Strategické a personální změny v divizi DataGuard
DataGuard, bezpečnostní divize společnosti PCS, vstoupila do nového roku s několika změnami. Tou nejhlavnější je to, že se již nebude věnovat distributorské činnosti, ale systémové integraci.
Společnost se rozhodla, že prvního ledna 2014 opustí dlouholetý status distributora produktů Kaspersky. Spolupráce obou společností dále pokračuje na nejvyšší úrovni možného partnerství – PCS DataGuard je jediným Platinum partnerem Kaspersky. „Tato změna nám umožní soustředit se na primární cíl divize DataGuard, což je poskytování produktů a především služeb koncovým zákazníkům v segmentu velkých a středních společností. Mnohem lépe tak využijeme dlouholeté zkušenosti našeho technického týmu, které jako přidanou hodnotu oceňují všichni naši zákazníci,“ řekl Aleš Pikora, ředitel divize DataGuard.
K dalším plánovaným změnám dochází v personální oblasti, a to v návaznosti na odchod marketingové manažerky PCS Group, Evy Možné, k 31. prosinci 2013. Od března 2014 se vrátí zpět do divize DataGuard na pozici marketingové manažerky, Radka Svojanovská, která se vrátila z mateřské dovolené. Svojanovská bude zodpovědná za chod a koordinaci marketingových a PR aktivit této divize.
Zatím poslední novinkou je spuštění nových webových stránek divize DataGuard, potažmo celé skupiny PCS, které prošly komplexním redesignem. Cílem bylo poskytnout návštěvníkům stránek přehledné kompletní informace o skupině PCS a jejích jednotlivých divizích a zlepšení orientace v souvislosti s širokou nabídkou služeb a produktů.