Oracle získal Maxymiser

24. 8. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Oracle)
Společnost Oracle se dohodla na koupi firmy Maxymiser, která poskytuje cloudové služby pro marketingové specialisty. Software Maxymiser umožňuje přesněji testovat, cílit a personalizovat webové stránky i mobilní aplikace pro různé zákazníky.

Maxymiser každý měsíc optimalizuje 20 miliard interakcí z hlediska zákaznické zkušenosti (customer experience, CX). Službu využívají i značky, jako jsou Allianz, HSBC, Lufthansa, Tommy Hilfiger a Wyndham.

Řešení Oracle Marketing Cloud je dnes celosvětově nejrychleji rostoucí softwarovou platformou pro podporu moderního marketingu. Připojením funkcí systému Maxymiser umožní ještě efektivněji řídit marketingové programy napříč všemi digitálními kanály i celým životním cyklem zákazníka.

„Firmy stále častěji hledají inovativní cesty, jak odlišit své značky od konkurence, zvýšit návratnost investic i loajalitu zákazníků. Cestou k tomu je optimalizace zákaznické zkušenosti,“ uvedl Thomas Kurian, prezident produktového vývoje ve společnosti Oracle. „Platforma Oracle Marketing Cloud ve spojení s řešením Maxymiser nyní marketingovým specialistů umožňuje přestat se o preferencích zákazníků dohadovat, ale poskytnout jim požadovanou formu služby bez ohledu na použitý komunikační kanál nebo zařízení.“

„Pomáháme podnikům využívat vědu o datech pro systematické testování a předpovědi zákaznických preferencí. Podniky s naší pomocí dokáží zákazníkům nabízet unikátní, na míru přizpůsobené služby,“ dodal Tim Brown, výkonný ředitel firmy Maxymiser. „Jsme přesvědčeni, že spojení platforem Maxymiser a Oracle Marketing Cloud dále rozšíří možnosti těchto řešení.“

Štítky: 

Podobné články

Jan Bureš, country leader CZ/SK ve Fujitsu

Jan Bureš (Fujitsu): Na éru AI jsme dobře připraveni

5. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Janem Burešem, country leaderem CZ/SK ve Fujitsu, jsme hovořili o nabídce společnosti pro oblast umělé inteligence. Na následujících řádcích se tak můžete seznámit s produkty a službami Fujitsu pro tento segment, ale i s přístupem společnosti k bezpečnosti dat nebo kooperací s dalšími dodavateli, a hlavně s partnery. Čtěte více

AWS rozjíždí evropský AWS European Sovereign Cloud

11. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: AWS)
Společnost Amazon Web Services oznámila vznik nezávislé evropské správní struktury pro AWS European Sovereign Cloud. Zároveň v Evropě vzniká i dedikované bezpečnostní operační centrum a nová mateřská společnost, která se bude řídit místní legislativou a povedou ji Evropané. Čtěte více

Cloudové úložiště záloh je favoritem pro 62 % firem

30. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Acronis)
Čeští a slovenští partneři společnosti Acronis uvedli, že pokud jejich zákazníci využívají ke svému zálohování úložiště mimo firmu, 62 % podniků již preferuje cloudové úložiště. Nicméně průzkum také ukázal, že významné procento organizací stále nedodržuje u svých zálohovacích procesů základní pravidlo 3-2-1, čímž se vystavují potenciálně fatálním problémům. Čtěte více

Synology představilo atraktivní novinky pro správu dat

26. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Synology)
Společnost Synology představila na veletrhu COMPUTEX 2025 své novinky, mezi které spadají podniková úložiště PAS7700 typu all-flash, řešení DP7200 pro ochranu dat řady ActiveProtect, cloud C2 Surveillance specializovaný na videodohled, nástroje pro zvýšení týmové produktivity ChatPlus a Meet i domácí soukromý cloud BeeStation Plus. Čtěte více