Heureku povede David Chmelař. Braverman se stává poradcem vedení

15. 9. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Heureka Group („Heureka“) jmenovala Davida Chmelaře generálním ředitelem společnosti. Dosavadní CEO Tomáš Braverman se stává nevýkonným poradcem představenstva Heureky.

David přichází do Heureky s vizí využít její stávají pozici v oblasti online srovnávání cen v devíti zemích k dalšímu posílení role společnosti v e-commerce ve střední a východní Evropě, což je proces, který byl zahájen již pod vedením Tomáše Bravermana.

Velmi mě těší, že přicházím do Heureky, abych mohl přispět na její úspěšné cestě ke zvýšení její hodnoty při oslovování milionů zákazníků v celém regionu. Z osobního hlediska si nedokážu představit lepší místo, kam bych se doma po osmi letech v Asii vrátil,“ řekl David Chmelař, který spoluzakládal a spoluřídil platformu iPrice, srovnávač cen v jihovýchodní Asii a Austrálii, až do její nedávné akvizice indonéskou e-commerce společností Bukalapak.

Heureku vedu přesně deset let a společně se skvělým týmem se nám ji za tuto dobu podařilo zdesetinásobit. Z lokálního srovnávače jsme vytvořili regionálního e-commerce hráče, který je nejnavštěvovanějším nákupním portálem v regionu CEE. Po deseti letech a na prahu čtyřicítky je ale ten správný čas na nové výzvy. K Heurece i jejímu týmu cítím však velkou zodpovědnost, budu jí nadále pomáhat v poradenské roli a těším se na její další velké úspěchy,“ řekl Tomáš Braverman.

Štítky: 

Podobné články

Stabilní start pro českou e-commerce: První čtvrtletí přineslo 4% meziroční růst

25. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Česká e-commerce zaznamenala v prvním čtvrtletí roku 2025 meziroční růst ve výši čtyř procent. Zatímco v lednu a únoru zůstávala výkonnost pod očekáváním, výrazné zlepšení přišlo v březnu, kdy došlo k meziročnímu růstu. Zvýšený zájem byl především v sezónních kategoriích jako zahrada, cyklistické vybavení a obecně vybavení na venkovní sporty. Čtěte více

Heureka vyhlásila vítěze soutěže ShopRoku 2024. Které obchody uspěly?

4. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Soutěž ShopRoku zná své vítěze za rok 2024. Nákupní rádce Heureka.cz letos už pošestnácté ocenil nejlepší české e-shopy napříč několika kategoriemi od zákaznické oblíbenosti až po kvalitu služeb. O výsledcích jako každý rok rozhodovali, jak samotní zákazníci, tak odborná porota. Novinkou letošního ročníku je kategorie Značka roku. Čtěte více

eCommerce Insider: Česká e-commerce loni vzrostla o pět procent. Co ji čeká letos?

13. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK a Heureka)
Česká e-commerce zakončila rok 2024 s celkovým obratem 194 miliard korun, což znamená nárůst o pět procent oproti předešlému roku. Celkové roční skóre vylepšil tradičně nejsilnější poslední kvartál. Nejvýraznějšího růstu se vloni dočkaly kategorie spojené s udržitelností a volnočasovými aktivitami. Čtěte více

Češi utráceli. Tuzemská e-commerce v roce 2024 opět rostla

10. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Česká e-commerce má za sebou úspěšný rok 2024. V porovnání s tím předchozím vyrostly obraty o pět procent a e-shopy tak mohou být spokojené. Podle odhadů Asociace pro elektronickou komerci (APEK) lze očekávat obdobný pozitivní vývoj také letos. Čtěte více