Tech Data rozšířila e-shop pro partnery o vybrané produkty HPE a Lenovo

13. 9. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Tech Data Distribution)
Distributor Tech Data připravil pro partnery flexibilnější, rychlejší a jednodušší způsob objednávání zboží HPE a Lenovo ISG. Nabídka vybraných produktů uvedených výrobců bude nově dostupná prostřednictvím e-shopu InTouch.

Partneři díky tomuto kroku získávají rychlejší a jednodušší přístup ke skladovým zásobám zboží v českém distribučním skladě za dlouhodobě výhodné ceny.

Rozšíření prodeje produktů přes e-shop reflektuje vývoj trhu v posledních letech, kdy dochází ke stírání hranice mezi value-added a broadline distribucí. Tech Data díky aktuální novince nabídne partnerům výhody obou tradičních přístupů: tedy rozsáhlou předprodejní podporu expertů svého týmu v kombinaci s okamžitou skladovou dostupností.

„Novinka přinese našim obchodním partnerům jasnou konkurenční výhodu. Budou schopni nabídnout svým zákazníkům servery, storage, síťové produkty a komponenty v extrémně krátkých dodacích lhůtách. Nákup pomocí e-shopu dává okamžitý přehled o ceně a dostupnosti produktů a nevyžaduje složitou komunikaci, přípravu nabídek a podobně. Vyberete, kliknete a zboží je na cestě k vám,“ vysvětlil Pavel Klimuškin, Value Added Distribution Director v Tech Data.

V případě produktů HPE nabízí Tech Data prostřednictvím InTouch vybrané modely serverů, diskových polí, síťových produktů HPE Aruba a komponentů, které jsou vhodné pro SMB trh.

U řešení značky Lenovo jde v první fázi o nejžádanější produkty, zejména servery, storage a komponenty skladově dostupné v České republice, jejichž nabídka se bude podle zájmu partnerů a obrátkovosti skladu postupně rozšiřovat.

Tech Data zároveň spustí motivační kampaň pro partnery, která má podpořit jejich obchody probíhající přes InTouch.

Tech Data působí na českém trhu prostřednictvím dvou samostatných právních subjektů – Tech Data AS Czech a Tech Data Distribution a pro nákup HPE a Lenovo produktů v e-shopu InTouch je třeba mít uzavřenou dealerskou smlouvu s oběma subjekty.

Štítky: 

Profilová karta firmy

TD SYNNEX

TD SYNNEX

Společnost TD SYNNEX je jedním z největších celosvětových distributorů informačních technologií. Pomáháme společnostem jako HP, Dell, IBM, Microsoft — a stovkám dalších — uvádíme jejich produkty na trh a nabízíme širokou řadu služeb technické a prodejní podpory.

Pro naše obchodní partnery zajišťujeme certifikace, školení, instruktáže, podporu a pomáháme jim provádět konfigurace, instalace a financování zakoupených řešení. Mnoho hardwarových i softwarových řešení, která používáme každý den, prošlo při cestě na trh našimi logistickými centry.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

DPD a GLS si v Česku vzájemně otevírají sítě svých výdejních boxů

22. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnosti DPD a GLS se domluvily na sdílení svých sítí zhruba 2 100 výdejních boxů. Zákazníkům obou společností tak přibyde mnohem více možností, kde si své balíčky mohou vyzvedávat 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Jde o první spolupráci tohoto typu na českém trhu – dosavadní doručování do partnerských sítí probíhá vždy jednostranně. Čtěte více

Zásilkovna už má v Česku 6 000 Z-BOXů. Ten jubilejní spustila ve Vsetíně

15. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Packeta)
Zásilkovna, logistická technologická firma ze skupiny Packeta, dosáhla významného milníku. V České republice provozuje už 6 000 výdejních boxů a má tak zdaleka nejširší a nejhustší síť v zemi. Jubilejní Z-BOX začal fungovat ve Vsetíně. Od instalace prvního boxu uplynulo pět let a tato metoda doručování se stala nejrozšířenějším způsobem vyzvedávání zásilek. Čtěte více

Reagovat na zákaznický e-mail trvá e-shopům v průměru přes 21 hodin

14. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zebra systems)
Podle zjištění společnosti GFI Software čekají zákazníci na odpověď na svůj e-mailový dotaz směřovaný na e-shop v průměru 21,5 hodiny. Kromě pomalé reakce na zákaznické dotazy navíc řeší většina dnešních e-shopů nedostatečnou kvalitu odpovědí a nesprávně nastavené priority, čímž přicházejí o nemalé peníze. Čtěte více

Jak umělá inteligence změní nakupování a celou e-commerce?

25. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASPEN.PR )
Ve světě online nakupování se rodí proměna, kterou lze přirovnat k posunu od psacích strojů k počítači. Umělá inteligence (AI) má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti. Čtěte více