Nová aplikace VizionAR usnadní život operátorům i zákazníkům

28. 6. 2018. (redaktor: Jakub Špaček, zdroj: Conectart)
Conectart přišel na trh s další technologickou novinkou pro call centra. Vyvinul aplikaci využívající rozšířenou realitu s názvem VizionAR. Díky ní se operátor jednoduše napojí na fotoaparát telefonu zákazníka, a vidí tak v reálném čase to, co mu zákazník ukazuje.

Navíc může operátor přímo do obrazovky telefonu zakreslovat, označovat a navádět, jak je potřeba. Stačí, když si zákazník stáhne aplikaci do telefonu a při hovoru operátorovi nadiktuje vygenerované číslo, díky němuž se operátor k telefonu připojí. Pak už stačí jen namířit kameru na to, co zrovna potřebují společně řešit. VizionAR dokáže mnoho situací na telefonu zjednodušit a značně urychlit, což je výhoda jak pro zákazníka, tak pro operátora.

Konkrétně si jistě dokážete představit situaci, kdy operátorovi v pojišťovně do telefonu vysvětlujete, jak moc máte promáčklou kapotu, nebo se snažíte sestavit nábytek a dle návodu vůbec netušíte, kam patří přebývající šroubek. Operátor vám vysvětluje, jak máte zapojit modem nebo kde najít potřebné údaje na faktuře. Některé věci se zkrátka po telefonu popisují složitě.

„Na VizionAR nás v podstatě přivedli naši operátoři. Často mluvili o situacích, kdy zákazníkům vysvětlovali, kde na vyúčtování nalezne potřebné údaje pro kalkulaci nabídky. Některé hovory trvaly zbytečně desítky minut, což není přínos ani pro jednu stranu. Situací a firem, kde by se takové vizuální napojení mohlo hodit, nás napadlo hned několik desítek, proto jsme se pustili do vývoje,“ řekl Petr Studnička, ředitel společnosti Conectart.

VizionAR se dá využít snad ve všech odvětvích, ať už jde o technické záležitosti jako zapojování modemů, výše zmíněné sestavování produktů a nábytku, poruchy na spotřebičích, hlášení pojistných událostí, vyplňování formulářů, orientace v dokumentech, nebo odečty plynoměrů/elektroměrů. Konkrétně u odečtů je nespornou výhodou pro poskytovatele energií garantovaný obsah obrazu. To znamená, že domácnosti nemohou stav nijak postprodukčně falšovat. Operátor v reálném čase vidí přesně to, co vidí zákazník. Velký potenciál je i pro firmy pracující v B2B sektoru. Aplikace usnadní technickou podporu různých softwarů.

„Umíme si představit i napojení do systémů složek integrovaného záchranného systému. Díky aplikaci by mohl operátor lépe poradit, jak zacházet se zraněnou osobou, hasiči si mohou lépe připravit kroky k vyproštění osob z auta apod.,“ dodal Studnička.

Podobné články

Jak může vašemu e-shopu prospět e-promoter?

14. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Conectart)
Nakupování přes internet enormně roste. V době lockdownu se stalo dokonce jedinou možností, jak si některé zboží pořídit. S rostoucí oblibou e-commerce stoupá zároveň potřeba po kvalitním zákaznickém servisu, jenž v obchodech běžně obstarávají prodejní asistenti. V on-line prostředí by tento požadavek mohl řešit nástroj e-promoter. Čtěte více