Sophos rozšířil globální partnerský program

5. 10. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Sophos)
Součástí partnerského programu společnosti Sophos se nově staly i školení, certifikace a finanční pobídky, které obchodním partnerům pomohou s podporou zákazníků využívajících nebo migrujících do prostředí veřejného cloudu.

Sophos je prvním výrobcem z oblasti bezpečnosti nové generace, který přichází s programem speciálně navrženým tak, aby partnerům pomáhal s uchopením nových příležitostí a zjednodušil jim nákup produktů značky Sophos prostřednictvím obchodů Microsoft Azure a Amazon Web Services (AWS). Podle analytické firmy Gartner by přitom jen letos měl celosvětový trh s veřejnými cloudovými službami vzrůst o 18 procent a do roku 2020 by měl dosáhnout hodnoty 383,3 miliard amerických dolarů.

„Partneři velmi dobře vnímají obrovské příležitosti ukryté za možností pomáhat zákazníkům se zajištěním ochrany jejich řešení, které provozují ve veřejných cloudech. A pochopitelně chtějí i nadále čerpat výhody, na které si v rámci partnerských programů zvykli u tradičních prodejních modelů,“ řekla Kendra Krause, viceprezidentka celosvětového programu obchodních kanálů společnosti Sophos. „Pochopitelně chceme tuto představu naplnit a přicházíme proto s novým programem, který nabízí ty samé výhody také partnerům, kteří prodávají řešení značky Sophos i do prostředí provozovaných ve veřejných cloudech. Cloud computing začíná využívat – ať již v rámci všech svých IT potřeb nebo postupně – stále více zákazníků a partneři tak potřebují strategický obchodní model, jehož součástí by byla inovativní bezpečnostní technologie, spolehlivé školení i podpora ze strany výrobce a odpovídající finanční pobídky. Sophos jako firma výhradně orientovaná na prodej prostřednictvím obchodních kanálů dělá maximum pro podporu podnikatelského růstu svých partnerů i ve světě cloudové bezpečnosti.  A právě možnost být specializovaným poskytovatelem cloudové bezpečnosti představuje pro partnery obrovskou příležitost i šanci podílet se na neustále rostoucích cloudových obchodech, které se již dnes mohou pochlubit objemy v řádu miliard dolarů.“

Partneři zapojení do programu Sophos Cloud Security Provider budou moci zdokonalit své technické znalosti, které jim umožní nabízet správné bezpečnostní produkty a lépe tak zákazníkům pomoci s rozvojem jejich cloudových aktivit. Společnosti Microsoft i Amazon se sice starají o bezpečnost svých cloudových infrastruktur, nicméně firmy mnohem víc zajímá ochrana toho, co si do cloudů uloží a co v nich provozují. Díky spolupráci se společností Sophos mohou hrát partneři důležitou poradní roli v doporučení toho, co vlastně zákazníci potřebují, ať již jde o nově migrující organizace, o firmy provozující v prostředí cloudu všechny své aplikace nebo o společnosti s hybridní podnikovou informační architekturou. Sophos bude navíc se svými partnery spolupracovat i na maximální využitelnosti nákupních a implementačních modelů BYOL (Bring-Your-Own-License, tedy využití vlastních licencí) a PAYG (Pay-As-You-Go, tedy platby za využité služby).

Mezi výhody programu Sophos Cloud Security Provider patří:

  • Vyšší marže partnerů díky rabatům v případě, kdy zákazníci zakoupí produkty značky Sophos dostupné na obchodech Azure a AWS.
  • Příjmy z obchodů zohledňujících model BYOL v prostředí cloudu.
  • Obchodní příležitosti vycházející z testování zdarma dostupných verzí produktů Sophos a modelu PAYG.
  • Školení a podpora od bezpečnostních architektů společnosti Sophos, kteří se specializují na cloudovou bezpečnost a migraci.
  • Certifikace Sophos Cloud Security Provider, která je dostupná ve dvou úrovních: profesionální (Professional level) pro partnery zaměřující se na konzultace a prodej služeb a expertní (Expert level), která je určená pro ty partnery, kteří zákazníkům nabízí i implementační služby.
  • Širší možnosti sdílení obchodních příležitostí pro partnery s certifikací na expertní úrovni, a to díky schopnosti poskytovat před- a po-prodejní podporu v návaznosti na tom, jak zákazníci své aplikace nasazují, provozují a spravují.

Podobné články

Petr Ondráš, manažer komerční divize společnosti ASUS pro ČR a SR

Petr Ondráš: ASUS je značka, která chce s partnery skutečně růst

29. 9. 2025. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
ASUS už dávno není jen značka pro koncové uživatele – podle Petra Ondráše, šéfa komerční divize společnosti ASUS pro Českou republiku a Slovensko, dnes společnost nabízí kompletní portfolio pro školy, firmy i veřejnou správu a otevírá resellerům nové příležitosti v éře AI a digitalizace. V rozhovoru Petr Ondráš prozradil více o trendech i o výhodách partnerské spolupráce. Čtěte více

Tři čtvrtiny partnerů považují AI za klíčovou technologii

7. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: TD SYNNEX)
Tři čtvrtiny partnerů považují dle průzkumu společnosti TD SYNNEX umělou inteligenci za klíčovou technologii pro svoji budoucnost. AI se tak stává nezbytnou pro úspěch mezi konkurencí a zároveň katalyzátorem pro vznik nových inovativních produktů a služeb. Čtěte více

TD SYNNEX otevře Destination AI laby i pro partnery z Česka

13. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: TD SYNNEX)
Společnost TD SYNNEX letos v Evropě otevře tři specializované Destination AI laboratoře. Ve spolupráci s firmami Dell a NVIDIA umožní partnerům přístup k nejmodernějším AI technologiím. První dvě laboratoře budou od podzimu dostupné ve Francii a také v německém Mnichově. Koncem roku TD SYNNEX otevře také AI lab v Londýně. Čtěte více

HP ocenilo servisní partnery. Kvalitní podpora zůstává základem zákaznické zkušenosti

22. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
V době, kdy se technologie a zákaznická očekávání rychle vyvíjejí, je spolehlivý servis důležitější než kdy dřív. Společnost HP Inc. Česká republika proto i letos ocenila nejlepší servisní partnery, kteří dlouhodobě zajišťují špičkovou zákaznickou péči v souladu s vysokými standardy značky HP. Ocenění Customer Service Excellence 2025 putuje pěti vybraným firmám z ČR. Čtěte více