Sophos rozšířil globální partnerský program

5. 10. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Sophos)
Součástí partnerského programu společnosti Sophos se nově staly i školení, certifikace a finanční pobídky, které obchodním partnerům pomohou s podporou zákazníků využívajících nebo migrujících do prostředí veřejného cloudu.

Sophos je prvním výrobcem z oblasti bezpečnosti nové generace, který přichází s programem speciálně navrženým tak, aby partnerům pomáhal s uchopením nových příležitostí a zjednodušil jim nákup produktů značky Sophos prostřednictvím obchodů Microsoft Azure a Amazon Web Services (AWS). Podle analytické firmy Gartner by přitom jen letos měl celosvětový trh s veřejnými cloudovými službami vzrůst o 18 procent a do roku 2020 by měl dosáhnout hodnoty 383,3 miliard amerických dolarů.

„Partneři velmi dobře vnímají obrovské příležitosti ukryté za možností pomáhat zákazníkům se zajištěním ochrany jejich řešení, které provozují ve veřejných cloudech. A pochopitelně chtějí i nadále čerpat výhody, na které si v rámci partnerských programů zvykli u tradičních prodejních modelů,“ řekla Kendra Krause, viceprezidentka celosvětového programu obchodních kanálů společnosti Sophos. „Pochopitelně chceme tuto představu naplnit a přicházíme proto s novým programem, který nabízí ty samé výhody také partnerům, kteří prodávají řešení značky Sophos i do prostředí provozovaných ve veřejných cloudech. Cloud computing začíná využívat – ať již v rámci všech svých IT potřeb nebo postupně – stále více zákazníků a partneři tak potřebují strategický obchodní model, jehož součástí by byla inovativní bezpečnostní technologie, spolehlivé školení i podpora ze strany výrobce a odpovídající finanční pobídky. Sophos jako firma výhradně orientovaná na prodej prostřednictvím obchodních kanálů dělá maximum pro podporu podnikatelského růstu svých partnerů i ve světě cloudové bezpečnosti.  A právě možnost být specializovaným poskytovatelem cloudové bezpečnosti představuje pro partnery obrovskou příležitost i šanci podílet se na neustále rostoucích cloudových obchodech, které se již dnes mohou pochlubit objemy v řádu miliard dolarů.“

Partneři zapojení do programu Sophos Cloud Security Provider budou moci zdokonalit své technické znalosti, které jim umožní nabízet správné bezpečnostní produkty a lépe tak zákazníkům pomoci s rozvojem jejich cloudových aktivit. Společnosti Microsoft i Amazon se sice starají o bezpečnost svých cloudových infrastruktur, nicméně firmy mnohem víc zajímá ochrana toho, co si do cloudů uloží a co v nich provozují. Díky spolupráci se společností Sophos mohou hrát partneři důležitou poradní roli v doporučení toho, co vlastně zákazníci potřebují, ať již jde o nově migrující organizace, o firmy provozující v prostředí cloudu všechny své aplikace nebo o společnosti s hybridní podnikovou informační architekturou. Sophos bude navíc se svými partnery spolupracovat i na maximální využitelnosti nákupních a implementačních modelů BYOL (Bring-Your-Own-License, tedy využití vlastních licencí) a PAYG (Pay-As-You-Go, tedy platby za využité služby).

Mezi výhody programu Sophos Cloud Security Provider patří:

  • Vyšší marže partnerů díky rabatům v případě, kdy zákazníci zakoupí produkty značky Sophos dostupné na obchodech Azure a AWS.
  • Příjmy z obchodů zohledňujících model BYOL v prostředí cloudu.
  • Obchodní příležitosti vycházející z testování zdarma dostupných verzí produktů Sophos a modelu PAYG.
  • Školení a podpora od bezpečnostních architektů společnosti Sophos, kteří se specializují na cloudovou bezpečnost a migraci.
  • Certifikace Sophos Cloud Security Provider, která je dostupná ve dvou úrovních: profesionální (Professional level) pro partnery zaměřující se na konzultace a prodej služeb a expertní (Expert level), která je určená pro ty partnery, kteří zákazníkům nabízí i implementační služby.
  • Širší možnosti sdílení obchodních příležitostí pro partnery s certifikací na expertní úrovni, a to díky schopnosti poskytovat před- a po-prodejní podporu v návaznosti na tom, jak zákazníci své aplikace nasazují, provozují a spravují.

Podobné články

HP rozšiřuje partnerský program HP Amplify na retail a etail prodejce

17. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Společnost HP Inc. oznámila rozšíření svého programu HP Amplify — na rozsáhlý ekosystém, tvořený více než 1 350 maloobchodními partnery, kteří se rekrutují z online byznysu a kamenných prodejen. Optimalizace programu má podněcovat dlouhodobý růst a digitální transformaci v souladu s měnícím se spotřebitelským prostředím. Čtěte více

Zyxel představil platformu Circle pro jednodušší správu licencí

7. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zyxel)
Nová platforma pro centralizovanou správu licencí a předplatného k produktům Zyxel přináší obchodním partnerům úsporu času a dlouhodobý zdroj příjmů. Čtěte více

Získejte finanční výhody díky novému programu společnosti Schneider Electric

5. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Schneider Electric)
Společnost Schneider Electric spustila programu Edge Software & Digital Services Program, který zahrnuje kompletní nabídku benefitů, podpůrných nástrojů a certifikací umožňujících poskytovatelům IT řešení začít podnikat v oblasti poskytování služeb Managed Power Services. Čtěte více

Cisco bude poskytovat svá řešení formou služby

15. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Společnost Cisco představila svoji novou strategii Cisco Plus, která zákazníkům přinese flexibilní modely pořizování a spotřeby ve formě služby u řešení pro konektivitu, zabezpečení a automatizaci, aby tak podpořila digitální agilitu v cloudově orientovaném světě. Čtěte více