Výdaje firem na zabezpečení korporátního tisku rostou

18. 2. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Y Soft)
Přední poskytovatel inteligentních podnikových řešení společnost Y Soft Corporation oznámila, že platforma YSoft SafeQ získala vysoké hodnocení úrovně zabezpečení ve výzkumné studii společnosti Quocirca Global Print Security Landscape 2019.

Do průzkumu se zapojilo 250 firem rovnoměrně rozdělených mezi velké společnosti i segment malých a středních firem (SMB) podnikajících ve Velké Británii, Francii, Německu a ve Spojených státech. Studie prokázala, že tisk je stále významnou součástí podnikání organizací (87 %) a že používání řízených tiskových služeb (MPS) a správy tisku vede ke zlepšení zabezpečení tisku.

Mezi další zajímavosti patří:

  • tisk je považován za druhé hlavní bezpečnostní riziko (66 %), ihned za cloudovými službami (69 %);
  • výdaje na bezpečnost tisku rostou u 77 % organizací a tvoří průměrně 11 % celkových výdajů na bezpečnost IT;
  • datové bezpečnostní incidenty týkající se tisku jsou časté (11 % případů) a vedou ke ztrátě dat v 59 % případů s průměrnou škodou 410 000 USD ročně (zhruba 9,35 mil. Kč);
  • zatímco většina organizací je znepokojena malwarovými útoky (70 %), skutečné incidenty jsou často způsobeny náhodnými akcemi interních uživatelů (32 %), což je nejfrekventovaněji hlášený faktor

„Nastavení tiskových procesů a digitalizace hrají důležitou součást cílů organizace v oblasti digitální transformace a nemusí být na úkor zabezpečení tiskových služeb,“ uvedl Václav Muchna, spoluzakladatel a výkonný ředitel společnosti Y Soft. „Vysoké hodnocení bezpečnostního standardu YSoft SafeQ je výsledkem investic, které jsme učinili při tvorbě verze YSoft SafeQ 6, kdy jsme se od začátku vývoje na bezpečnost zaměřili.“

„Kvůli tomu, že se organizace stále ve velkém spoléhají na tisk, jsou stále více znepokojeny bezpečnostními riziky tiskových služeb. Ti, kteří používají řešení a služby pro správu tisku, jsou daleko více vyzrálí, pokud jde o řešení zranitelných míst. Díky rozšiřující se infrastruktuře tisku je nezbytný integrovaný přístup k zabezpečené správě tisku, který zajišťuje spolupráci mezi nezávislými prodejci software (ISV), výrobcem a zákazníkem. Tento směr, jak ho poskytuje společnost Y Soft, je nezbytným předpokladem úspěchu při stále se vyvíjejících ohroženích v oblasti bezpečnosti tisku,“ uvedla Louella Fernandes, ředitelka výzkumné společnosti Quocirca.

Štítky: 

Podobné články

Epson: multifunkční tiskárny AM-C400 a AM-C550

20. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Epson)
Epson pokračuje v zavádění inkoustové technologie Heat-Free Line Inkjet do svých kancelářských tiskáren. Nejnovějšími přírůstky v nabídce takto vybavených zařízení jsou multifunkční modely AM-C400 a AM-C550 formátu A4, které přináší řadu vylepšení včetně úspornějšího chodu a kompaktnějších rozměrů. Čtěte více

Marcel Divín (Epson): Reselleři jsou partneři na celý život

16. 4. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: dcd)
Marcel Divín, branch office manager společnosti Epson Europe CZ & SK, prozradil, jak se společnosti Epson daří a které novinky v dohledné době můžeme očekávat. Řeč přišla také na udržitelnost, která je pro Epson jednou z priorit. Čtěte více

Klára Janečková: OKI staví na osobním kontaktu s dealery

11. 4. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Klára Janečková se v české pobočce OKI Europe stala obchodní manažerkou se zodpovědností za sektor open channel. Rozšířila tak zdejší obchodní tým OKI, který tvoří obchodní ředitel Jan Denkstein a obchodní manažeři Miroslav Pávek, Jiří Sojka a Pavel Míka. Janečková má v OKI zároveň na starosti marketingové aktivity v ČR, SR a Maďarsku. S marketingem, obchodem i tiskovým segmentem má bohaté zkušenosti, působila například v CzechTrade či JVM Computers. Čtěte více

Pantum: Výrobce s bohatou nabídkou

9. 4. 2024. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: Pantum)
PANTUM, výrobce tiskových technologií, spotřebního materiálu a dodavatel souvisejících služeb, vstoupil na trh v České a Slovenské republice na konci roku 2022, respektive na začátku roku 2023. Stála před námi velká výzva v podobě uvedení značky na trh, vybudování distribučního a prodejního kanálu a zajištění servisních služeb. Čtěte více