HTC přináší VR řešení pro vzdálenou spolupráci

27. 10. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: HTC)
Společnost HTC zpřístupnila balík nástrojů pro vzdálenou spolupráci VIVE XR Suite, který se skládá z pěti praktických aplikací. Ty umožní uživatelům zachovat produktivitu a spolupracovat navzdory fyzické vzdálenosti prostřednictvím PC, telefonů, tabletů a většiny VR zařízení.

V evropském regionu budou mít firemní zákazníci možnost zvolit, zda zakoupí celý balík Vive XR Suite, nebo zda se rozhodnou jen pro ty komponenty, které potřebují. K dispozici budou i licence pro více uživatelů a balíčky zahrnující VR headsety.

Balík obsahuje pět aplikací (VIVE Sync, VIVE Sessions, VIVE Campus, VIVE Social a VIVE Museum), pro jejichž tvorbu se společnost spojila s předními VR vývojáři. Výsledkem je kompletní řešení pro spolupráci v reálném čase, pořádání virtuálních eventů a komunikační rozhraní, které dává účastníkům podobný zážitek, jako kdyby se potkali v reálném světě.

Vive XR Suite vznikalo s ohledem na požadavky profesionálů. Obsahuje následující funkce, které umožňují využít jeho výhod společnostem všech velikostí:

  1. Jediné přihlášení (SSO Single Sign-On): Jediná sada přihlašovacích údajů umožňuje snadný
    a bezpečný přístup ke všem aplikacím XR Suite.
  2. Podpora nezávisle na platformě: Plná interakce s podporou PC, telefonů, tabletů a většiny VR zařízení
  3. Globální přístup a podpora: Bezpečné servery optimalizované pro výkon, stabilitu a snadný přístup ze všech regionů. Mnohojazyčné uživatelské rozhraní a regionální zákaznická podpora.
  4. Jednotné UI/UX: Sladěný vzhled i způsob ovládání v 3D světech i rozhraní všech aplikacích.
  5. Upravitelný Avatar: Možnost upravit avatara tak, aby co nejlépe odpovídal identitě uživatele.
  6. Deep Linking: Snadný vstup do virtuálních schůzek a interakcí pomocí prostého webového odkazu
  7. Firemní správa: Centralizovaná a bezpečná správa všech aplikací a uživatelů.

Přehled aplikací Vive XR Suite

VIVE Sync: Meetingy na nové úrovni

VIVE Sync je jedinečným řešením pro spolupráci a meetingy ve VR. Umožňuje týmům a partnerům, aby se spojili a spolupracovali v bezpečném sdíleném virtuálním prostředí. Nabízí snadno upravitelné avatary i vytváření soukromých zasedacích místností, čímž otevírá prostor pro setkávání kolegů z celého světa.

VIVE Sessions (ve spolupráci s Engage): Konference a vzdělávání napříč kontinenty

VIVE Sessions představuje přední platformu pro velké VR konference, výstavy a vzdělávací akce. Dává uživatelům do rukou možnost, snadno upravit virtuální prezentace přesně dle jejich představ. K dispozici mají širokou nabídku virtuálních lokací, speciálních efektů, zvukových efektů i tisíce 3D modelů.

VIVE Campus (ve spolupráci s Virbela): nové pojetí vzdálené kanceláře

VIVE Campus nabízí virtuální kanceláře, vzdělávací prostory i lokace vhodné k pořádání akcí, které napodobují reálný svět, čímž podporují přirozenou komunikaci. Uživatelé mají trvale k dispozici osobní virtuální pracoviště, ve kterém mohou spolupracovat se vzdálenými týmy. Nechybí prostorová prezentace hlasu, textová komunikace ani emotikony, které napomáhají bezproblémovému porozumění. Funkce aplikace tak ocení malé i velké týmy. Vive Campus pohání technologie společnosti Virbela, která je součástí eXp Word Holdings (Nasdaq, EXPI).

VIVE Social (využívající technologie VRChat): Komunita pro všechny

Vive Social zprostředkovává uživatelům zážitek neustále se rozrůstajícího VR universa se zapálenou komunitou. Ta vytváří a sdílí virtuální světy, avatary i interaktivní zážitky. Dnes má platforma miliony uživatelů, kteří ji naplnili desítkami milionů výtvorů. Právě neutuchající kreativita a sdílení jsou tím, co zrodilo nekončící proud zábavných, překvapivý a okouzlujících zážitků.

VIVE Museum (ve spolupráci s MOR): Kultura v novém hávu

Vive Museum otevírá umělcům nové možnosti, jak tvořit, vystavovat a sdílet jejich díla se světovým publikem. Skýtá nádherné lokace, bezproblémovou navigaci v prostoru i hladkou komunikaci velkých skupin návštěvníků.

Partnerství

Vive XR Suite si vysloužilo intenzivní podporu celého odvětví. Mezi těmi, kteří se připojili k jeho představení byli i HW partneři jako Pico, iQiYi, Shadow Creator a NReal, kteří přislíbili, že Vive XR Suite nabídnou svým uživatelům. Někteří již nyní vytváří balíčky s vlastními zařízeními. Prodejní partneři Accenture, Activation, Baidu, JD Cloud & AI, Pico Group, VST a mnoho dalších pak oznámili, že se stanou distributory Vive XR Suite. HTC navíc plánuje posílení spolupráce se společností NVIDIA, pro ještě rychlejší přijetí Vive XR Suite v nejrůznějších odvětvích.

Video : 
Štítky: 

Podobné články

Prodej VR headsetů by měl navzdory krátkému propadu opět růst

23. 9. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Ačkoli IDC počítá s tím, že letos se kvůli okolnostem spojeným s pandemií viru COVID-19 dočká trh s headsety pro virtuální realitu propadu (asi o sedm procent), již v příštím roce by měl opět takřka o polovinu (asi 42 % růst). Čtěte více

Prorazí konečně VR díky novince, na které se podíleli společnosti HP, Valve a Microsoft?

8. 6. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Společnost HP Inc. představila náhlavní soupravu pro virtuální realitu (VR) HP Reverb G2, vyvinutou ve spolupráci se špičkami v odvětví, firmami Valve a Microsoft. HP Reverb G2 nabízí špičkovou optiku, inside-out tracking, prostorové 3D audio, přirozené pohyby, komfort při dlouhém nošení a podporu pro Windows Mixed Reality i SteamVR. Čtěte více

HTC rozšířilo nabídku VR headsetů. Bojovat chce výbavou i cenou

24. 2. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: HTC)
Nové varianty headsetu HTC VIVE Cosmos využívají jeho unikátní modularity. Kromě nových headsetů VIVE Cosmos Elite, Cosmos XR a Cosmos Play se tak mohou i majitelé původního HTC Vive Cosmos těšit na nová rozšíření. U žádné z variant nechybí obraz s rozlišením 2 880 × 1 700 px a obnovovací frekvencí 90 Hz, kvalitní stereo sluchátka ani praktické odklopné provedení. Čtěte více

IDC: Celosvětové výdaje na AR a VR budou příští rok atakovat hranici 20 miliard USD

5. 12. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Celosvětové výdaje na rozšířenou a virtuální realitu podle agentury IDC v roce 2020 dosáhnou 18,8 miliard amerických dolarů. Oproti letošním 10,5 miliardám USD půjde tedy o takřka 80% nárůst. Výrazný růst se pak očekává i v dlouhodobějším horizontu. Čtěte více