Nikon Europe spustil nové webové stránky

3. 6. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Nikon)
Společnost Nikon Europe spustila přepracované webové stránky vytvořené s cílem dosažení maximálně přívětivého ovládání a příjemného vzhledu. Webové stránky jsou již aktivovány ve 26 jazycích pro 36 trhů v Evropě a jižní Africe.

Naše webové stránky jsou autoritativním zdrojem informací o společnosti Nikon – v době uvádění nových výrobků se návštěvnost stránek zvyšuje až na sedm nebo osm milionů návštěvníků denně,“ říká Danielle Walsh, manažerka pro interaktivní marketing ze společnosti Nikon Europe. „Z toho důvodu jsme provedli kompletní změnu designu a funkčnosti stránek, abychom zaujali co nejširší spektrum uživatelů. Ať již tedy hledáte svůj první kompaktní fotoaparát nebo jste špičkový profesionální fotograf, nové webové stránky vám nabídnou intuitivní navigaci k informacím, které chcete najít.“

Bohatá funkčnost, snadná dostupnost

Návštěvníci nových webových stránek se mohou těšit na funkčně bohatší a působivější internetovou prezentaci než doposud. Informace o výrobcích jsou nyní snadno dostupné prostřednictvím intuitivního ovládání s jednoduchými nástroji, které je umožňují snadno porovnávat a vybírat. Produkty lze porovnávat pomocí funkcí „filtrování“ a „třídění“; vzorové obrázky a videosekvence prezentující hlavní vlastnosti výrobků poskytují návštěvníkům jasný náhled o možnostech vybraného fotoaparátu.

Webové stránky i nadále obsahují samostatné části věnované servisu a podpoře, novinářům a profesionálním fotografům.

Moderní design

Danielle Walsh dodala: „Společnost Nikon se zaměřuje na fotografii, fotografy, pohyblivý obraz a vizuální umění – naše nová oficiální internetová prezentace toto reflektuje prostřednictvím působivých webových stránek. Očekáváme, že návštěvníci našeho nového webu zde budou chtít strávit odhalováním našeho světa více času než doposud.“

Úkolem tvorby nového designu webových stránek společnosti Nikon Europe byla pověřena společnost Perfect Fools, agentura zabývající se digitálními médii se sídlem v Amsterdamu a Stockholmu. Prezentace je plně integrována s komunikačními kanály společnosti Nikon v oblasti sociálních médií včetně stránky facebook.com/JSEMNikon a blogu společnosti Nikon.

Adresa webových stránek je www.europe-nikon.com.

Štítky: 

Podobné články

Nikon Coolpix S5200

Nikon: fotoaparát Coolpix S5200

25. 4. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Nikon)
Kapesní fotoaparát Coolpix S5200 s rozlišením 16 milionů pixelů a připojením Wi-Fi umožňuje zachytávat důležité okamžiky a přímo na místě je sdílet. Ať už jde o oslavu narozenin nebo noční zábavu ve městě, přístroj přenese snímky i videosekvence do chytrého zařízení, jež je připravené k odesílání a sdílení s dalšími lidmi. Čtěte více
Coolpix P330

Nikon: fotoaparáty Coolpix A a P330

6. 3. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Nikon)
Nikon představil kompaktní fotoaparát s výkonem digitální zrcadlovky, který má snímač CMOS formátu DX s rozlišením 16,2 milionů pixelů (23,6 x 15,6 mm) a systém zpracování obrazu Expeed 2. Čtěte více
Nikon D7100

Nikon: fotoaparát D7100

22. 2. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Nikon)
Nikon uvedl na trh přístroj formátu DX Nikon D7100 s rozlišením 24,1 Mpx, jenž je určen pro pokročilé amatéry. Model je navzdory svému rozsáhlému vybavení a odolnému tělu lehký a kompaktní a splní všechny nároky. Systém automatického zaostřování s 51 zaostřovacími poli zaručuje dobré výsledky. Čtěte více
Filip Barták

Smršt digitálních fotoaparátů Nikon pro nastávající sezonu

30. 1. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Nikon)
Společnost Nikon představila produkty pro nastávající sezonu. Zákazníkům budete moci nabídnout 11 kompaktů řady Coolpix, dva nástupce Nikon 1 a dva objektivy Nikkor. Čtěte více