Skinzone s novým webem a slevou

17. 10. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Skinzone)
Přepracované webové stránky a e-shop spustila společnost Skinzone. Současně připravila 50% slevu na veškeré své portfolio produktů, kterou mohou využít všichni zákazníci zcela bez omezení.

Nový web nově přináší zákazníkům přepracovaný design, obsah i technologie. Pro maximální uživatelskou přívětivost byl při jeho vývoji kladen velký důraz mj. i na responzivní design, díky němuž se stránky dokážou skvěle přizpůsobit displejům jakýchkoli mobilních zařízení. Výsledkem všech inovací je moderní web s více než 5× rychlejší odezvou oproti předchozí verzi stránek, s moderním vzdušným provedením a mnohem intuitivnějším rozhraním pro uživatele.

Kromě dominantního grafického pruhu s rotujícími bannery, které vedou přímo do sekcí s nejoblíbenějšími produkty, je na titulní stránce integrován nový konfigurátor produktů, díky němuž postačí zákazníkům k dokončení objednávky nových skinů pouhé tři kroky. Stačí zvolit jejich elektronické zařízení, intuitivně vybrat předpřipravený grafický motiv (z více než 1 250 originálních souborů) nebo nahrát vlastní, a zadat doručovací údaje.

„Ještě před devíti měsíci bych nevěřil, že proces aktualizace webových stránek může být tak zdlouhavý a náročný. Naši webovou misi jsme ovšem nyní zdárně dokončili a připravili u této příležitosti pro naše zákazníky i atraktivní slevu. Věřím, že obojí zákazníci ocení,“ uvedl Petr Svoboda, business development manager Skinzone.

Kromě nových webových stránek společnosti Skinzone je tu také mimořádná prodejní akce, díky které si mohou všichni zákazníci objednat jakýkoli produkt Skinzone za pouhou polovinu běžné ceny. Pro objednání produktů s 50% slevou stačí v průběhu objednávky zadat slevový kód „WEB2014“. Množství objednávaných produktů přitom není jakkoli limitováno. Jediným omezením této akce je doba trvání, které končí 30. října 2014.

Štítky: 
E-shopy, Skinzone

Podobné články

Mobilní aplikace mění pravidla hry - Češi přesouvají nákupy do telefonu

15. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Datart)
Zkušenosti s online nákupem elektroniky a IT techniky dnes deklaruje zhruba 66 % Čechů. Mění se však způsob, jakým lidé k online nákupům přistupují. Zatímco dříve dominoval počítač, dnes více než polovina objednávek probíhá přes mobilní telefony, často přímo v aplikacích konkrétních prodejců. Nadále si však důležitost drží i kamenné prodejny. Čtěte více

Heureka upravuje model služby „Ověřeno zákazníky“

13. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Skupina Heureka oznámila změny u své klíčové služby „Ověřeno zákazníky“, který vstoupí v platnost v září 2025 pro Česko a Slovensko. Zavedení nového, odstupňovaného modelu je strategickým rozhodnutím, jehož cílem je zajistit dlouhodobou udržitelnost této funkce. Čtěte více

České e-shopy využívají internetová tržiště ve velkém, tržby zde ale často nepřesáhnou ani 10 %

6. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Více než polovina českých a slovenských e-shopů prodává své zboží přes některý marketplace, který působí na lokálním trhu. A další se na to chystají. Jenže zkušenosti těch, kteří tuto cestu už vyzkoušeli, jsou velmi rozpačité. Čtěte více

Česká e-commerce ve druhém čtvrtletí vzrostla o 8 %, nejsilnějším měsícem byl červen

30. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Po slabším dubnu zažila tuzemská e-commerce scéna v květnu oživení, které vyvrcholilo silným červnovým růstem. Ten byl poháněn především nákupy spojenými s příchodem letní sezóny a dovolených. Stabilní zůstává průměrná výše objednávky i vysoká míra spokojenosti zákazníků. Čtěte více