Netgear rozšířil doživotní záruku NBD na další produkty

30. 3. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Netgear)
Společnost Netgear rozšířila kombinaci doživotní hardwarové a Next Business Day (NBD) záruky na veškeré byznys produkty řady ProSafe. Čeští i slovenští majitelé těchto produktů tak mohou své poškozené zařízení nejen kdykoliv reklamovat, ale zároveň si bezplatně zažádat o jeho výměnu během následujícího pracovního dne.

Kompletní zákaznickou podporu produktů ProSafe doplňuje i stávající doživotní technická podpora poskytovaná v nepřetržitém režimu 24/7 (24 hodin denně, sedm dní v týdnu).

Vedle produktů ProSafe je NBD společně s hardwarovou zárukou bezplatně poskytována po dobu pěti let také na desktopová zařízení řady ReadyNAS podnikové třídy (RN300/500/700), ReadyNAS v provedení rack (určená pro montáž do stojanu) a ReadyDATA včetně jejich pevných disků.

Štítky: 
Záruky, Netgear

Podobné články

Záruka nové generace – HP Active Care

27. 4. 2023. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: HP Inc.)
Ještě nedávno bylo standardem, že každá firma měla svoje IT oddělení, které mělo na starost podporu uživatelů a správu IT. Interní IT oddělení zastávalo instalaci zařízení, jejich údržbu a v neposlední řadě řešení případných výpadků, incidentů a jakýchkoliv nedostatků. Čtěte více

Alza nově nabízí dvouletou záruku na vše i firemním zákazníkům

21. 4. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza)
Nakupovat bez starostí i na splatnost, se speciálními cenami a nyní i s minimálně dvouletou zárukou na veškeré zboží jako koncoví zákazníci. Takové možnosti mají nově v Alze firmy i živnostníci díky vylepšenému programu „Alza pro firmy.“ Čtěte více

XPG prodlužuje záruku zdroje XPG Pylon na pět let

28. 4. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: XPG)
Herní značka XPG prodloužila záruční dobu na napájecí zdroj XPG Pylon s certifikací 80 PLUS Bronze na pět let. Doposud přitom záruka poskytovaná na tento model činila tři roky. Čtěte více

TCL u svých TV vylepšuje servis a prodlužuje záruku

5. 10. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: TCL)
Společnost TLC v České republice u svých televizorů s technologií QLED prodlužuje záruku na pět let. Výrobce současně rozšiřuje svůj zákaznický servis o službu TCL Care Service, která rychle a snadno pomůže zákazníkům při řešení případných potíží s televizorem. Čtěte více