Hráči potřebují výkon a odolný hardware

30. 6. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kingston)
Když se řekne Kingston Technologies, první, co nás napadne, budou pravděpodobně nejrůznější paměťová média, SSD nebo RAM. V roce 2002 společnost založila značku HyperX s úmyslem nabídnout hráčům počítačových her možnost volby DRAM pamětí a SSD s vyšším výkonem pro hry.

Produkty HyperX hráčům nabízejí možnost umocnit mnohé varianty zážitku ze hry díky rychlejší odezvě a vyšším výkonům, které jsou nezbytné pro moderní 3D hry a VR systémy. Když se budou hry instalovat na rychlé SSD, uvidí hráči ihned velký rozdíl, jelikož se enormně zkrátí doba načítání her a herních dat. Pro zrychlení práce PC jsou výkonná SSD nezbytná. Další možností, která pomůže zvýšit celkový výkon PC, je osadit více pamětí HyperX DRAM. Jednak se zvýší celkový výkon počítače a zadruhé se zrychlí multitasking, kdy například streamujete a hrajete hry současně na jednom PC.

Dostatek paměti umožní rychleji načítat textury objektů ve vysokém rozlišení a hry pak mohou běžet v lepší kvalitě. Pochopitelně je nutné mít vyvážený výkon, protože při osazení slabší grafické karty nebo procesoru, uživatel nikdy nezíská zobrazení v plných detailech.

Značka HyperX v průběhu let vyrostla natolik, že nyní kromě výkonných USB flash disků pro herní nadšence nabízí i produkty z oblasti herních PC periferií, jako jsou například náhlavní sady (headsety), podložky pod myši, herní myši FPS a mechanické herní klávesnice.

Podobných produktů jsou na trhu stovky, ale ne všechno, co se prodává jako herní hardware, je opravdu hardware určený pro hráče. Výkon je důležitý, ale stejně důležitá je i odolnost – speciálně u herních periferií. Běžnou praxí je třeba označování „herních“ myší s  výdrží dva miliony kliknutí na tlačítko. Skuteční hráči klikají za rok na myš i víc než pětmilionkrát, a levná myš proto nevydrží déle než půl roku. Kvalitní herní myši mají spínače se životností 20 milionů kliknutí a u klávesnic se používají spínače na 50 nebo 70 milionu úhozů, které snesou i úder pěstí v zápalu hry.

Díky kvalitnímu zvuku z headsetů budete soupeře v prostoru slyšet mnohem dřív, než ho uvidíte na monitoru, a můžete tak rychleji reagovat pomocí myši nebo klávesnice. Hráči své periferie nosí na turnaje, a je proto nezbytné, aby vydržely i transport, nechtěný pád ze stolu a také brutálnější použití během zápasů. Na vývoji nových modelů se proto podílí často i profesionální hráči eSports, kteří výrobci poskytují nové podněty přímo z praxe.

Kingston chtěl z HyperX vytvořit samostatnou značku podobně, jako to udělal například Microsoft s XBox. Tím, že se oba názvy oddělily, je nyní možné oslovit rozdílné cílové skupiny a tvořit marketing, jehož styl posouvá hranice kreativity. To umožňuje lépe navázat kontakt s mladšími fanoušky, kteří vnímají HyperX prostřednictvím sociálních mediálních kanálů. Příkladem je Twitter, který k dnešku odebírá téměř 750 tisíc zájemců.

Letos je HyperX již 15 let a neustále reinvestuje do podpory herní komunity a oboru eSports. V současné době sponzoruje několik profesionálních organizací eSports na celém světě. Je také hlavním sponzorem Intel Extreme Masters, který se koná v polských Katovicích, a je také hostitelem finále turnajů Counter Strike Go a League of Legends, na nichž výhry dosahují až 250 000 dolarů.

Štítky: 

Podobné články

Jak COVID-19 (podle výrobců) ovlivnil ukládání a zálohování dat

7. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Jak se události z posledních měsíců promítly do přístupu k ukládání a zálohování dat jsme zjišťovali přímo u poskytovatelů souvisejícího hardwaru, softwaru a služeb. Některé z nastíněných trendů pravděpodobně vytuší každý, řada z nich vás však možná překvapí. Čtěte více

Trendy v tiskárnách a multifunkcích v polovině roku 2020

29. 9. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Tiskárny a multifunkce jsou nedílnou součástí drtivé většiny firem, úřadů i domácností. Spolu se spotřebním materiálem jsou navíc také velmi důležitým prodejním artiklem. Jak se trh vyvíjí a jaké trendy můžeme v době, kterou stále výrazně ovlivňuje současná koronavirová situace, sledovat nebo již brzy očekávat? Čtěte více

Trendy v segmentu ukládání a zálohování dat – co nás čeká a nemine?

1. 7. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Práce s daty je široká oblast rozprostírající se napříč různými segmenty produktů a služeb. V případě hardwaru se kromě NAS serverů a specializovaných úložišť stále setkáváme také s páskovými řešeními, ale jednoznačným trendem je růst důležitosti cloudu, softwaru a služeb… Čtěte více

Internet věcí v roce 2020: Jaký je a kam se bude ubírat

12. 5. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
IoT lze bez nadsázky označit za jednu z nejrychleji se rozšiřujících a rozvíjejících ICT technologií dneška. Celá oblast internetu věcí v sobě skrývá obrovský potenciál pro všechny zúčastněné, ať již hovoříme o výrobcích a dodavatelích, poskytovatelích služeb, partnerech či implementátorech nebo koncových zákaznících. Na současnost a budoucnost IoT jsme se ptali odborníků z různých oborů české IT scény. Čtěte více