Firmy.cz spustily nové firemní profily

5. 2. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seznam.cz)
Seznam.cz od února 2016 nastartoval výrazné změny služby Firmy.cz. Zavedl dva typy firemních profilů (Seznam zdarma a Seznam naplno) s řadou výhod pro inzerující společnosti. Profily postupně sjednotí zobrazování živnostníků, podnikatelů i firem napříč službami Seznam.cz.

Inzerující firmy získají například možnost zařadit svůj profil do více kategorií, vkládat akční nabídky nebo být vidět na přednostních pozicích serveru Mapy.cz. Tým Firmy.cz také spustil test konkrétních firemních upoutávek na domovské stránce Seznam.cz, vylepšil hledání při nepřesné poloze uživatele a chystá další úpravy.

„Firmy.cz jsou jediným internetovým firemním katalogem v České republice, jehož návštěvnost po úpravách z roku 2014 stoupá. Denně jej dnes navštíví v průměru 250 tisíc reálných uživatelů. Současnými změnami posouváme katalog směrem ke službě, která lidem rychle odbaví každou jejich potřebu. A to bez ohledu na to, zda člověk hledá přímo na službě Firmy.cz, Mapy.cz nebo v Seznam.cz Vyhledávání. Všechny důležité informace o firmě totiž najde přímo tam, kde je hledá. Změny se během letošního roku postupně projeví v řadě našich služeb, a lidem tak ušetříme čas,“ představil myšlenky, které za změnami stály, Jiří Vrba, produktový manažer Firmy.cz.

Nový koncept Firmy.cz přinese výrazný rozdíl mezi inzerujícími a neinzerujícími firmami a živnostníky. Každá firma má možnost si vybrat mezi dvěma typy profilů: Seznam zdarma a Seznam naplno. Aktivací profilu Seznam naplno získají podnikatelé a živnostníci reprezentativní profil s upoutávkami ve vyhledávání Seznam.cz, přednostní pozice a zvýraznění na Mapy.cz i v samotném katalogu Firmy.cz, možnost zveřejnit upoutávku na akční nabídky, profil bez odkazů na konkurenci, přesné statistiky návštěvnosti ze všech služeb Seznam.cz, kde se jejich profil zobrazí, a spoustu dalších výhod.

Výhody profilu Seznam naplno budou spuštěny v další fázi úprav v březnu 2016. Změnou, která je však lidem viditelná již dnes, je omezení počtu kategorií, do kterých se mohou zařadit firmy s profilem Seznam zdarma. Podle Jiřího Vrby Seznam.cz vychází touto změnou vstříc požadavku podnikatelů, firem i živnostníků, kteří na službě inzerují, a právem tak požadují vyšší výkon na úkor konkurence. Zároveň dojde u neinzerujících firem k omezení počtu kontaktů, což umožní častější automatizované ověření kontaktů a výrazně zkvalitní poskytované informace.

Firmy využívající Seznam naplno určitě ocení i novinku, která může mít zásadní vliv na rozvoj jejich obchodu. S dnešním spuštěním změn totiž začínáme v testovacím provozu doporučovat konkrétní firmy v boxíku přímo na domovské stránce Seznam.cz. „Chceme postupně vyzkoušet doporučování podle různých specifik od lokality, času, hledaných dotazů, přes počasí po aktuální trendy. Nejnavštěvovanější česká internetová stránka, na kterou každý den zavítá v průměru 2,7 milionu reálných uživatelů, tak bude lidem nabízet konkrétní firmy, které se jim mohou právě hodit,“ vysvětlil Jiří Vrba.

Štítky: 

Podobné články

Až 95 % odesílatelů e-mailů jsou spameři aneb kvalitní databáze kontaktů není o množství

14. 7. 2025. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: Michna Media)
Z tisíce odesílatelů e-mailů jen padesát posílá legitimní obchodní zprávy – zbylých 950 jsou spameři a odesílatelé nevyžádané pošty. Čtěte více

Čtyři důvody, proč by e-shopy měly implementovat e-mailová schémata

16. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V době, kdy Google, Yahoo, Microsoft nebo iCloud zpřísňují pravidla doručování, hledají marketéři e-shopů způsoby, jak zajistit, že jejich sdělení skutečně dorazí do schránky příjemce. Jedním z nejefektivnějších, ale často přehlížených řešení, jsou e-mailová schémata. Čtěte více

E-mail v roce 2025: Bezpečnější, ale náročnější na správu

24. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
Zatímco světem hýbou novinky z oblasti AI a sociálních médií, klasický e-mail prochází vlastní revolucí. Zásadní změny v zabezpečení a rostoucí výzvy s robotickými interakcemi budou formovat podobu e-mailové komunikace i v roce 2025. Pro firmy to znamená nutnost přizpůsobit se novým pravidlům, nebo riskovat ztrátu důležitého komunikačního kanálu. Čtěte více

E-commerce v roce 2025: Trendy, které rozhodnou o úspěchu

30. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Brilo)
E-commerce vstupuje do nové éry, která redefinuje způsob, jakým lidé nakupují a firmy prodávají. Rok 2025 se ponese ve znamení inovací, personalizace a technologických pokroků. Pro české obchodníky to znamená nejen příležitosti, ale i výzvy. Čtěte více