Další funkce v e-shopu AT Computers

7. 4. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers neustává ve zlepšování svého e-shopu a opět jej inovovala. Usnadněna byla práce s fakturami a dobropisy, ale na své si přijdou i prodejci počítačových her nebo zájemci o aktuální testy a recenze.

V menu „Nákup/Faktury/Zápočet“ si mohou zákazníci sami zvolit, které faktury a dobropisy chtějí vzájemně započíst – zvolí datum splatnosti dobropisů, které chtějí započítat, zobrazí si návrh a tlačítkem jej odešlou na cashflow oddělení ATC, jehož pracovníci je budou kontaktovat. V případě samotných dobropisů, stačí najet na záložku „Nákup/Faktury/Dobropisy“ a jedním tlačítkem požádat o jejich proplacení na vybraný účet.(Tyto možnosti platí pouze pro potvrzené dobropisy, ale ani to není problém a potvrzení lze provést jedním tlačítkem přímo u dobropisu.)

U počítačových her je dostupná nová informace, která udává datum vydání – nachází se mezi technickými parametry na kartě produktu a v seznamu her. Hry lze dle data třídit a filtrovat ty, které teprve vyjdou.

Na vybrané produkty (základní desky, grafické karty), které prošly testy ve vývojovém oddělení AT Computers, přibyla nová záložka „Recenze a texty“, kde lze najít výsledky těchto testů a u některých je i text s recenzí. Podobně byla k některým produktům, na které ATC přišel zajímavý dotaz, přiřazena informace ve stylu „Otázky a odpovědi“. Oba seznamy jsou živé, tzn. neustále doplňované.

Podobné články

Nová podoba odložených plateb: Skip Pay zavádí balíčky služeb, zvyšuje limity i úroveň zabezpečení

26. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Nízká loajalita zákazníků, aktuální odliv zhruba šesti procent obratů od českých zákazníků do zahraničí, ale také rostoucí tlak na bezpečnost a nechuť platit předem za zboží v zabalené krabici. Česká e-commerce se probírá do „nové reality“, v níž by mohla výrazně větší roli hrát i tzv. odložená platba. Čtěte více

Allegro přichází na Slovensko

20. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Po úspěšném spuštění tržiště allegro.cz přichází největší nákupní platforma evropského původu také na Slovensko. Nabízí přitom i zboží od tisíců českých obchodníků, kteří tak získávají přístup na nový trh s dosahem na téměř 5,5 milionu potenciálních zákazníků. Čtěte více

Češi v únoru nakupovali v e-shopech obdobně jako v lednu, šetřili ale na on-line službách

20. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
V únoru nakoupilo na internetu zboží více než 80 % on-line spotřebitelů, průměrná objednávka činila necelé čtyři tisíce korun. Češi tak nakupovali v e-shopech obdobně jako v předchozím měsíci. Na on-line službách naopak více šetřili, průměrná útrata poklesla z necelých sedmi tisíc na čtyři tisíce korun. Čtěte více

Na internetu nakupuje 69 % Čechů, pravidelně nakupující objedná online více než čtyři balíky měsíčně

13. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD zveřejnila nejnovější e-commerce průzkum E-shopper barometer, který každoročně analyzuje nákupní chování zákazníků napříč Evropou. Průzkum ukázal, že lidé, kteří nakupují na e-shopech pravidelně, jsou zodpovědní za 88 % všech nákupů. Na jednoho nakupujícího pak připadá 4,1 balíku za měsíc. Čtěte více