Firmy.cz spustily nové firemní profily

5. 2. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seznam.cz)
Seznam.cz od února 2016 nastartoval výrazné změny služby Firmy.cz. Zavedl dva typy firemních profilů (Seznam zdarma a Seznam naplno) s řadou výhod pro inzerující společnosti. Profily postupně sjednotí zobrazování živnostníků, podnikatelů i firem napříč službami Seznam.cz.

Inzerující firmy získají například možnost zařadit svůj profil do více kategorií, vkládat akční nabídky nebo být vidět na přednostních pozicích serveru Mapy.cz. Tým Firmy.cz také spustil test konkrétních firemních upoutávek na domovské stránce Seznam.cz, vylepšil hledání při nepřesné poloze uživatele a chystá další úpravy.

„Firmy.cz jsou jediným internetovým firemním katalogem v České republice, jehož návštěvnost po úpravách z roku 2014 stoupá. Denně jej dnes navštíví v průměru 250 tisíc reálných uživatelů. Současnými změnami posouváme katalog směrem ke službě, která lidem rychle odbaví každou jejich potřebu. A to bez ohledu na to, zda člověk hledá přímo na službě Firmy.cz, Mapy.cz nebo v Seznam.cz Vyhledávání. Všechny důležité informace o firmě totiž najde přímo tam, kde je hledá. Změny se během letošního roku postupně projeví v řadě našich služeb, a lidem tak ušetříme čas,“ představil myšlenky, které za změnami stály, Jiří Vrba, produktový manažer Firmy.cz.

Nový koncept Firmy.cz přinese výrazný rozdíl mezi inzerujícími a neinzerujícími firmami a živnostníky. Každá firma má možnost si vybrat mezi dvěma typy profilů: Seznam zdarma a Seznam naplno. Aktivací profilu Seznam naplno získají podnikatelé a živnostníci reprezentativní profil s upoutávkami ve vyhledávání Seznam.cz, přednostní pozice a zvýraznění na Mapy.cz i v samotném katalogu Firmy.cz, možnost zveřejnit upoutávku na akční nabídky, profil bez odkazů na konkurenci, přesné statistiky návštěvnosti ze všech služeb Seznam.cz, kde se jejich profil zobrazí, a spoustu dalších výhod.

Výhody profilu Seznam naplno budou spuštěny v další fázi úprav v březnu 2016. Změnou, která je však lidem viditelná již dnes, je omezení počtu kategorií, do kterých se mohou zařadit firmy s profilem Seznam zdarma. Podle Jiřího Vrby Seznam.cz vychází touto změnou vstříc požadavku podnikatelů, firem i živnostníků, kteří na službě inzerují, a právem tak požadují vyšší výkon na úkor konkurence. Zároveň dojde u neinzerujících firem k omezení počtu kontaktů, což umožní častější automatizované ověření kontaktů a výrazně zkvalitní poskytované informace.

Firmy využívající Seznam naplno určitě ocení i novinku, která může mít zásadní vliv na rozvoj jejich obchodu. S dnešním spuštěním změn totiž začínáme v testovacím provozu doporučovat konkrétní firmy v boxíku přímo na domovské stránce Seznam.cz. „Chceme postupně vyzkoušet doporučování podle různých specifik od lokality, času, hledaných dotazů, přes počasí po aktuální trendy. Nejnavštěvovanější česká internetová stránka, na kterou každý den zavítá v průměru 2,7 milionu reálných uživatelů, tak bude lidem nabízet konkrétní firmy, které se jim mohou právě hodit,“ vysvětlil Jiří Vrba.

Štítky: 

Podobné články

Zákazníci při nákupech spoléhají na uživatelské recenze. Pomůže jim nová aplikace

23. 12. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cyrrus Advisory)
Reputace produktů, které si spotřebitel chystá zakoupit, se do značné míry odvíjí od online recenzí. Podle portálu Powerreviews.com se na recenze spoléhá až devadesát sedm procent zákazníků a osmdesát pět procent nakupujících nejdříve vyhledá negativní recenze, než potvrdí svou objednávku. S výběrem produktů nově pomáhá aplikace „Opinio – hodnocení produktů“. Čtěte více

Zrecenzované produkty se prodávají výrazně lépe

3. 9. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lesensky)
Zákazník při výběru zboží mnohem více věří produktům, které jsou recenzované. Pokud navíc své zkušenosti se zbožím předává vlivná osoba, kterou zákazník zná a věří jí, pravděpodobnost nákupu markantně roste. Dobře jsou si toho vědomy i velké e-shopy, které do svých řad vábí ta největší jména na trhu a do obsahu pod svou značkou investují nemalé finanční prostředky. Čtěte více

Češi dávají e-mailům osm sekund

30. 8. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Acomware)
Téměř třetinu e-mailů zavřou Češi v prvních osmi sekundách. Delší dobu strávíme čtením zpráv v mobilním telefonu než na monitoru počítače, ovšem z hlediska konverzí stále vedou počítače. Nejpopulárnější jsou české e-mailové klienty například od Seznamu a s rostoucím využitím Gmailu a Apple zařízení budou častěji nasazovány interaktivní e-maily. Čtěte více

Péče o zákazníka? Těchto sedm rad je dobré mít na paměti

29. 8. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Nordic Telecom)
Ne nadarmo se říká „náš zákazník – náš pán“. Snad každá společnost na světě dělá vše pro to, aby si své zákazníky udržela. Věrnost zákazníků však není samozřejmostí. Je potřeba se o ně patřičně starat a snažit se maximálně vyhovět všem jejich požadavkům. Protože jen spokojený zákazník může být věrný. Čtěte více