Novinky

Nová identita TNT

Společnost TNT představila novou identitu značky vycházející ze strategie, která zdůrazňuje lidi a evropskou dopravní síť. Nový slogan „The People Network“, neboli lidská síť, odráží firemní kulturu a poslání rozvíjet silné vztahy se zákazníky.

František Doupal
Zdroj: TNT
  • 2. 10. 2014
  • 0 min
Nová identita TNT

Nová identita značky odráží pozici společnosti a její způsob myšlení. Investice do značky vychází ze strategie společnosti nabídnout klientům lepší péči a nadále upevňovat evropskou síť. Komerční iniciativy budou spuštěny v nadcházejících měsících s cílem získat a udržet nové SME zákazníky.

Designovými změnami prošlo také logo. Nová korporátní identita a vyjádření značky budou postupně představeny napříč společností TNT v příštích 36 měsících. Nový design bude komunikován prostřednictvím řady prvků v celé síti TNT. Změny se týkají například nového designu vozů, nadlinkové komunikace a zaměstnaneckých uniforem i nových obalů zásilek po celém světě.

Během příštích deseti týdnů budete mít možnost služby TNT zdarma otestovat mezinárodní zásilkou po Evropě do 100 kg.

Podobné články

Nová identita TNT
Novinky

Nová identita TNT