Plány realme: stanout v čele rozvoje AIoT i sítí páté generace

27. 1. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: realme)
Upevnit své postavení v TOP 7 značek mobilních telefonů na světě a dál konkurovat zavedeným výrobcům, pokračovat v rekordním růstu a stanout v čele rozvoje nejnovějších technologií, jako je AIoT nebo 5G. Takové jsou plány společnosti realme.

V roce 2020 se realme podařilo díky 50 milionům prodaných smartphonů získalo status nejrychleji rostoucí značky smartphonů na světě. Raketového rozletu mladé společnosti si kromě spotřebitelů všimla i odborná či designová média, která realme vloni ověnčila téměř dvěma stovkami ocenění. Značka realme tak dále nabourávala hegemonii tradičních producentů smartphonů. Svůj výkon realme dokazuje i růstem na 35 z 61 různých trhů včetně Latinské Ameriky a Evropy.

„Máme za sebou 12 měsíců plných těžkostí a výzev. Byl jsem svědkem úsilí a tvrdé práce všech mladých a nebojácných „realmers“, díky níž se nám podařilo vzepřít globálnímu ekonomickému trendu. I letos jsme v realme odhodlání vzdorovat všem výzvám a v duchu našeho hesla „Dare to Leap“ poskočit zase o kus vpřed v budování špičkové značky chytrých telefonů a dalších trendy produktů,” píše ředitel realme Sky Li v dopise, který je zároveň odhalením budoucích plánů realme.

Jednou z priorit by měly být produkty AIoT, kde značka na strategické obchodní úrovni buduje masivní produktovou řadu. Již vloni uvedlo realme 27 různých produktů AIoT a spustila vlastní platformu AloT TeachLife, jejímž cílem je podporovat nové společnosti a nápady a podílet se na spoluvytváření a rozšiřovaní inovativních produktů AloT. Značka si od platformy slibuje lepší komunikaci a spolupráci mezi uživateli a tím i soudržnější a integrovanější životní styl chytrého bydlení.

„Pokud realme naváže na svůj úspěch v segmentu sluchátek, vstup do segmentu hodinek a sílu v online komunikaci, může se v roce 2021 stát černým koněm i v oblasti nositelných zařízení,“ uvedla analytička společnosti Counterpoint Liz Lee.

Značka chce i nadále stavět na proaktivním přístupu k mladým lidem z generace Z, jejichž trendy realme sleduje a spoluutváří. Patří sem i využívání 5G sítí. Právě realme chce v blízké budoucnosti zaujmout pozici lídra v propagaci této technologie, která přinese revoluční rychlost v datování i komunikaci po celém světě. „Nadále spolupracujeme s vládami a provozovateli mobilních sítí, aby docházelo k masivnější podpoře této technologie po celém světě a budování robustního 5G ekosystému,“ doplnil ve výročním dopise Sky Li.

„Nynější mladá generace rozhodne o naší budoucnosti a realme se snaží zhmotnit její vize. Chceme, aby mladí mohli snít ve velkém a do budoucnosti i díky nám skočili s důvěrou a pozitivním naladěním,“ uzavřel zakladatel a CEO značky realme.

Podobné články

Partnerství Google Cloud a SAP urychlí transformaci podnikání v cloudu

3. 8. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAP)
Strategické partnerství mezi Google Cloud a SAP pomůže zákazníkům v transformaci jejich podnikání, podpoří migraci kritických podnikových systémů do cloudu a rozšíří stávající podnikové systémy o funkce služby Google Cloud v oblasti umělé inteligence a strojového učení. Čtěte více

Facebook pozastavil prodej VR brýlí Oculus Quest 2

30. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Facebook)
Facebook dočasně celosvětově pozastavil prodej své virtuální reality Oculus Quest 2. Důvodem je skutečnost, že u některých uživatelů může způsobit podráždění kůže na obličeji. Čtěte více

Solitea dokončila akvizici společnosti Mainstream Technologies

29. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Solitea)
Solitea získala 100% podíl ve společnosti Mainstream Technologies a její mateřské společnosti Powerstream. Pro Soliteu jde v pořadí již o sedmou akvizici významného partnera Microsoftu, díky které naplňuje svou vizi stát se největším regionálním partnerem této americké firmy. Čtěte více

AOC sjednotí své herní periferie pod novou značkou

28. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: AOC)
Firma AOC představila svou novou zastřešující značku AGON by AOC specializovanou výhradně na gaming. Nová značka sjednotí stávající řady herních monitorů a příslušenství a zároveň rozšíří produktovou nabídku o nové modely určené pro různé skupiny hráčů. Čtěte více