CZC.cz přibyli zákazníci a zvýšily se tržby

25. 7. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: CZC.cz)
V meziročním srovnání stouply CZC.cz tržby i počet zákazníků. Značka expanduje do regionálních a okresních měst, za což může i zvyšující se zájem o osobní odběr zboží. Zákazníci nejvíce kupují notebooky, PC sestavy, mobilní telefony a tablety.

V meziročním srovnání stouply CZC.cz tržby i počet zákazníků. Značka expanduje do regionálních a okresních měst, za což může i zvyšující se zájem o osobní odběr zboží. Zákazníci nejvíce kupují notebooky, PC sestavy, mobilní telefony a tablety.

Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz zaznamenal meziroční růst ve všech oblastech. Ukázalo se, že zákazníci oceňují především množství technologických novinek v e-shopu a možnost si zboží vyzvednout zdarma na každé pobočce CZC.cz.

Při porovnání prvních dvou čtvrtletí roku 2011 a 2012 zaznamenala společnost CZC.cz také růst tržeb. „Tržby CZC.cz stouply o 30 % a na jejich růstu se z tradičně nejsilnějších kategorií zboží nejvíce podílí notebooky, PC sestavy, mobilní telefony a tablety. Právě tablety jsou „skokanem roku,“ sdělil majitel společnosti CZC.cz Josef Matějka. Upřesnil, že letos se jich prodalo už třikrát více než za celý rok 2011.

Rychlý růst prodeje zaznamenal e-shop CZC.cz také v poměrně nedávno zařazené kategorie zboží: televize, satelitní technika a audio vybavení. Naopak stagnaci zažívá na celém trhu prodej komponent a ani v CZC.cz tomu není jinak.

Stoupá také množství objednávek a počet registrovaných zákazníků. „Například při porovnání množství faktur od nově registrovaných zákazníků v loňském červnu a letos, vidíme nárůst skoro o 60 %. Z nových zákazníků máme radost a snažíme se o ně pečovat nejlépe, jak to jde,“ uvedl Josef Matějka.

Jedním z důvodů přílivu zákazníků je možnost si objednané zboží vyzvednou zdarma na jedné ze 14 poboček CZC.cz. Cílem firmy je pobočka v každém okresním městě, a tento cíl chce společnost naplnit i díky novému franšízovému modelu CZC.cz partner.

Štítky: 

Podobné články

Chytré náramky jsou přežitkem, Češi si rádi připlatí za sofistikovanější hodinky

27. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Chytré hodinky letos definitivně přebraly trh fitness náramků. Z letošních prodejů je navíc zřejmé, že jsou Češi v této kategorii poměrně nároční zákazníci a ocení kvalitu a pokročilé funkce. Čtěte více

Češi a nakupování vánočních dárků podle CZC.CZ

7. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Největší nákupní horečka právě začala, protože Češi nemají ještě nakoupeno na Vánoce. Tedy aspoň více než polovina z nich. Podle průzkumu CZC.CZ bude mezi dárky letos hodně elektroniky, nejčastěji pak mobilní telefony, chytré hodinky, sluchátka a herní příslušenství. Čtěte více

Allegro posiluje integraci se značkami Mall, CZC i WE|DO: Jejich spojením vzniká entita Allegro

16. 10. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Allegro nadále upevňuje svou pozici v České republice. Z nedávno zveřejněných výsledků vyplývá, že celá skupina roste, přičemž stoupá také zájem zákazníků nakupovat na nově spuštěném online tržišti allegro.cz. Důvodem je mimo jiné další rozvoj značek skupiny Allegro v Česku – tedy MALL.CZ, CZC a WE|DO. Čtěte více

Jak vypadá typický český „pařan“?

5. 7. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Internetový prodejce CZC při příležitosti oslav čtvrtstoletí své existence provedl detailní průzkum mezi více než 2 000 českými hráči. Výsledky některých okruhů, prezentované přehlednou infografikou, vás možná překvapí… Čtěte více