Firmy.cz spustily nové firemní profily

5. 2. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seznam.cz)
Seznam.cz od února 2016 nastartoval výrazné změny služby Firmy.cz. Zavedl dva typy firemních profilů (Seznam zdarma a Seznam naplno) s řadou výhod pro inzerující společnosti. Profily postupně sjednotí zobrazování živnostníků, podnikatelů i firem napříč službami Seznam.cz.

Inzerující firmy získají například možnost zařadit svůj profil do více kategorií, vkládat akční nabídky nebo být vidět na přednostních pozicích serveru Mapy.cz. Tým Firmy.cz také spustil test konkrétních firemních upoutávek na domovské stránce Seznam.cz, vylepšil hledání při nepřesné poloze uživatele a chystá další úpravy.

„Firmy.cz jsou jediným internetovým firemním katalogem v České republice, jehož návštěvnost po úpravách z roku 2014 stoupá. Denně jej dnes navštíví v průměru 250 tisíc reálných uživatelů. Současnými změnami posouváme katalog směrem ke službě, která lidem rychle odbaví každou jejich potřebu. A to bez ohledu na to, zda člověk hledá přímo na službě Firmy.cz, Mapy.cz nebo v Seznam.cz Vyhledávání. Všechny důležité informace o firmě totiž najde přímo tam, kde je hledá. Změny se během letošního roku postupně projeví v řadě našich služeb, a lidem tak ušetříme čas,“ představil myšlenky, které za změnami stály, Jiří Vrba, produktový manažer Firmy.cz.

Nový koncept Firmy.cz přinese výrazný rozdíl mezi inzerujícími a neinzerujícími firmami a živnostníky. Každá firma má možnost si vybrat mezi dvěma typy profilů: Seznam zdarma a Seznam naplno. Aktivací profilu Seznam naplno získají podnikatelé a živnostníci reprezentativní profil s upoutávkami ve vyhledávání Seznam.cz, přednostní pozice a zvýraznění na Mapy.cz i v samotném katalogu Firmy.cz, možnost zveřejnit upoutávku na akční nabídky, profil bez odkazů na konkurenci, přesné statistiky návštěvnosti ze všech služeb Seznam.cz, kde se jejich profil zobrazí, a spoustu dalších výhod.

Výhody profilu Seznam naplno budou spuštěny v další fázi úprav v březnu 2016. Změnou, která je však lidem viditelná již dnes, je omezení počtu kategorií, do kterých se mohou zařadit firmy s profilem Seznam zdarma. Podle Jiřího Vrby Seznam.cz vychází touto změnou vstříc požadavku podnikatelů, firem i živnostníků, kteří na službě inzerují, a právem tak požadují vyšší výkon na úkor konkurence. Zároveň dojde u neinzerujících firem k omezení počtu kontaktů, což umožní častější automatizované ověření kontaktů a výrazně zkvalitní poskytované informace.

Firmy využívající Seznam naplno určitě ocení i novinku, která může mít zásadní vliv na rozvoj jejich obchodu. S dnešním spuštěním změn totiž začínáme v testovacím provozu doporučovat konkrétní firmy v boxíku přímo na domovské stránce Seznam.cz. „Chceme postupně vyzkoušet doporučování podle různých specifik od lokality, času, hledaných dotazů, přes počasí po aktuální trendy. Nejnavštěvovanější česká internetová stránka, na kterou každý den zavítá v průměru 2,7 milionu reálných uživatelů, tak bude lidem nabízet konkrétní firmy, které se jim mohou právě hodit,“ vysvětlil Jiří Vrba.

Štítky: 

Podobné články

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Sitefinity ve verzi 15 přináší generativní AI a další novinky

1. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Progress Flowmon)
Společnost Progress uvedla novou verzi svého CMS řešení Progress Sitefinity 15, která přináší podporu generativní AI v celé platformě a umožňuje marketérům vytvářet personalizovaný obsah ve velkém měřítku. Novinka dále pomáhá odstranit marketingová datová sila, smysluplně využít cenné informace o zákaznících a zrychlit poskytování personalizovaných služeb. Čtěte více

Proč se v marketingu nevyhýbat vyhledávači Bing

15. 9. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: LCG New Media)
Proč Bing zařadit do marketingového mixu? Protože vyhledávač od Microsoftu v řadě ohledů šlape na paty Googlu. Díky inovacím, jako je integrace Chatu GPT, se snaží získat větší podíl uživatelů a Microsoft Ads má druhý největší podíl na světovém trhu vyhledávačů s placenou reklamou a inzerce zde vám může pomoci zvýšit dosah za nižší cenu než u Googlu. Čtěte více

Deset klíčových pravidel pro úspěšný e-mailový marketing

28. 7. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Contexto)
E-mailový marketing je důležitým nástrojem pro úspěšné podnikání. Ale jak zajistit, aby vaše e-mailové kampaně byly skutečně účinné a udržely vaše zákazníky spokojené? Úspěch závisí na mnoha faktorech, a proto vám přinášíme 10 klíčových pravidel, která vám pomohou vytvořit zajímavé e-maily a dosáhnout maximální efektivnosti. Čtěte více