Jednotná správa internetového i kamenného obchodu

27. 4. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Shoptet.cz)
Společnost Shoptet představila službu, která umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v jednom systému. Propojuje online a offline prodej a ulehčuje tak jejich provozování. Prodejce i zákazník získávají výhody obou světů.

Služba „Pokladna“, která patří na českém trhu mezi první svého druhu, umožňuje jednotnou správu internetového i kamenného obchodu. Jednoduchost a všechny funkce na jednom místě ocení především provozovatelé, kteří dosud museli mít dva na sobě nezávislé systémy, tzn. dva nepropojené sklady, databáze zákazníků apod. „Pro majitele kamenných prodejen je dnes prakticky nutností mít zároveň i e-shop, díky kterému nejsou omezeni místem provozovny. Zároveň si část e-shopařů poté, co dojde k rozjezdu jejich on-line podnikání, otvírá kamenný obchod. Snaží se vyjít vstříc svým zákazníkům, kteří často chtějí vidět produkt naživo. Přibližně třetina provozovatelů internetových obchodů tak má i obchod kamenný. Proto jsme se rozhodli nabídnout službu, která jim ulehčí práci,“ popsal Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.

Jednotná správa skladu, prodeje, objednávek či tržeb jsou základem rozšíření služby Shoptet.cz. Součástí je i databáze zákazníků. Výhody e-shopu budou moci využít i v kamenném obchodě. Ať už jde o slevy, VIP programy nebo také to, že zboží, které vložili do košíku v on-line obchodě, uvidí prodejce v tom kamenném a bude jim při výběru moci poradit. Majitelé obchodu ocení, že při prodeji konkrétnímu zákazníkovi budou moci nabídnout jeho oblíbené zboží či produkty, které souvisí s kupovaným. V „Pokladně“ prodejce uvidí také parametry a detaily nabízeného zboží, které nebude muset nikde jinde vyhledávat. Při prodeji bude možné vedle tisku účtenky poslat doklad e-mailem zákazníkovi. Systém počítá i s více pokladnami v jednom obchodě.

Součástí systému jsou také účetní přehledy, od denních pohybů na jednotlivých pokladnách až po měsíční přehledy, které zahrnují internetový i kamenný obchod. Systém počítá i se zavedením připravované povinnosti elektronické evidence tržeb.

Službu „Pokladna“ získají všichni stávající klienti společnosti Shoptet na první tři měsíce provozu zdarma. Pro nové zájemce pak bude nabízena jako doplněk k e-shopu za cenu 400 korun za měsíc. Systém umožňuje použití společně s čtečkou čárových kódů EAN i různými druhy tiskáren.

Štítky: 

Podobné články

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více

ShopRoku 2023 zná své vítěze

16. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz. Čtěte více