Novinky

Sjednocená komunikace pod taktovkou GTS

Sjednocená komunikace, nová služba skupiny GTS Central Europe, propojuje hlasové služby, zasílání zpráv a nástroje pro spolupráci v jedné jediné platformě.

František Doupal
Zdroj: GTS
  • 22. 7. 2014
  • 1 min
Sjednocená komunikace pod taktovkou GTS

Řešení propojuje širokou škálu komunikačních nástrojů pro spolupráci do jedné platformy. Služba je dostupná pro všechny notebooky, chytré telefony i tablety s běžně rozšířenými operačními systémy. Díky jedinému rozhraní mohou zaměstnanci přecházet mezi zasíláním zpráv, hlasovými službami a nástroji pro sdílení plochy v reálném čase, na jakémkoli místě.

 

IT ředitelé neustále hledají nové technologie, které dokážou minimalizovat náklady, slučovat zdroje a zjednodušovat strukturu procesů. Současně však stále více zaměstnanců potřebuje být mobilní a vyžaduje lepší integrované aplikace, které jim umožní pracovat na kterémkoli přístroji. Cenový model nastavený na platbu za uživatele zajišťuje kontrolu nákladů a flexibilitu, která doposud nebyla možná. Mezi klíčové služby, které jsou součástí této platformy, patří: IP telefony, zasílání zpráv, zobrazení přítomnosti, aplikace pro notebook a mobilní telefon, vytáčení kliknutím s propojením na Outlook, sdílení plochy a telekonference.

 

„Jsme velice rádi, že můžeme nabízet stále nová řešení, která vychází vstříc potřebám našich firemních zákazníků, a nabídnout jim praktickou službu, která propojuje odlišné typy komunikačních nástrojů na jediné přehledné platformě,“ uvedl Sunny Kumar, viceprezident marketingu a firemního rozvoje skupiny GTS. „Sjednocená komunikace dává firmám možnost být nejenom efektivnější a zlepšovat pracovní podmínky zaměstnancům, ale umožňuje také přehledně kontrolovat náklady a vyvarovat se vysokým investicím, které jiná řešení vyžadují.“