Symantec představil partnerský program Secure One

3. 11. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Symantec)
Symantec připravil rozšířený program na podporu prodejních kanálů, který by měl parterům zaměřeným na bezpečnostní řešení umožnit dosahovat vyšších příjmů. Program Symantec Secure One zjednodušuje požadavky na odbornost a usnadňuje získání příslušných certifikátů.

Nový partnerský program je zastřešen značkou Secure One a partneři díky němuzískají výhodnější a snáze předvídatelné rabaty vázané na růst prodeje.

„Spolu se zvýšeným zájmem o bezpečnost IT a posílením našeho produktového portfolia tak, aby chránilo i před současnými nejsofistikovanějšími útoky, se zaměřujeme i na své partnery. Program Symantec Secure One jim umožní ještě lépe využívat naše produkty a služby k růstu jejich vlastního podnikání,“ uvedl John Thompson, global senior viceprezident pro partnery a prodejní kanály ve společnosti Symantec. „Tento program umožňuje partnerům využít inovací a očekávaného růstu Symantecu jako největší společnosti zaměřené na kybernetickou bezpečnost.“

Hlavní prvky programu Secure One:

  • vyšší potenciál pro příjmy – systém odměňování partnerů GAR (Growth Accelerator Rebate) umožňuje mít maximální zisk z první transakce a stejně tak zvýhodňuje podmínky pro partnery, kteří dosáhnou úrovně Platinum;
  • rychlejší platby rabatů – partneři už nebudou muset čekat na konec roku, což se promítne do zlepšení jejich cash-flow;
  • snazší certifikace – získat úroveň Platinum bude pro partnery snazší než dříve. Požadavky (ověření technické způsobilosti, reference zákazníků, obchodní certifikace, požadované obraty) byly optimalizovány, takže partneři společnosti Symantec mohou vydělávat rychleji.
Štítky: 
Partnerské programy, Ze světa firem, Symantec, Symantec Enterprise + Norton LifeLock

Podobné články

Petr Ondráš, manažer komerční divize společnosti ASUS pro ČR a SR

Petr Ondráš: ASUS je značka, která chce s partnery skutečně růst

29. 9. 2025. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
ASUS už dávno není jen značka pro koncové uživatele – podle Petra Ondráše, šéfa komerční divize společnosti ASUS pro Českou republiku a Slovensko, dnes společnost nabízí kompletní portfolio pro školy, firmy i veřejnou správu a otevírá resellerům nové příležitosti v éře AI a digitalizace. V rozhovoru Petr Ondráš prozradil více o trendech i o výhodách partnerské spolupráce. Čtěte více

Tři čtvrtiny partnerů považují AI za klíčovou technologii

7. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: TD SYNNEX)
Tři čtvrtiny partnerů považují dle průzkumu společnosti TD SYNNEX umělou inteligenci za klíčovou technologii pro svoji budoucnost. AI se tak stává nezbytnou pro úspěch mezi konkurencí a zároveň katalyzátorem pro vznik nových inovativních produktů a služeb. Čtěte více

TD SYNNEX otevře Destination AI laby i pro partnery z Česka

13. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: TD SYNNEX)
Společnost TD SYNNEX letos v Evropě otevře tři specializované Destination AI laboratoře. Ve spolupráci s firmami Dell a NVIDIA umožní partnerům přístup k nejmodernějším AI technologiím. První dvě laboratoře budou od podzimu dostupné ve Francii a také v německém Mnichově. Koncem roku TD SYNNEX otevře také AI lab v Londýně. Čtěte více

HP ocenilo servisní partnery. Kvalitní podpora zůstává základem zákaznické zkušenosti

22. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
V době, kdy se technologie a zákaznická očekávání rychle vyvíjejí, je spolehlivý servis důležitější než kdy dřív. Společnost HP Inc. Česká republika proto i letos ocenila nejlepší servisní partnery, kteří dlouhodobě zajišťují špičkovou zákaznickou péči v souladu s vysokými standardy značky HP. Ocenění Customer Service Excellence 2025 putuje pěti vybraným firmám z ČR. Čtěte více