Vyšlo květnové číslo Reseller Magazinu

3. 5. 2019. (redaktor: Jakub Špaček, zdroj: DCD Publishing)
Už pro vás máme další vydání Reseller Magazinu a vzhledem k tomu, že už se blíží první výročí data účinnosti GDPR, rozhodli jsme se za tímto nařízením podstatně ohlédnout. V květnovém vydání tak najdete hned několik článků na toto téma. Samozřejmě jsme však nezapomněli ani na aktuální dění ve světě IT.

Konkrétně se můžete těšit na rozhovor s Jiřím Žůrkem, ředitelem odboru konzultačních agend v ÚOOÚ, který za úřad zhodnotí roční působení GDPR v Česku. Rovněž se můžete podívat na Průvodce GDPR v roce 2019, který vám opět osvětlí pojmy a povinnosti plynoucí z tohoto nařízení. Zároveň se můžeme ohlédnout za dopadem na e-mailový marketing. Nejnovější počin v souvislosti s ochranou osobních údajů učinili i čeští zákonodárci, jimž se zhruba po jedenácti měsících po datu účinnosti GDPR (platné od dubna 2016) podařilo vydat tzv. Adaptační zákon. O co přesně jde, se dozvíte ve článku Zákon o zpracování osobních údajů konečně na světě.

Na tematiku videokonferencí jsme se zeptali Radka Hadraby ze společnosti Logitech, který nám prozradil více o dnešních video-kolaboračních nástrojích. A zdůraznil, že videokonference pro resellery představují zajímavou příležitost. O příležitostech k rozvoji se v dalším rozhovoru rozpovídal i Martin Zavřel, generální ředitel společnosti 100Mega Distribution. Nesmíme však zapomenout ani na rozhovor s obchodním ředitelem společnosti Flowmon Networks Zoltánem Csecsödim. Ten prozradil, že pro partnery chystají řadu zajímavých novinek.

Jako správný reseller byste také neměli odolat Tématu čísla Zdravotnictví jako příležitost, kde se dozvíte nejen stav vybavenosti IT produkty v českých zdravotnických zařízeních, ale zjistíte také, co dělat, abyste v nejrůznějších výběrových řízeních uspěli. V souvislosti s velkoformátovým tiskem nesmíme také zapomenout na reportáž z veletrhu Reklama Polygraf, protože jsme byli přímo na místě a vybrali pro vás několik zajímavých kousků.

To vše a mnoho dalšího najdete na stránkách květnového Reseller Magazinu.

Příjemné čtení!

Štítky: 

Podobné články

Účtování aneb co přinesly tři roky s GDPR pro e-mailový marketing?

28. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Webkomplet)
Den, po kterém již nebude nic jako dřív – tak byl mnohdy z pohledu e-mailingu vnímán 25. květen 2018. Na scéně se objevilo GDPR, jež zásadně promluvilo do možností fungování (nejen) tohoto marketingového nástroje. Čtěte více

Co přinesly dva roky s GDPR?

27. 5. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: dTest)
Obecné nařízení o ochraně osobních údajů, neboli General Data Protection Regulation (GDPR), nabylo účinnosti 25. května 2018. Kolem tohoto data se zdálo, že nastává naprostá právní revoluce a „nezůstane kámen na kameni“. Dva roky účinnosti nařízení však ukázaly klidnější vývoj, i když rozhodně nelze tvrdit, že se nedělo nic zajímavého. Čtěte více

Spotřebitelé volají po důslednější ochraně osobních údajů

6. 12. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: EY)
Devět 9 z 10 Čechů je velmi opatrných při zveřejňování osobních a finančních údajů na internetu, i když jde o web značky, kterou zná. Skoro třetina z nás (31 %) souhlasí s tvrzením, že nabídka komunikačních služeb je velmi složitá. Mimo televizi sleduje filmy přes jiná zařízení 62 % Čechů, v zahraničí je to třetina domácností. Čtěte více

GDPR: Zažíváme klid před bouří?

22. 7. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zyxel)
Možná si ještě vzpomenete na všechny ty žádosti o souhlas se zasíláním emailů, které jste dostali loni na jaře, než 25. května 2018 nabylo účinnosti Všeobecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Od té doby jakoby toto téma upadlo v zapomnění. Čtěte více