Sitefinity ve verzi 15 přináší generativní AI a další novinky

1. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Progress Flowmon)
Společnost Progress uvedla novou verzi svého CMS řešení Progress Sitefinity 15, která přináší podporu generativní AI v celé platformě a umožňuje marketérům vytvářet personalizovaný obsah ve velkém měřítku. Novinka dále pomáhá odstranit marketingová datová sila, smysluplně využít cenné informace o zákaznících a zrychlit poskytování personalizovaných služeb.

Skze Sitefinity Integration Hub je snadné novou verzi Sitefinity propojit s dalšími předními MarTech platformami a sjednotit zákaznické profily.

Nástup GenAI technologií radikálně mění prostředí digitálního marketingu a tvorby obsahu. Nedávný průzkum společnosti Gartner ukázal, že 79 % firemních stratégů se domnívá, že technologie jako umělá inteligence (AI), analytika a automatizace budou pro jejich úspěch v příštích dvou letech rozhodující.

Nové Sitefinity 15 pomáhá marketérům urychlit tvorbu obsahu pomocí integrovaných funkcí GenAI. Díky nové platformě pro integraci dat bez nutnosti kódování mohou agregovat informace o zákaznících z kritických podnikových systémů a získat tak ucelený přehled o zákaznických datech napříč platformami. Výsledkem je rychlejší a přesnější vytváření digitálních zážitků na míru.

Sitefinity 15 umožňuje:

  • Využívat generativní AI k rozšíření tvorby obsahu a zvýšení efektivity obsahového marketingu: Nová podpora GenAI umožňuje autorům efektivně sumarizovat, zlepšit a přizpůsobit stávající obsah tak, aby vyhovoval jedinečným potřebám a požadavkům různých entit nebo kontaktních bodů na cestě k zákazníkovi. Využívat přitom mohou nástroje AI přímo z editoru WYSIWYG, aniž by se museli učit psát příkazy nebo střídat různá rozhraní.
  • Automatizovat a zpřístupnit data uživatelům: Prostřednictvím Sitefinity Integration Hub mohou firmy propojit Sitefinity s více než tisícovkou klíčových systémů či aplikací třetích stran a automatizovat tak pracovní procesy a efektivně pracovat s daty.
  • Vytvářet efektivní kampaně a poskytnout individuální personalizaci díky AI-asistované CDP: V případě potřeby mohou firmy využít jednotná data o zákaznících k segmentaci cílových skupin a optimalizaci zpráv. Platforma Sitefinity Customer Data Platform (CDP) má nyní také chatbota s podporou AI pro rychlejší zapojení zákazníků.

Sitefinity je cloudový systém pro správu obsahu postavený na technologii ASP.NET. Řešení poskytuje intuitivní správu obsahu, personalizaci, integrované klíčové funkce CDP a nezávislou architekturu umožňující vícekanálové doručování obsahu. Sitefinity je základním kamenem sady produktů Digital Experience (DX) společnosti Progress a poskytuje středně velkým a velkým firmám potřebné nástroje pro zvýšení efektivity a rychlé dosažení hodnoty jejich digitálních iniciativ.

Štítky: 

Podobné články

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Proč se v marketingu nevyhýbat vyhledávači Bing

15. 9. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: LCG New Media)
Proč Bing zařadit do marketingového mixu? Protože vyhledávač od Microsoftu v řadě ohledů šlape na paty Googlu. Díky inovacím, jako je integrace Chatu GPT, se snaží získat větší podíl uživatelů a Microsoft Ads má druhý největší podíl na světovém trhu vyhledávačů s placenou reklamou a inzerce zde vám může pomoci zvýšit dosah za nižší cenu než u Googlu. Čtěte více

Deset klíčových pravidel pro úspěšný e-mailový marketing

28. 7. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Contexto)
E-mailový marketing je důležitým nástrojem pro úspěšné podnikání. Ale jak zajistit, aby vaše e-mailové kampaně byly skutečně účinné a udržely vaše zákazníky spokojené? Úspěch závisí na mnoha faktorech, a proto vám přinášíme 10 klíčových pravidel, která vám pomohou vytvořit zajímavé e-maily a dosáhnout maximální efektivnosti. Čtěte více

Přestaňte hledat nové zákazníky – soustřeďte se na ty stávající

16. 5. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Evropští maloobchodníci již projevují známky hospodářského oživení tím, že se zaměřují na plnění přání svých stávajících a věrných zákazníků.Data ze Shopping Indexu firmy Salesforce upozorňují na to, že snaha o udržení zákazníků by mohla v roce 2023 pro maloobchodníky změnit pravidla hry. Co by tedy obchodníci měli vědět? Čtěte více