Samsung Galaxy S3 vede v oblíbenosti

25. 6. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Heureka.cz)
Téměř dva měsíce po uvedení na český trh překonává v zájmu na internetu Samsung Galaxy S4 své konkurenty. V celkovém srovnání však zaostává za stále nejpopulárnějším Samsungem Galaxy S3. Tomu navíc uvedení novinky na trh paradoxně ještě zvýšilo prodeje i vyhledávání. Vyplývá to z dat Heureka.cz a Aukro.cz.

Ve srovnání, jak si vedly nové modely smartphonů měsíc po uvedení na český trh, zatím Samsung Galaxy S4 vede. Zájem o nejnovější Apple iPhone 5 byl v tomto období o 42 % ménší než Galaxy S4, předchozí Samsung S3 zaostával v prvním měsíci o 14 %.

Celkově je na tom však jihokorejská značka o něco lépe. „V současné době je nejoblíbenějším smartphonem Samsung Galaxy S3, o který je čtyřikrát větší zájem než o iPhone5. Také nový Samsung Galaxy S4 je žádanější o čtvrtinu méně než předchozí ‚trojka‘,“ řekl Kamil Demuth z nákupního rádce Heureka.cz a pokračoval: „Tato situace je dána především cenou. Samsung Galaxy S3 se řadí mezi TOP mobilní telefony, ale jeho cena je zhruba o pět tisíc korun nižší než cena nejnovějšího modelu.“

Zajímavá je také situace na obchodním portálu Aukro.cz. „S nástupem S4 na náš trh paradoxně posiluje ve vyhledávání především Samsung Galaxy S3, který díky nižší ceně se stává žádanějším mobilním telefonem. Lidé jej po uvedení S4 na trh vyhledávali pětkrát častěji, než předchozí měsíc,“ vysvětlila Michaela Papežová z obchodního portálu Aukro.cz.

Na nákupním rádci Heureka.cz má nový Samsung Galaxy S4 v nabídce 171 obchodů. Jeho průměrná cena se pohybuje kolem 16 393 Kč a od uvedení na trh nepatrně (o 4 %) klesla.

Štítky: 

Podobné články

Kdo se může pochlubit titulem ShopRoku od Heureky?

20. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Celkem 200 000 hlasů rozhodlo v letošním, už dvanáctém, ročníku soutěže ShopRoku o jejím vítězi. Více než tisíc přihlášených e-shopů a šest milionů recenzí, tak zní shrnutí tří hlavních kategorií, které Heureka každoročně vyhlašuje v soutěži ShopRoku. Čtěte více

Komunikaci celé skupiny Heureka Group vede Martin Žabka

14. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Komunikační tým skupiny Heureka Group od března 2021 vede Martin Žabka, který nastoupil na nově vytvořenou pozici Group Head of Communications. Ve své nové roli je zodpovědný za mediální komunikaci, interní komunikaci, sociální sítě a za oblast firemní odpovědnosti pro skupinu devíti zemí střední a východní Evropy, ve kterých Heureka Group působí. Čtěte více

Vloni se v Česku na internetu prodalo zboží a služby za 196 miliard korun

8. 1. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Internetové obchody zažily v roce 2020 podle očekávání rekordní rok. Podle Asociace pro elektronickou komerci (APEK) a nákupního rádce Heureka.cz dosáhly obraty e-shopů 196 miliard korun, což znamená meziroční růst 26 %. Podíl české e-commerce na maloobchodu v ČR přesáhl 16 %, což znamená skokový růst o přibližně tři procentní body. Čtěte více

Infografika: Koronavirus a nákupy on-line? 51 % Čechů nakoupilo zboží navíc

5. 1. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Rok 2020 byl ve znamení on-line nákupů. Češi rekordně utráceli a e-commerce se na celém maloobchodě podílela z 16 %. Změny v běžném životě, které přinesl koronovirus a související omezení, ale znamenaly také potřebu pořídit si nové zboží, ať již šlo o více času stráveného doma, home office, distanční výuku či sportování. Čtěte více