SAP představuje platformu pro personalizovaný kontakt se zákazníky

20. 10. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAP)
Řešení SAP Customer Data Platform umožňuje podnikům definovat zákaznickou zkušenost napříč všemi odděleními, ať už jde o prodej, marketing nebo služby. Platforma umožní firmám využít data o zákaznících v širším kontextu, včetně zapojení oddělení prodeje a zákaznických služeb. SAP CDP podporuje personalizaci a umožňuje rozpoznat konkrétního zákazníka při každé interakci bez ohledu na použitý komunikační kanál.

Efektivní řízení kontaktu se zákazníky zvyšuje jejich loajalitu ke značce a přináší firmám konkurenční výhodu, díky níž se odliší od jiných dodavatelů.

Mezi hlavní přínosy SAP Customer Data Platform patří:

  • Propojení všech datových zdrojů podniku. Ukládání a uchovávání informací o zákaznících na několika místech současně může vést k fragmentaci dat a vzniku informačních sil. SAP Customer Data Platform sjednocuje veškerá zákaznická data bez ohledu na to, zda pocházejí ze systému CRM, od třetích stran, z online nebo offline zdrojů. Data včetně potřebného kontextu jsou k dispozici v reálném čase.
  • Holistická strategie pro ochranu osobních údajů. Podniky mohou získávat data o zákaznících pouze určitým způsobem a za určitým účelem, mnohdy je vyžadován jejich souhlas. Tato data lze pak dále využívat pouze v konkrétních situacích. Řešení SAP Customer Data Platform podporuje ochranu soukromí, ošetřuje například otázky slučování zákaznických dat a zajišťuje, aby určité operace probíhaly pouze se souhlasem zákazníků a byly přitom splněny legislativní i další regulační požadavky. Díky tomu je zaručena transparentnost a zákazníci mohou důvěřovat tomu, že jejich osobní údaje jsou dostatečně chráněny.
  • Získání užitečných informací z velkých objemů dat. Platforma SAP Customer Data Platform nabízí efektivní segmentaci dat a poskytuje nástroje, které umožňují i z velkých objemů dat získat v reálném čase užitečné informace o chování a preferencích zákazníků. Výsledkem je vylepšená personalizace i vyšší zapojení zákazníků. Centralizace správy dat přináší jednotnou zákaznickou zkušenost napříč různými komunikačními kanály a bez ohledu na to, s jakým oddělením zákazník vstupuje do kontaktu.
  • Maximální personalizace založená na komplexní znalosti zákazníka. SAP Customer Data Platform podporuje sjednocení dat bez ohledu na to, zda jsou jejich zdrojem systémy back-office nebo front-office. Data o zákaznících získaná v reálném čase umožňují jejich oslovení ve správný čas, prostřednictvím preferovaného komunikačního kanálu a způsobem, který daného zákazníka opravdu osloví.

Platforma SAP Customer Data Platform je založena na řešení SAP Customer Data Cloud a technologii Gigya. Do platformy jsou zahrnuta řešení SAP Customer Identity and Access Management a SAP Enterprise Consent and Preference Management, která zajišťují zabezpečení digitálních profilů zákazníků a jejich soulad s regulačními předpisy.

„SAP Customer Data Platform otevírá zcela nové příležitosti pro využívání a sjednocování zákaznických dat. Je to pokročilé podnikové řešení, které umožňuje poskytovat skutečně personalizovanou zákaznickou zkušenost. Z anonymních uživatelů se tak stávají známí zákazníci, s jejichž informacemi je zacházeno v souladu s regulačními požadavky, a jejichž loajalita vůči značce roste,“ uvedl Bob Stutz, prezident SAP Customer Experience.

Podobné články

Jakub Opálka (Salesforce): AI přináší do oblasti CRM systémů zásadní změny

11. 6. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Rozhovor s Jakubem Opálkou, territory managerem společnosti Salesforce, odhaluje vliv umělé inteligence (nejenom) na svět podnikových CRM systémů. Kromě dopadů a využití AI v oblasti CRM platforem jsme hovořili také o bezpečnosti dat, které AI svěřujeme, nebo o vnímání důvěry v digitální éře. Prostor dostalo i působení společnosti Salesforce na českém trhu. Čtěte více

Poptávka po alternativách amerických platforem roste

24. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IceWarp)
Pokud by si mohli IT manažeři českých firem vybírat, zda by místo platforem Microsoft 365 či Google Workspace mohli používat podobnou platformu vyvinutou v Evropské unii, čtyři z deseti by dali přednost právě tomuto evropskému řešení. Osmině (13 %) by to bylo jedno, více než čtvrtina neví (26 %) a pouze pětina (20 %) by na evropské řešení spíše nesázela. Čtěte více

Algotech pokračuje v akvizicích, nově vstupuje do firmy EXPINIT

4. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Algotech)
Česká IT společnost Algotech rozšiřuje díky akvizici firmy EXPINIT své portfolio o další služby. Algotech transakcí získává podnik s hlubokou expertízou v oblasti Microsoft SharePoint a vývoje vlastních produktů, zejména v segmentu e-learningu. Čtěte více

Fortinet má nové řešení pro ochranu e-mailu a dalších podnikových nástrojů

24. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Fortinet)
Společnost Fortinet rozšířila své portfolio zabezpečení dat a produktivity – řešení FortiMail nově nabízí sadu FortiMail Workspace Security. Nové funkce upevňují pozici FortiMailu jako nejširší a nejpřizpůsobitelnější platformy pro zabezpečení e-mailu a dále rozšiřují ochranu i na webové prohlížeče a nástroje pro spolupráci. Čtěte více