LG začíná nabízet OLED televizory s podporou G-Sync

10. 6. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: LG)
Role televizorů se v posledních letech posouvá. Neslouží již jen k sledování filmů, seriálů nebo třeba sportovních přenosů, ale jejich využití se rozšířilo i do herní komunity. Z televizorů se tak stává běžná herní výbava, na což jejich výrobci reagují rozšiřováním jejich výbavy o nezbytné funkce a vlastnosti.

Mezi první televizory, které hráče oslovily, patří LG OLED TV 2019. Od začátku o ně byl zájem především proto, že patřily mezi první modely, které nabízely funkci NVIDIA G-SYNC. Společnost LG ji implementovala do svých OLED televizorů, a díky tomu může nabídnout plynulý herní zážitek bez rušivého sekání a trhání obrazu. Nabízí něco, co bylo do té doby dostupné jen prostřednictvím herních monitorů.

Aby LG OLED televizory splnily vysoké standardy společnosti Nvidia a mohly se pyšnit funkcí G-SYNC, prošly stovkami testů. Existuje hned několik vlastností, které splnění podmínek usnadňují. Jádrem všeho je struktura OLED, která se hodí k zachycení rychlé akce odehrávající se na obrazovce. Pixely OLED TV zajišťují rychlejší dobu odezvy, než může poskytnout tradiční LED televizor. Znamená to, že obraz je vykreslený rychleji a přesněji, což hráči, zvláště u akčních her, kvitují.

Výkon bez sekání

Další faktor, který posouvá herní kvalitu LG OLED televizorů, je nejnovější procesor α9, který najdete v modelech OLED GX, WX a CX. Výkon snižuje latenci, rozmazání pohybu a stínování na sotva rozpoznatelnou úroveň. Obraz se u LG OLED televizorů neseká, protože využívá schopnost rychle reagovat na změny snímkové frekvence, ke kterým během hraní her logicky dochází. Je to možné díky podpoře variabilní obnovovací frekvence (VRR) a automatickému režimu nízké latence (ALLM). Obě technologie umožňují bezproblémovou hratelnost s rychlými přechody pohybu. Jsou kompatibilní s rozlišením 4K s rychlostí až 120 snímků za sekundu.

Pixely pro ohromující obraz

Další výhodu přináší samosvítící pixely LG OLED. Barvy jsou plné, černá je skutečně černá, a i další odstíny jsou živé, ale stále přirozené. Televizory reprodukují každou barvu přesně tak, jak má být, a odhalují každý detail v každém snímku ve zlomku sekundy. Umožní hráčům si naplno vychutnat HDR hraní.

LG nabízí hráčům širokou nabídku televizorů, včetně nově nabízené 48" úhlopříčky (model 48CX). Kromě hloubky obrazu a realistických barev disponují LG OLED televizory ostrým 4K obrazem. Osm milionů pixelů, kterými 48" televize disponuje, je tak srovnatelných s hustotou pixelů televizorů 8K s 96" obrazovkou.

Štítky: 
TV, Televize, Televizory, Gaming, Hry, LG Electronics

Podobné články

Změnil rok 2020 návyky televizních diváků? A jaká je budoucnost lineární televize?

21. 12. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Atmedia)
Nejvyšší televizní sledovanost za posledních 10 let, nárůst zájmu o zpravodajství, filmy, seriály a dokumenty i zvýšení televizní sledovanosti u mladších věkových skupin až o 50 %. Takový byl ve zkratce rok 2020 pro televizi, která tak jasně ukázala, že je stále důležitou součástí našeho každodenního života. Čtěte více

LG překonalo hranici 10 milionů prodaných OLED televizorů

5. 11. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: LG)
LG překonala milník 10 milionů prodaných kusů OLED televizorů, a to za posledních sedm let. OLED TV se tak zařadily mezi nejprodávanější produkty v kategorii TV. Čtěte více

Philips TV & Sound představil nálož novinek pro podzimní sezonu

3. 9. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: TP Vision )
Společnost TP Vision odhalila nové produkty z oblasti audiovizuální zábavy. Představila nový televizor nejvyšší řady se zvukem od Bowers & Wilkins, sluchátka s aktivním potlačením hluku, nové soundbary včetně těch prémiových od značky Philips Fidelio a v neposlední řadě nový bezdrátový hudební systém, který všechny tyto produkty propojuje dohromady do jedné chytré domácnosti. Čtěte více

Pozemní vysílání je v Česku populární, placená televize však přesto převládá

28. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: GfK)
Polovina Čechů aktivních na internetu využívá ve své domácnosti terestrický příjem televizního signálu. Placená televize ale není žádným otloukánkem – nějakou její formu využívá 63 % internetové populace (v některých případech právě v souběhu s terestrickým příjmem), přičemž 59 % placenou televizi považuje za hlavní typ příjmu. Čtěte více