Europea Distribution již rok nabízí komisní prodej

13. 5. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Europea Distribution)
Společnost Europea Distribution má za sebou první rok provozování nového obchodního modelu komisního prodeje. Toto období bylo ve znamení budování silné partnerské sítě, která k dnešnímu dni čítá více než 70 poboček.

Značky Crono, CQpoint a C-print, jejichž je Europea Distribution přímým distributorem, se nejen díky novému obchodnímu modelu, ale i výbornému poměru cena/výkon těší stále větší a větší oblibě zákazníků.

„Když jsme počátkem května roku 2012 zaváděli model komisního prodeje do praxe, byli jsme plni očekávání. Od začátku jsme si vědomi benefitů a výhod, které tento systém našim partnerům přináší. Obchodovat bez nutnosti počáteční investice, eliminovat riziko vzniku starého skladu, získat marketingovou podporu silného partnera a v neposlední řadě atraktivní marže z prodaného zboží, to je přece sen každého obchodníka. Díky silnému zázemí jsme schopni našim partnerům tohle vše nabídnout. Není divu, že na tyto výhody prodejci výpočetní techniky slyší, a proto síť partnerských prodejen narůstá takřka každým dnem.“ řekl Jan Raj, obchodní ředitel Europea Distribution.

„Snažíme se k partnerům přistupovat individuálně a především tak, aby věděli, že se jedná o náš společný obchod. Rádi proto v naší síti uvítáme prodejce výpočetní techniky, kteří vědí, co od svého byznysu očekávají,“ dodal Jan Raj.