Skinzone s novým webem a slevou

17. 10. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Skinzone)
Přepracované webové stránky a e-shop spustila společnost Skinzone. Současně připravila 50% slevu na veškeré své portfolio produktů, kterou mohou využít všichni zákazníci zcela bez omezení.

Nový web nově přináší zákazníkům přepracovaný design, obsah i technologie. Pro maximální uživatelskou přívětivost byl při jeho vývoji kladen velký důraz mj. i na responzivní design, díky němuž se stránky dokážou skvěle přizpůsobit displejům jakýchkoli mobilních zařízení. Výsledkem všech inovací je moderní web s více než 5× rychlejší odezvou oproti předchozí verzi stránek, s moderním vzdušným provedením a mnohem intuitivnějším rozhraním pro uživatele.

Kromě dominantního grafického pruhu s rotujícími bannery, které vedou přímo do sekcí s nejoblíbenějšími produkty, je na titulní stránce integrován nový konfigurátor produktů, díky němuž postačí zákazníkům k dokončení objednávky nových skinů pouhé tři kroky. Stačí zvolit jejich elektronické zařízení, intuitivně vybrat předpřipravený grafický motiv (z více než 1 250 originálních souborů) nebo nahrát vlastní, a zadat doručovací údaje.

„Ještě před devíti měsíci bych nevěřil, že proces aktualizace webových stránek může být tak zdlouhavý a náročný. Naši webovou misi jsme ovšem nyní zdárně dokončili a připravili u této příležitosti pro naše zákazníky i atraktivní slevu. Věřím, že obojí zákazníci ocení,“ uvedl Petr Svoboda, business development manager Skinzone.

Kromě nových webových stránek společnosti Skinzone je tu také mimořádná prodejní akce, díky které si mohou všichni zákazníci objednat jakýkoli produkt Skinzone za pouhou polovinu běžné ceny. Pro objednání produktů s 50% slevou stačí v průběhu objednávky zadat slevový kód „WEB2014“. Množství objednávaných produktů přitom není jakkoli limitováno. Jediným omezením této akce je doba trvání, které končí 30. října 2014.

Štítky: 
E-shopy, Skinzone

Podobné články

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více

ShopRoku 2023 zná své vítěze

16. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz. Čtěte více