Oracle získal Maxymiser

24. 8. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Oracle)
Společnost Oracle se dohodla na koupi firmy Maxymiser, která poskytuje cloudové služby pro marketingové specialisty. Software Maxymiser umožňuje přesněji testovat, cílit a personalizovat webové stránky i mobilní aplikace pro různé zákazníky.

Maxymiser každý měsíc optimalizuje 20 miliard interakcí z hlediska zákaznické zkušenosti (customer experience, CX). Službu využívají i značky, jako jsou Allianz, HSBC, Lufthansa, Tommy Hilfiger a Wyndham.

Řešení Oracle Marketing Cloud je dnes celosvětově nejrychleji rostoucí softwarovou platformou pro podporu moderního marketingu. Připojením funkcí systému Maxymiser umožní ještě efektivněji řídit marketingové programy napříč všemi digitálními kanály i celým životním cyklem zákazníka.

„Firmy stále častěji hledají inovativní cesty, jak odlišit své značky od konkurence, zvýšit návratnost investic i loajalitu zákazníků. Cestou k tomu je optimalizace zákaznické zkušenosti,“ uvedl Thomas Kurian, prezident produktového vývoje ve společnosti Oracle. „Platforma Oracle Marketing Cloud ve spojení s řešením Maxymiser nyní marketingovým specialistů umožňuje přestat se o preferencích zákazníků dohadovat, ale poskytnout jim požadovanou formu služby bez ohledu na použitý komunikační kanál nebo zařízení.“

„Pomáháme podnikům využívat vědu o datech pro systematické testování a předpovědi zákaznických preferencí. Podniky s naší pomocí dokáží zákazníkům nabízet unikátní, na míru přizpůsobené služby,“ dodal Tim Brown, výkonný ředitel firmy Maxymiser. „Jsme přesvědčeni, že spojení platforem Maxymiser a Oracle Marketing Cloud dále rozšíří možnosti těchto řešení.“

Štítky: 

Podobné články

Výhled IT prodejního kanálu na rok 2024 a dále

11. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Eaton)
Navzdory přetrvávajícím problémům vykazuje světový trh s IT po třech letech nepříznivých okolností známky oživení. Předpokládá se, že v roce 2024 vzrostou celosvětové dodávky osobních počítačů o osm procent a o stejné procento se zvýší i výdaje na IT oproti předchozímu roku. Co tedy bude toto oživení trhu znamenat pro IT prodejní kanál v nadcházejících měsících? Čtěte více

CNAPP aneb řízení kybernetické bezpečnosti v době multicloudové

11. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Anect)
Většina firem v Česku již alespoň část svých systémů či aplikací provozuje v cloudu. Ať už jde o kombinaci privátního a veřejného cloudu, nebo více komerčních dodavatelů. Tento trend bude nadále posilovat, vedle mnoha výhod ale zároveň zvyšuje i nároky na komplexní zabezpečení firemního provozu. Proto se v poslední době stále častěji skloňuje zkratka CNAPP. Čtěte více

Hewlett Packard Enterprise integruje GenAI do platformy Aruba Networking Central

4. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Hewlett Packard Enterprise)
Hostované řešení na cloudové platformě HPE GreenLake získává nové funkce využívající velké jazykové modely (LLM) přinášející optimalizaci a predikci síťového provozu, čímž posouvá správu sítí na novou úroveň. O službu HPE Aruba Networking Central již rozšířila svou nabídku např. společnost Verizon Business. Čtěte více

Deset kybernetických nebezpečí roku 2024: Hrozby, trendy a doporučení

25. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Eviden)
S každým rokem roste počet a intenzita kybernetických útoků. Do roku 2025 by pak kyberzločinci měli celosvětově způsobit škody za 10,5 bilionu dolarů. Ruku v ruce s tím pak jde rostoucí zájem firem o služby prediktivní bezpečnosti. Vedle „tradičních aktivit“ poroste i závažnost útoků přes kvantové počítače, umělou inteligenci, 5G infrastrukturu nebo virtuální realitu. Čtěte více