Tech Data rozšířila e-shop pro partnery o vybrané produkty HPE a Lenovo

13. 9. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Tech Data Distribution)
Distributor Tech Data připravil pro partnery flexibilnější, rychlejší a jednodušší způsob objednávání zboží HPE a Lenovo ISG. Nabídka vybraných produktů uvedených výrobců bude nově dostupná prostřednictvím e-shopu InTouch.

Partneři díky tomuto kroku získávají rychlejší a jednodušší přístup ke skladovým zásobám zboží v českém distribučním skladě za dlouhodobě výhodné ceny.

Rozšíření prodeje produktů přes e-shop reflektuje vývoj trhu v posledních letech, kdy dochází ke stírání hranice mezi value-added a broadline distribucí. Tech Data díky aktuální novince nabídne partnerům výhody obou tradičních přístupů: tedy rozsáhlou předprodejní podporu expertů svého týmu v kombinaci s okamžitou skladovou dostupností.

„Novinka přinese našim obchodním partnerům jasnou konkurenční výhodu. Budou schopni nabídnout svým zákazníkům servery, storage, síťové produkty a komponenty v extrémně krátkých dodacích lhůtách. Nákup pomocí e-shopu dává okamžitý přehled o ceně a dostupnosti produktů a nevyžaduje složitou komunikaci, přípravu nabídek a podobně. Vyberete, kliknete a zboží je na cestě k vám,“ vysvětlil Pavel Klimuškin, Value Added Distribution Director v Tech Data.

V případě produktů HPE nabízí Tech Data prostřednictvím InTouch vybrané modely serverů, diskových polí, síťových produktů HPE Aruba a komponentů, které jsou vhodné pro SMB trh.

U řešení značky Lenovo jde v první fázi o nejžádanější produkty, zejména servery, storage a komponenty skladově dostupné v České republice, jejichž nabídka se bude podle zájmu partnerů a obrátkovosti skladu postupně rozšiřovat.

Tech Data zároveň spustí motivační kampaň pro partnery, která má podpořit jejich obchody probíhající přes InTouch.

Tech Data působí na českém trhu prostřednictvím dvou samostatných právních subjektů – Tech Data AS Czech a Tech Data Distribution a pro nákup HPE a Lenovo produktů v e-shopu InTouch je třeba mít uzavřenou dealerskou smlouvu s oběma subjekty.

Štítky: 

Profilová karta firmy

TD SYNNEX

TD SYNNEX

Společnost TD SYNNEX je jedním z největších celosvětových distributorů informačních technologií. Pomáháme společnostem jako HP, Dell, IBM, Microsoft — a stovkám dalších — uvádíme jejich produkty na trh a nabízíme širokou řadu služeb technické a prodejní podpory.

Pro naše obchodní partnery zajišťujeme certifikace, školení, instruktáže, podporu a pomáháme jim provádět konfigurace, instalace a financování zakoupených řešení. Mnoho hardwarových i softwarových řešení, která používáme každý den, prošlo při cestě na trh našimi logistickými centry.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

Podnikatelé se bojí ztráty dat i krádeže identity, zabezpečení však podceňují

6. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: MasterCard)
Povědomí o významu kybernetické bezpečnosti mezi českými podnikateli roste, často jí však nepřisuzují dostatečnou prioritu. Jen 39 % dotázaných mikro- a malých podnikatelů uvádí, že jsou ochotní do zabezpečení své firmy investovat více než 500 korun měsíčně. Pětina dokonce na bezpečnost nedá měsíčně ani korunu. Čtěte více

Stabilní start pro českou e-commerce: První čtvrtletí přineslo 4% meziroční růst

25. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Česká e-commerce zaznamenala v prvním čtvrtletí roku 2025 meziroční růst ve výši čtyř procent. Zatímco v lednu a únoru zůstávala výkonnost pod očekáváním, výrazné zlepšení přišlo v březnu, kdy došlo k meziročnímu růstu. Zvýšený zájem byl především v sezónních kategoriích jako zahrada, cyklistické vybavení a obecně vybavení na venkovní sporty. Čtěte více

Velký test e-shopů: Jak si vedly české online obchody pohledem odborníků z e-commerce?

11. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Shopsys, Skladon, Retino)
Třetí ročník rozsáhlého testování české e-commerce scény se nově uskutečnil pod názvem Velký test e-shopů. Společnosti Shopsys, Skladon a Retino v něm opět v průběhu vánoční špičky hodnotily standardy českých e-shopů, které zásadně ovlivňují zákaznickou zkušenost – uživatelskou přívětivost nákupního košíku, úroveň logistiky a kvalitu vratkových procesů. Čtěte více

Heureka vyhlásila vítěze soutěže ShopRoku 2024. Které obchody uspěly?

4. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Soutěž ShopRoku zná své vítěze za rok 2024. Nákupní rádce Heureka.cz letos už pošestnácté ocenil nejlepší české e-shopy napříč několika kategoriemi od zákaznické oblíbenosti až po kvalitu služeb. O výsledcích jako každý rok rozhodovali, jak samotní zákazníci, tak odborná porota. Novinkou letošního ročníku je kategorie Značka roku. Čtěte více