Skinzone s novým webem a slevou

17. 10. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Skinzone)
Přepracované webové stránky a e-shop spustila společnost Skinzone. Současně připravila 50% slevu na veškeré své portfolio produktů, kterou mohou využít všichni zákazníci zcela bez omezení.

Nový web nově přináší zákazníkům přepracovaný design, obsah i technologie. Pro maximální uživatelskou přívětivost byl při jeho vývoji kladen velký důraz mj. i na responzivní design, díky němuž se stránky dokážou skvěle přizpůsobit displejům jakýchkoli mobilních zařízení. Výsledkem všech inovací je moderní web s více než 5× rychlejší odezvou oproti předchozí verzi stránek, s moderním vzdušným provedením a mnohem intuitivnějším rozhraním pro uživatele.

Kromě dominantního grafického pruhu s rotujícími bannery, které vedou přímo do sekcí s nejoblíbenějšími produkty, je na titulní stránce integrován nový konfigurátor produktů, díky němuž postačí zákazníkům k dokončení objednávky nových skinů pouhé tři kroky. Stačí zvolit jejich elektronické zařízení, intuitivně vybrat předpřipravený grafický motiv (z více než 1 250 originálních souborů) nebo nahrát vlastní, a zadat doručovací údaje.

„Ještě před devíti měsíci bych nevěřil, že proces aktualizace webových stránek může být tak zdlouhavý a náročný. Naši webovou misi jsme ovšem nyní zdárně dokončili a připravili u této příležitosti pro naše zákazníky i atraktivní slevu. Věřím, že obojí zákazníci ocení,“ uvedl Petr Svoboda, business development manager Skinzone.

Kromě nových webových stránek společnosti Skinzone je tu také mimořádná prodejní akce, díky které si mohou všichni zákazníci objednat jakýkoli produkt Skinzone za pouhou polovinu běžné ceny. Pro objednání produktů s 50% slevou stačí v průběhu objednávky zadat slevový kód „WEB2014“. Množství objednávaných produktů přitom není jakkoli limitováno. Jediným omezením této akce je doba trvání, které končí 30. října 2014.

Štítky: 
E-shopy, Skinzone

Podobné články

DPD začíná doručovat do OX Point boxů

12. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
DPD rozšiřuje svou síť DPD Pickup o více než 300 OX Point boxů. Pro zákazníky DPD to znamená rozšíření možností, kde si mohou své balíčky z e-shopů vyzvednout. Po této integraci mohou využít již kolem 8 000 výdejních míst Pickup a boxů po celém Česku a více než 128 000 míst v celé Evropě. Čtěte více

Podnikatelé se bojí ztráty dat i krádeže identity, zabezpečení však podceňují

6. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: MasterCard)
Povědomí o významu kybernetické bezpečnosti mezi českými podnikateli roste, často jí však nepřisuzují dostatečnou prioritu. Jen 39 % dotázaných mikro- a malých podnikatelů uvádí, že jsou ochotní do zabezpečení své firmy investovat více než 500 korun měsíčně. Pětina dokonce na bezpečnost nedá měsíčně ani korunu. Čtěte více

Stabilní start pro českou e-commerce: První čtvrtletí přineslo 4% meziroční růst

25. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Česká e-commerce zaznamenala v prvním čtvrtletí roku 2025 meziroční růst ve výši čtyř procent. Zatímco v lednu a únoru zůstávala výkonnost pod očekáváním, výrazné zlepšení přišlo v březnu, kdy došlo k meziročnímu růstu. Zvýšený zájem byl především v sezónních kategoriích jako zahrada, cyklistické vybavení a obecně vybavení na venkovní sporty. Čtěte více

Velký test e-shopů: Jak si vedly české online obchody pohledem odborníků z e-commerce?

11. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Shopsys, Skladon, Retino)
Třetí ročník rozsáhlého testování české e-commerce scény se nově uskutečnil pod názvem Velký test e-shopů. Společnosti Shopsys, Skladon a Retino v něm opět v průběhu vánoční špičky hodnotily standardy českých e-shopů, které zásadně ovlivňují zákaznickou zkušenost – uživatelskou přívětivost nákupního košíku, úroveň logistiky a kvalitu vratkových procesů. Čtěte více