Registr veřejných zakázek jako nová služba České pošty

6. 4. 2013. (redaktor: Štěpán Feik, zdroj: DCD Publishing)
Na tiskové konferenci představila Česká pošta společně s Corpus Solutions novou službu – registr veřejných zakázek i-zakázky pro malé a střední podnikatele. V offline podobě bude dostupná od 15. dubna, v plné online podobě pak v červnu 2013.
Tomáš Ječný, vrchní ředitel ICT České pošty

Systém i-zakázky nabídne automatické vyhledávání a monitoring veřejných zakázek v hodnotě od 20 000 Kč výše. Zájemcům bude přístupný za měsíční poplatek 199 Kč měsíčně. Projekt je zaměřen na malé a střední podnikatele a jeho cílem je přinášet jim příležitosti.

Informace na míru

Tvůrci přizpůsobili systém na míru přáním uživatelů – je schopen vyhledávat zakázky dle oboru činnosti, regionu, výše zakázky a celé řady dalších volitelných kritérií. Informace jsou získávány z tisíců různých zdrojů – státní instituce, ministerstva, kraje, města a obce. Registruje také poptávku lokálních zadavatelů a sleduje více než 120 různých oborů. Systém zachytí až 96 % všech veřejných zakázek a je primárně orientován na zakázky pro státní správu. Průměrná hodnota veřejné zakázky je 80 000 Kč.

Uživatelský komfort

Česká pošta využije svých možností a zajistí zájemcům o využití systému dokonalé uživatelské pohodlí. Službu lze objednat on-line nebo na jakékoli pobočce České pošty. Na základě přání uživatele pak rozesílá měsíční newsletter se zakázkami v digitální nebo klasické papírové podobě. Samozřejmostí je možnost elektronické i hotovostní platby za službu. Nově registrovaní uživatelé obdrží první newsletter do 48 hodin a první měsíc služby je zdarma.

Předpisy s výkladem

Jako další službu hodlá Česká pošta uvést projekt i-předpisy, který má podnikatelům a živnostníkům pomoci s orientací v právní legislativě. Reaguje tak na zvýšenou poptávku po výkladu zejména judikátů, které bez pokročilé  znalosti práva téměř nesrozumitelné. O jejich výklad by se měla starat zvláštní redakce formou reportážních popisů legislativních, iniciativ, správních rozhodnutí a jejich dopadu na podnikatele a živnostníky. Bude se tak dít ve spolupráci s právnickou fakultou Anglo American University.

Služba bude spuštěna v květnu 2013 a bude mít tři úrovně. Cena základní byla stanovena na 99 Kč měsíčně.

Služba i-zakázky je dostupná zde: www.i-verejnezakazky.cz

Štítky: 

Podobné články

Balikobot.cz spustil napojení na API České pošty

4. 10. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Balikobot.cz)
Služba Balíkobot.cz (ze skupiny cenového srovnávače Srovname.cz), která pomáhá internetovým obchodům agregovat přepravní služby a zefektivnit systém expedice a sledování zásilek, spustila přímé datové napojení (API) České pošty. Díky němu mohou e-shopy přenášet data k zásilkám expedovaným přes ČP zcela automaticky. Čtěte více

Česká pošta zavedla zasílání papírové pošty z počítače

28. 4. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČP Cloud)
Společnosti ČP Cloud a Česká pošta spustily službu, která umožňuje odesílat papírové dopisy z počítače podobně jako e-mail. Na rozdíl od některých podobných služeb vede zabezpečený archiv a evidenci dopisů a adresáře, a v případě potřeby prokáže obsah odeslaných zásilek. Čtěte více
Tomáš Ječný (Česká pošta) a Jan Petr (Software602)

Software602 a Česká pošta – elektronický podpis v mobilu

21. 1. 2013. (redaktor: Štěpán Feik, zdroj: Česká pošta, Software602)
Společnost Software602 a Česká pošta společně připravily aplikaci pro získání certifikátu PostSignum přímo z mobilního zařízení. Aplikace Software602 Form Signer je volně k dispozici na Apple App Store pro iPhone a Google Play pro Android. Čtěte více
Foto: SXC.hu

Poštovní Vánoce již začaly

20. 11. 2012. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Česká pošta)
Česká pošta letos první předvánoční nápor zaznamenala během října. Oproti stejnému měsíci loňského roku stoupl počet vnitrostátních balíkových zásilek o více než 30 %. Přitom největší nárůst zásilek pošta očekává jako vždy až v polovině prosince. Čtěte více