Tech Data rozšířila e-shop pro partnery o vybrané produkty HPE a Lenovo

13. 9. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Tech Data Distribution)
Distributor Tech Data připravil pro partnery flexibilnější, rychlejší a jednodušší způsob objednávání zboží HPE a Lenovo ISG. Nabídka vybraných produktů uvedených výrobců bude nově dostupná prostřednictvím e-shopu InTouch.

Partneři díky tomuto kroku získávají rychlejší a jednodušší přístup ke skladovým zásobám zboží v českém distribučním skladě za dlouhodobě výhodné ceny.

Rozšíření prodeje produktů přes e-shop reflektuje vývoj trhu v posledních letech, kdy dochází ke stírání hranice mezi value-added a broadline distribucí. Tech Data díky aktuální novince nabídne partnerům výhody obou tradičních přístupů: tedy rozsáhlou předprodejní podporu expertů svého týmu v kombinaci s okamžitou skladovou dostupností.

„Novinka přinese našim obchodním partnerům jasnou konkurenční výhodu. Budou schopni nabídnout svým zákazníkům servery, storage, síťové produkty a komponenty v extrémně krátkých dodacích lhůtách. Nákup pomocí e-shopu dává okamžitý přehled o ceně a dostupnosti produktů a nevyžaduje složitou komunikaci, přípravu nabídek a podobně. Vyberete, kliknete a zboží je na cestě k vám,“ vysvětlil Pavel Klimuškin, Value Added Distribution Director v Tech Data.

V případě produktů HPE nabízí Tech Data prostřednictvím InTouch vybrané modely serverů, diskových polí, síťových produktů HPE Aruba a komponentů, které jsou vhodné pro SMB trh.

U řešení značky Lenovo jde v první fázi o nejžádanější produkty, zejména servery, storage a komponenty skladově dostupné v České republice, jejichž nabídka se bude podle zájmu partnerů a obrátkovosti skladu postupně rozšiřovat.

Tech Data zároveň spustí motivační kampaň pro partnery, která má podpořit jejich obchody probíhající přes InTouch.

Tech Data působí na českém trhu prostřednictvím dvou samostatných právních subjektů – Tech Data AS Czech a Tech Data Distribution a pro nákup HPE a Lenovo produktů v e-shopu InTouch je třeba mít uzavřenou dealerskou smlouvu s oběma subjekty.

Štítky: 

Profilová karta firmy

TD SYNNEX

TD SYNNEX

Společnost TD SYNNEX je jedním z největších celosvětových distributorů informačních technologií. Pomáháme společnostem jako HP, Dell, IBM, Microsoft — a stovkám dalších — uvádíme jejich produkty na trh a nabízíme širokou řadu služeb technické a prodejní podpory.

Pro naše obchodní partnery zajišťujeme certifikace, školení, instruktáže, podporu a pomáháme jim provádět konfigurace, instalace a financování zakoupených řešení. Mnoho hardwarových i softwarových řešení, která používáme každý den, prošlo při cestě na trh našimi logistickými centry.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

Nová podoba odložených plateb: Skip Pay zavádí balíčky služeb, zvyšuje limity i úroveň zabezpečení

26. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Nízká loajalita zákazníků, aktuální odliv zhruba šesti procent obratů od českých zákazníků do zahraničí, ale také rostoucí tlak na bezpečnost a nechuť platit předem za zboží v zabalené krabici. Česká e-commerce se probírá do „nové reality“, v níž by mohla výrazně větší roli hrát i tzv. odložená platba. Čtěte více

Allegro přichází na Slovensko

20. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Po úspěšném spuštění tržiště allegro.cz přichází největší nákupní platforma evropského původu také na Slovensko. Nabízí přitom i zboží od tisíců českých obchodníků, kteří tak získávají přístup na nový trh s dosahem na téměř 5,5 milionu potenciálních zákazníků. Čtěte více

Češi v únoru nakupovali v e-shopech obdobně jako v lednu, šetřili ale na on-line službách

20. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
V únoru nakoupilo na internetu zboží více než 80 % on-line spotřebitelů, průměrná objednávka činila necelé čtyři tisíce korun. Češi tak nakupovali v e-shopech obdobně jako v předchozím měsíci. Na on-line službách naopak více šetřili, průměrná útrata poklesla z necelých sedmi tisíc na čtyři tisíce korun. Čtěte více

Na internetu nakupuje 69 % Čechů, pravidelně nakupující objedná online více než čtyři balíky měsíčně

13. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD zveřejnila nejnovější e-commerce průzkum E-shopper barometer, který každoročně analyzuje nákupní chování zákazníků napříč Evropou. Průzkum ukázal, že lidé, kteří nakupují na e-shopech pravidelně, jsou zodpovědní za 88 % všech nákupů. Na jednoho nakupujícího pak připadá 4,1 balíku za měsíc. Čtěte více