Jednotná správa internetového i kamenného obchodu

27. 4. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Shoptet.cz)
Společnost Shoptet představila službu, která umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v jednom systému. Propojuje online a offline prodej a ulehčuje tak jejich provozování. Prodejce i zákazník získávají výhody obou světů.

Služba „Pokladna“, která patří na českém trhu mezi první svého druhu, umožňuje jednotnou správu internetového i kamenného obchodu. Jednoduchost a všechny funkce na jednom místě ocení především provozovatelé, kteří dosud museli mít dva na sobě nezávislé systémy, tzn. dva nepropojené sklady, databáze zákazníků apod. „Pro majitele kamenných prodejen je dnes prakticky nutností mít zároveň i e-shop, díky kterému nejsou omezeni místem provozovny. Zároveň si část e-shopařů poté, co dojde k rozjezdu jejich on-line podnikání, otvírá kamenný obchod. Snaží se vyjít vstříc svým zákazníkům, kteří často chtějí vidět produkt naživo. Přibližně třetina provozovatelů internetových obchodů tak má i obchod kamenný. Proto jsme se rozhodli nabídnout službu, která jim ulehčí práci,“ popsal Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.

Jednotná správa skladu, prodeje, objednávek či tržeb jsou základem rozšíření služby Shoptet.cz. Součástí je i databáze zákazníků. Výhody e-shopu budou moci využít i v kamenném obchodě. Ať už jde o slevy, VIP programy nebo také to, že zboží, které vložili do košíku v on-line obchodě, uvidí prodejce v tom kamenném a bude jim při výběru moci poradit. Majitelé obchodu ocení, že při prodeji konkrétnímu zákazníkovi budou moci nabídnout jeho oblíbené zboží či produkty, které souvisí s kupovaným. V „Pokladně“ prodejce uvidí také parametry a detaily nabízeného zboží, které nebude muset nikde jinde vyhledávat. Při prodeji bude možné vedle tisku účtenky poslat doklad e-mailem zákazníkovi. Systém počítá i s více pokladnami v jednom obchodě.

Součástí systému jsou také účetní přehledy, od denních pohybů na jednotlivých pokladnách až po měsíční přehledy, které zahrnují internetový i kamenný obchod. Systém počítá i se zavedením připravované povinnosti elektronické evidence tržeb.

Službu „Pokladna“ získají všichni stávající klienti společnosti Shoptet na první tři měsíce provozu zdarma. Pro nové zájemce pak bude nabízena jako doplněk k e-shopu za cenu 400 korun za měsíc. Systém umožňuje použití společně s čtečkou čárových kódů EAN i různými druhy tiskáren.

Štítky: 

Podobné články

Češi chtějí QR kódy. Více než polovina je vyhledává i při nakupování na internetu

5. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayU)
Online nakupování je pro Čechy samozřejmostí a stále častěji od něj očekávají maximálně pohodlný, rychlý a transparentní způsob platby. Výsledky aktuálního průzkumu agentury Perfect Crowd pro společnost PayU* ukazují, že platby pomocí QR kódu patří mezi metody, o které mají zákazníci skutečný zájem. Celkem 63 % z nich uvedlo, že by je využívalo častěji, pokud by k tomu měli příležitost. Čtěte více

DPD díky portálu myDPD for business zjednoduší proces doručování pro firemní zákazníky

20. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD spouští pro registrované firemní zákazníky nový flexibilní portál s transparentním a jednoduchým přístupem k procesu doručování balíků. Na jednom místě tak odesílatelé naleznou seznam všech sledovaných zásilek a mohou si kdykoliv ověřit, zda a kdy byly doručeny příjemci. Čtěte více

Čtyři důvody, proč by e-shopy měly implementovat e-mailová schémata

16. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V době, kdy Google, Yahoo, Microsoft nebo iCloud zpřísňují pravidla doručování, hledají marketéři e-shopů způsoby, jak zajistit, že jejich sdělení skutečně dorazí do schránky příjemce. Jedním z nejefektivnějších, ale často přehlížených řešení, jsou e-mailová schémata. Čtěte více

DPD začíná doručovat do OX Point boxů

12. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
DPD rozšiřuje svou síť DPD Pickup o více než 300 OX Point boxů. Pro zákazníky DPD to znamená rozšíření možností, kde si mohou své balíčky z e-shopů vyzvednout. Po této integraci mohou využít již kolem 8 000 výdejních míst Pickup a boxů po celém Česku a více než 128 000 míst v celé Evropě. Čtěte více