Do českých obchodů míří platební technologie kevin. Čím je výjimečná?

2. 9. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: kevin.)
Společnost kevin., poskytovatel platební infrastruktury nové generace pro přímé a bezpečné finanční P2P transakce, navázala spolupráci se společností Monet+ a její softwarovou platformou Switchio spravující tisíce platebních terminálů v Evropě. Díky tomu budou platby z účtu na účet (A2A) firmy kevin. dostupné na všech POS terminálech připojených k platformě Switchio.

Řešení platební infrastruktury A2A (account-to-account) společnosti kevin. bylo vytvořeno za účelem rychlé změny z nákladných plateb kartou na platby spojené přímo s bankovními účty zákazníků bez použití poskytovatelů třetích stran. Technologie společnosti kevin. se proto hodí pro podniky jakékoliv velikosti napříč odvětvími, včetně maloobchodu, módy, car-sharingu, parkování, doručování, pojišťovnictví a mnoha dalších. Společnost kevin. se zaměřuje na mobilní platby a platby na prodejních místech, kde zákazníci v současné době platí převážně kartami. Její platební infrastruktura je založena na otevřeném bankovnictví regulovaném evropskou směrnicí PSD2, která vyžaduje, aby všechny banky a finanční instituce v Evropském hospodářském prostoru otevřely své API pro licencované poskytovatele třetích stran. Řešení kevin. vyvíjí pouze vlastní připojení k bankám bez využití agregátorů třetích stran.

V současnosti služby společnosti využívá více než 6 000 obchodníků na 18 trzích, včetně ČR, Dánska, Švédska, Polska, Španělska, Nizozemska, Pobaltí a Portugalska, kde společnost pokrývá více než 95 % klientů bank. Do konce roku 2022 budou služby firmy dostupné ve 28 zemích Evropského hospodářského prostoru (EHP). Společnost kevin. má rozsáhlý tým více než 170 zaměstnanců ve 14 zemích a v roce 2022 plánuje rozšířit počet svých expertů na více než 370.

Integrací infrastruktury společnosti kevin. do platformy Switchio se Monet+ stává první společností, která může klientům a partnerům nabídnout platby A2A v kamenných obchodech, a umožňuje tak podnikům přijímat platby bezpečně, okamžitě a za férovou cenu.

Monet+ integruje platby A2A společnosti kevin. pro POS terminály do své platformy Switchio, což znamená, že podniky využívající jejich služby nebudou potřebovat žádné další investice, aby mohly začít přijímat platby A2A v obchodech, protože jsou kompatibilní se stávajícími terminály. Obchodníci navíc budou moci výrazně snížit své transakční náklady a zároveň zajistit stejně skvělou zkušenost, na jakou jsou jejich zákazníci zvyklí.

Chtějí-li klienti používat ke svým účelům A2A platby pro POS, stačí, aby si propojili svůj bankovní účet v mobilní aplikaci obchodníka (případně jiné aplikaci podporující A2A platby společnosti kevin.). Jakmile tak učiní, mohou zákazníci dokončit své platby prostřednictvím technologie NFC přiložením svého mobilního zařízení k POS terminálu, jak to obvykle dělají při bezkontaktních platbách.

Podobné články

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více

ShopRoku 2023 zná své vítěze

16. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz. Čtěte více