Panasonic lídrem na evropském trhu s odolnými notebooky

6. 8. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Panasonic)
Dle zprávy analytické skupiny VDC Research zvýšila společnost Panasonic svůj podíl na evropském trhu s odolnými a zodolněnými notebooky. Aktuální hodnota tržního podílu vzrostla na 65,8 %.

Podíl společnosti Panasonic na počtu prodaných kusů odolných a zodolněných notebooků vzrostl z původních 65 procent v roce 2010 na 65,8 procent v roce 2011. Evropský růst prodejů byl podpořen dodávkami do oblastí, jako jsou alternativní zdroje energie, smart metering, automobilová diagnostika, elektronické záznamy o pacientech nebo doručování zásilek z internetových obchodů. Všechny tyto oblasti vyžadují, aby mobilní pracovníci měli i v náročných prostředích k dispozici spolehlivý a bezpečných přístup k potřebným aplikacím. V uplynulém roce 2011 společnost Panasonic také dosáhla dvouciferného růstu počtu všech prodaných jednotek, a to i přes loňský pokles objemů prodeje notebooků v západní Evropě.

Radka Uhrinová, marketingová manažerka Panasonic System Communications Company Europe k uvedeným úspěchům řekla: „Zpráva VDC Research potvrzuje, že odolné notebooky a nově také odolné tablety společnosti Panasonic přináší organizacím napříč celou Evropou výhody, a tím si společnost dlouhodobě udržuje tak vysoký tržní podíl. Naše produkty podporují snahu zákazníků o snižování celkových nákladů na vlastnictví, o zvyšování produktivity práce a o zdokonalování kvality poskytovaných služeb. Naše odolná zařízení využívající nejnovějších technologií jsou navržena tak, aby je bylo možné maximálně využívat v terénu, a to ve všech odvětvích a za všech pracovních podmínek. Široké portfolio odolných notebooků a tabletů společnosti Panasonic vyhovuje i těm nejnáročnějším požadavkům kritických mobilních řešení. Společnost Panasonic je již dlouhou dobu měřítkem na trhu s odolnými a zodolněnými notebooky a jsme velmi silným soupeřem i v oblasti odolných tabletů.“

Štítky: 

Podobné články

Ondřej Vltavský, produktový manažer společnosti Panasonic, předvádí dotykové funkce nových televizorů

Panasonic uvedl produkty pro rok 2013

12. 5. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Panasonic a DCD Publishing)
Společnost Panasonic uvedla kolekci produktů pro nadcházející období roku 2013. Mezi představenými novinkami je možné nalézt nové plazmové i LCD televizory, fotoaparáty i digitální kamery pokrývající potřeby širokých zákaznických skupin. Čtěte více
Panasonic Lumix DMC-LF1

Panasonic: Lumix DMC-LF1

29. 4. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Panasonic)
Panasonic představil Lumix DMC-LF1, nejnovější přírůstek do high-endové řady kompaktů. Model je vhodný pro nadšence, kteří hledají nejlepší kombinaci pro fotografování a editaci snímků v designovém balení. Čtěte více

Atlantis Telecom distributorem notebooků Panasonic

29. 3. 2013. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: DCD Publishing)
Společnost Atlantis Telecom se v březnu stala autorizovaným a jediným distributorem společnosti Panasonic divize Computer Product Solutions. Smlouva je platná pro český a slovenský trh. Čtěte více

Panasonic Toughpad rozšiřuje spolupráci s partnery

15. 2. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Panasonic)
Panasonic rozvíjí partnerský program Toughbook Engage s cílem uspokojit rostoucí poptávku ze strany firemních zákazníků po řešeních využívajících počítače Toughbook, tablety Toughpad a elektronické prodejní systémy EPOS. Čtěte více