S nákupem na Mall.cz pomůže chatbot

10. 8. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mall.cz)
Mall.cz spouští chatbota Evu pro Facebook Messenger. Zákazníkům pomůže s výběrem kávovaru, odpoví na nejčastější dotazy nebo usnadní reklamaci zboží. V budoucnu by Eva měla umět poradit s kompletním sortimentem zboží a služeb.
Foto: Pixabay.com

Kávovary jsou na Mall.cz velice žádaným zbožím a při jejich výběru hraje roli mnoho parametrů, podle kterých zákazníci výsledný produkt zvolí. Právě proto se Mall.cz rozhodl novou technologii otestovat na této skupině zboží. EVA má však ambici posouvat svoje schopnosti dále a postupně obsáhnout celý sortiment v portfoliu. V budoucnu by měla rovněž nabízet vhodné doplňkové služby, jako jsou například možnosti expresního doručení nebo instalace spotřebiče.

„S nákupem na internetu se dnes pojí řada služeb jako sledování zásilky, pomoc s výběrem vhodného zboží, změna doručovací adresy, výměna zboží nebo například i odvoz starého spotřebiče. EVA zákazníkovi nabídne vhodné řešení tou nejjednodušší a nejpříjemnější formou,“ uvedl Radko Sekerka, chief product officer v Mall Group. 

Na vývoji chatbota EVA, který je koncipován exkluzivně pro potřeby Mall.cz, pracoval interní tým Mall Group pod vedením Radko Sekerky spolu s externím partnerem, společností MessageOk.com. Na projektu se odbornými konzultacemi podílel i Jiří Materna, specialista na strojové učení ze společnosti mlguru.com. Vývoj chatbota trval více než tři měsíce a zahrnoval navržení architektury, projektování, i prvotní textace. EVA je koncipována na bázi tzv. mission-learningu, má tedy schopnost se samostatně vyvíjet a bude neustále inovována. Ještě v průběhu tohoto roku přinese řadu nových funkcí.

„Strojové učení je jednoznačným trendem informačních technologií posledních let a postupně proniká snad do všech oborů lidské činnosti. V zákaznické komunikaci zatím slouží jen jako podpůrný prostředek, ale jsem přesvědčený, že jeho význam, a především užitečnost, neustále porostou," dodal Jiří Materna ze společnosti mlguru.com.

EVA je k dispozici v běžném Facebook chatu po vyhledání kontaktu Mall.cz. Zákazníci si na prvním rozcestníku mohou zvolit oblast, se kterou jim EVA může pomoci, nebo se mohou spojit přímo s osobou ze zákaznické podpory. Pokud si EVA s dotazem zákazníka není schopna poradit, je dotaz automaticky přesměrován na zákaznickou linku.

Podobné články

Foto: Freeimages.com

Téměř devět z deseti Čechů nakupuje na internetu pravidelně

26. 9. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Drtivá většina české internetové populace nakupuje online dlouhodobě, dále však narůstá četnost nákupů. Polovina zákazníků v průběhu roku nakoupí v e-shopech alespoň desetkrát ročně, čtvrtina Čtěte více

O úspěchu webových stránek rozhodují i zvolené barvy

12. 9. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Webnode)
Noví návštěvníci webu se o setrvání na stránkách nebo o jejich okamžitém opuštění rozhodují během několika prvních sekund návštěvy. Velmi důležitý aspekt přitom hrají použité barvy. Které barvy Čtěte více
Foto: Pixabay.com

Vánoční trendy v online nakupování pro rok 2017

5. 9. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: VIVnetworks)
Online obchodníci a marketingoví specialisté se na předvánoční sezonu začínají chystat už během léta či začátkem podzimu, zvažují reklamní strategie i cenovou politiku. Studie společnosti CJ Čtěte více
Foto: Pixabay.com

Máte e-shop? Začněte se připravovat Vánoce..

1. 9. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Shoptet.cz)
Přestože největší nápor na internetové obchody přijde až za několik týdnů, většinou na přelomu listopadu a prosince, je dobré se na něj včas a kvalitně připravit. Čtěte více