje milé CZC, bylo to s tebou skvělých deset let plných radosti z kreativní práce v ohromně motivovaném kolektivu, s řadou inspirativních lidí i talentů, se kterými bylo potěšení pracovat. A i díky tvrdé práci vás všech můžu nyní předat dál business, který se dokázal zlepšovat i v nelehkých časech a který vstoupil do první ligy české e-commerce a stal se zaslouženě love brandem,“ dodala Jitka Dvořáková.

Letos CZC završí 25 let své existence na trhu a zároveň zahajuje novou etapu pod křídly polské skupiny Allegro, největšího e-commerce tržiště ve střední Evropě. Novým obdobím ji z pozice generálního ředitele povede Jean Charreteur, který přebírá zodpovědnost za značku po Jitce Dvořákové a zaměří se především na hlubší propojení expertních týmů se zahraničními protějšky skupiny Allegro. CZC je z pozice specialisty na počítače a elektroniku v tuzemsku dlouhodobě silnou značkou a pod záštitou největšího středoevropského online tržiště plánuje své postavení na českém trhu nadále posilovat. Díky propojení s Allegrem se otevírá řada nových příležitostí a synergií, ze kterých budou těžit především zákazníci. Pro ty zůstává CZC nadále značkou, která jim je svou filozofií vždy nablízku.

„Je až neuvěřitelné, kam Jitka zvládla CZC během svého působení posunout. Byla skvělým leaderem a dokázala lidi kolem sebe vždy naprosto nadchnout pro věc. I díky tomu se jí podařilo z CZC vybudovat jednu z nejvýraznějších značek v české e-commerce. Jitce moc děkujeme za obrovský kus práce a přejeme mnoho štěstí, ať už se vydá jakýmkoliv směrem,“ poznamenal Jean Charreteur, generální ředitel Mall Group.

Štítky: 

Podobné články

Chytré náramky jsou přežitkem, Češi si rádi připlatí za sofistikovanější hodinky

27. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Chytré hodinky letos definitivně přebraly trh fitness náramků. Z letošních prodejů je navíc zřejmé, že jsou Češi v této kategorii poměrně nároční zákazníci a ocení kvalitu a pokročilé funkce. Čtěte více

Češi a nakupování vánočních dárků podle CZC.CZ

7. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Největší nákupní horečka právě začala, protože Češi nemají ještě nakoupeno na Vánoce. Tedy aspoň více než polovina z nich. Podle průzkumu CZC.CZ bude mezi dárky letos hodně elektroniky, nejčastěji pak mobilní telefony, chytré hodinky, sluchátka a herní příslušenství. Čtěte více

Allegro posiluje integraci se značkami Mall, CZC i WE|DO: Jejich spojením vzniká entita Allegro

16. 10. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Allegro nadále upevňuje svou pozici v České republice. Z nedávno zveřejněných výsledků vyplývá, že celá skupina roste, přičemž stoupá také zájem zákazníků nakupovat na nově spuštěném online tržišti allegro.cz. Důvodem je mimo jiné další rozvoj značek skupiny Allegro v Česku – tedy MALL.CZ, CZC a WE|DO. Čtěte více

Jak vypadá typický český „pařan“?

5. 7. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Internetový prodejce CZC při příležitosti oslav čtvrtstoletí své existence provedl detailní průzkum mezi více než 2 000 českými hráči. Výsledky některých okruhů, prezentované přehlednou infografikou, vás možná překvapí… Čtěte více