Oracle získal Maxymiser

24. 8. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Oracle)
Společnost Oracle se dohodla na koupi firmy Maxymiser, která poskytuje cloudové služby pro marketingové specialisty. Software Maxymiser umožňuje přesněji testovat, cílit a personalizovat webové stránky i mobilní aplikace pro různé zákazníky.

Maxymiser každý měsíc optimalizuje 20 miliard interakcí z hlediska zákaznické zkušenosti (customer experience, CX). Službu využívají i značky, jako jsou Allianz, HSBC, Lufthansa, Tommy Hilfiger a Wyndham.

Řešení Oracle Marketing Cloud je dnes celosvětově nejrychleji rostoucí softwarovou platformou pro podporu moderního marketingu. Připojením funkcí systému Maxymiser umožní ještě efektivněji řídit marketingové programy napříč všemi digitálními kanály i celým životním cyklem zákazníka.

„Firmy stále častěji hledají inovativní cesty, jak odlišit své značky od konkurence, zvýšit návratnost investic i loajalitu zákazníků. Cestou k tomu je optimalizace zákaznické zkušenosti,“ uvedl Thomas Kurian, prezident produktového vývoje ve společnosti Oracle. „Platforma Oracle Marketing Cloud ve spojení s řešením Maxymiser nyní marketingovým specialistů umožňuje přestat se o preferencích zákazníků dohadovat, ale poskytnout jim požadovanou formu služby bez ohledu na použitý komunikační kanál nebo zařízení.“

„Pomáháme podnikům využívat vědu o datech pro systematické testování a předpovědi zákaznických preferencí. Podniky s naší pomocí dokáží zákazníkům nabízet unikátní, na míru přizpůsobené služby,“ dodal Tim Brown, výkonný ředitel firmy Maxymiser. „Jsme přesvědčeni, že spojení platforem Maxymiser a Oracle Marketing Cloud dále rozšíří možnosti těchto řešení.“

Štítky: 

Podobné články

Jan Bureš, country leader CZ/SK ve Fujitsu

Jan Bureš (Fujitsu): Na éru AI jsme dobře připraveni

5. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
S Janem Burešem, country leaderem CZ/SK ve Fujitsu, jsme hovořili o nabídce společnosti pro oblast umělé inteligence. Na následujících řádcích se tak můžete seznámit s produkty a službami Fujitsu pro tento segment, ale i s přístupem společnosti k bezpečnosti dat nebo kooperací s dalšími dodavateli, a hlavně s partnery. Čtěte více

HPE přichází s cloudovými bezpečnostními řešeními pro sítě s nulovou důvěrou a privátní cloudy

9. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Hewlett Packard Enterprise)
Společnost Hewlett Packard Enterprisepředstavila funkční rozšíření síťového řešení HPE Aruba Networking a cloudu HPE GreenLake, jejichž smyslem je pomoci podnikům modernizovat bezpečné připojení a provozování hybridního cloudu kombinací vícevrstvého zabezpečení a principu nulové důvěry na ochranu před hrozbami. Čtěte více

Cloud Computing Conference 2025: Bezpečný End User Computing a strategie odchodu z cloudu

30. 4. 2025. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: Exponet )
Osvědčené postupy pro snížení závislosti na jediném dodavateli cloudových technologií a dosažení vysoké bezpečnosti prostředí koncových uživatelů, ověřené strategie pro migraci do cloudu, ale i scénáře pro případný exit z něj, nebo jak s využitím AI nedesignovat mikroslužby lusknutím prstu. To jsou mimo jiné témata letošní Cloud Computing Conference 2025, která se uskuteční 13. května 2025 v pražském Hotelu Grandior. Čtěte více

Strategické partnerství Hitachi Energy a AWS: Cloudové technologie pro udržitelnou energetiku

21. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Hitachi Energy )
Společnosti Hitachi Energy a Amazon Web Services (AWS) podepsaly dohodu o strategické spolupráci, jejímž cílem je urychlit nasazování cloudových řešení u elektrických sítí a energeticky náročných podniků a podpořit energetickou transformaci. Prvním výsledkem nové dohody je představení systému Hitachi Vegetation Manager pro správu vegetace poháněného AI pro platformu AWS. Čtěte více