Další funkce v e-shopu AT Computers

7. 4. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers neustává ve zlepšování svého e-shopu a opět jej inovovala. Usnadněna byla práce s fakturami a dobropisy, ale na své si přijdou i prodejci počítačových her nebo zájemci o aktuální testy a recenze.

V menu „Nákup/Faktury/Zápočet“ si mohou zákazníci sami zvolit, které faktury a dobropisy chtějí vzájemně započíst – zvolí datum splatnosti dobropisů, které chtějí započítat, zobrazí si návrh a tlačítkem jej odešlou na cashflow oddělení ATC, jehož pracovníci je budou kontaktovat. V případě samotných dobropisů, stačí najet na záložku „Nákup/Faktury/Dobropisy“ a jedním tlačítkem požádat o jejich proplacení na vybraný účet.(Tyto možnosti platí pouze pro potvrzené dobropisy, ale ani to není problém a potvrzení lze provést jedním tlačítkem přímo u dobropisu.)

U počítačových her je dostupná nová informace, která udává datum vydání – nachází se mezi technickými parametry na kartě produktu a v seznamu her. Hry lze dle data třídit a filtrovat ty, které teprve vyjdou.

Na vybrané produkty (základní desky, grafické karty), které prošly testy ve vývojovém oddělení AT Computers, přibyla nová záložka „Recenze a texty“, kde lze najít výsledky těchto testů a u některých je i text s recenzí. Podobně byla k některým produktům, na které ATC přišel zajímavý dotaz, přiřazena informace ve stylu „Otázky a odpovědi“. Oba seznamy jsou živé, tzn. neustále doplňované.

Podobné články

Česká e-commerce ve druhém čtvrtletí vzrostla o 8 %, nejsilnějším měsícem byl červen

30. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Po slabším dubnu zažila tuzemská e-commerce scéna v květnu oživení, které vyvrcholilo silným červnovým růstem. Ten byl poháněn především nákupy spojenými s příchodem letní sezóny a dovolených. Stabilní zůstává průměrná výše objednávky i vysoká míra spokojenosti zákazníků. Čtěte více

Češi jsou při nákupech impulsivnější, radost z utrácení se ale nevrací a trh deformují slevy

28. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Jak se vyvíjí běžný zákazník českých e-shopů? A co si z toho mají odnést obchodníci? Nová sonda Skip Pay ukazuje, že po letech přestáváme být při nakupování ve vleku ekonomické situace a vracíme se k impulsivnějším nákupům. Zároveň ale překvapivě klesá loajalita a také důvěra v obchodníky. A hlavně – radost z nakupování a utrácení se stále nevrací tam, kde byla před inflační vlnou. Čtěte více

Průměrná měsíční on-line útrata na e-shopech v červnu rostla. Muži utráceli víc než ženy

25. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak utráceli Češi v červnu v e-shopech? Na to se opět ve svém pravidelném výzkumu mezi spotřebiteli ptala Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Jak ukázaly odpovědi on-line zákazníků, bylo to v meziročním srovnání opět víc než vloni. I nadále tak pokračuje pozitivní trend letošních e-commerce prodejů. Čtěte více

Skip Pay zavádí možnost rozesplátkovat vyúčtování

22. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Skip Pay, fintech od ČSOB, rozšiřuje možnosti svých odložených plateb. Přibyla nabídka rozložit si vyúčtování na splátky po dobu 4–⁠⁠⁠⁠⁠⁠37 měsíců. Je určena především pro nečekané výdaje, které nejdou jednoduše pokrýt z běžného rozpočtu – například stěhování nebo nákladné opravy. Na rozdíl od klasických splátkových produktů na e-shopech zákazník získává větší volnost. Čtěte více