Inteligentné terminály Telium Tetra od Ingenico už sú i na slovenskom trhu

27. 6. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Ingenico)
Objednať si a zaplatiť taxík, ohodnotiť obsluhu, zaplatiť šek, či uplatniť si body z vernostného programu. Alebo rozdeliť sumu na spoločnom účte z reštaurácie medzi priateľov. To všetko, ale aj mnoho iného, dokážu ponúknuť inteligentné platobné terminály.

Spoločnosť Ingenico Group uviedla na slovenský trh novú platformu Telium Tetra. Úplnou novinkou je otvorenosť systému IT developerom, ktorí majú dobré nápady, ako skvalitniť služby zákazníkom. Vďaka tomu pomôžu obchodníkom generovať ďalšie príjmy nad rámec ich bežného predaja.

Akýkoľvek IT vývojár, ktorý splní podmienky registrácie do developerského programu Ingenico Group, môže pre tento typ terminálov vyvinúť aplikáciu alebo službu v jazyku HTML5. Tie potom budú k dispozícii v jednóm webovém prostredia nazývaného The Marketplace. Zjednodušene povedané, tak ako si môžu užívatelia sťahovať aplikácie z  Google Play či Apple Store do svojich smartfónov, tak si môžu aj obchodníci sťahovať aplikácie alebo služby pre zákazníkov do svojich terminálov. Pri vývoji platobných riešení a zaujímavých aplikácií pre slovenský trh spolupracuje Ingenico Group so slovenským partnerom AXASOFT. Vďaka tomu dokáže partnerom u nás ponúknuť platobné terminály s bohatou funkcionalitou, vďaka ktorým môžu obchodníci využiť kvalitné služby s pridanou hodnotou vyvinuté priamo pre potreby domáceho trhu.

Na nový typ služieb sú terminály Telium Tetra pripravené aj po hardvérovej stránke. Okrem atraktívnejšieho vzhľadu ponúkajú vyšší výkon (obsahujú nový procesor, majú vyššiu kapacitu pamäti atď.) a vylepšené užívateľské rozhranie. Z tohto dôvodu sú vybavené dotykovým displejom, prehľadnými tlačidlami, či lepšie rozpoznateľnou zónou pre načítanie bezkontaktných kariet.

Otvorenosť systému pre tvorbu aplikácií však nekompromituje jeho bezpečnosť. Platobná časť novej platformy totiž zostáva uzatvorená a spĺňa všetky bezpečnostné požiadavky kartových asociácií. „Sme šťastní, že môžeme Telium Tetra priniesť na slovenský trh. Tento plne integrovaný obchodný ekosystém plne demonštruje potenciál platobných terminálov ako nového bodu interakcie obchodníkov s ich zákazníkmi,“ povedala Martina Kirchrathová, country manažérka Ingenico Group pre Českú republiku a Slovensko.

Podobné články

Nová podoba odložených plateb: Skip Pay zavádí balíčky služeb, zvyšuje limity i úroveň zabezpečení

26. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Nízká loajalita zákazníků, aktuální odliv zhruba šesti procent obratů od českých zákazníků do zahraničí, ale také rostoucí tlak na bezpečnost a nechuť platit předem za zboží v zabalené krabici. Česká e-commerce se probírá do „nové reality“, v níž by mohla výrazně větší roli hrát i tzv. odložená platba. Čtěte více

Rostoucí množství podvodů v e-commerce zvyšuje oblibu odložených plateb

5. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Situace v české e-commerce výrazně mění vnímání funkce odložených plateb – jejich obliba meziročně vzrostla takřka o pětinu. Podle Skip Pay, jednoho z českých poskytovatelů této služby v průběhu Vánoc využívalo odloženou platbu dokonce až 47,5 % zákazníků, a to i jako pojistku bezproblémového nákupu. Pomohlo také to, že odložená platba začíná zajímat i menší e-shopy. Čtěte více

Platební trendy v roce 2024: Rychlost, plynulost, bezpečnost a možnost „platit po svém“

3. 1. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Nejenom česká e-commerce scéna prochází neustálým vývojem. Zákazníci se museli v loňském roce např. přizpůsobit vyšším životním nákladům a mají některé nové potřeby, kterým musí obchodníci jít naproti, chtějí-li uspět. Prim hraje stále cena, zákazníci jsou ale nyní náročnější i na služby, zabezpečení a inovace. Čtěte více

Šest trendů, které budou e-shopům formovat vánoční sezónu

29. 9. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Přestože nás od vánočních kampaní dělí ještě několik týdnů, na straně e-shopů už by měly být přípravy v plném proudu. A již nyní je jasné, že letošní sezona bude opět v mnoha ohledech unikátní. Kde se mohou e-shopy učit od předchozích let a jen vylepšovat stávající procesy a kde se naopak musí pustit do neprobádaných končin, kde štěstí přeje odvážným (ale i připraveným)? Čtěte více