CZC.cz přibyli zákazníci a zvýšily se tržby

25. 7. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: CZC.cz)
V meziročním srovnání stouply CZC.cz tržby i počet zákazníků. Značka expanduje do regionálních a okresních měst, za což může i zvyšující se zájem o osobní odběr zboží. Zákazníci nejvíce kupují notebooky, PC sestavy, mobilní telefony a tablety.

V meziročním srovnání stouply CZC.cz tržby i počet zákazníků. Značka expanduje do regionálních a okresních měst, za což může i zvyšující se zájem o osobní odběr zboží. Zákazníci nejvíce kupují notebooky, PC sestavy, mobilní telefony a tablety.

Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz zaznamenal meziroční růst ve všech oblastech. Ukázalo se, že zákazníci oceňují především množství technologických novinek v e-shopu a možnost si zboží vyzvednout zdarma na každé pobočce CZC.cz.

Při porovnání prvních dvou čtvrtletí roku 2011 a 2012 zaznamenala společnost CZC.cz také růst tržeb. „Tržby CZC.cz stouply o 30 % a na jejich růstu se z tradičně nejsilnějších kategorií zboží nejvíce podílí notebooky, PC sestavy, mobilní telefony a tablety. Právě tablety jsou „skokanem roku,“ sdělil majitel společnosti CZC.cz Josef Matějka. Upřesnil, že letos se jich prodalo už třikrát více než za celý rok 2011.

Rychlý růst prodeje zaznamenal e-shop CZC.cz také v poměrně nedávno zařazené kategorie zboží: televize, satelitní technika a audio vybavení. Naopak stagnaci zažívá na celém trhu prodej komponent a ani v CZC.cz tomu není jinak.

Stoupá také množství objednávek a počet registrovaných zákazníků. „Například při porovnání množství faktur od nově registrovaných zákazníků v loňském červnu a letos, vidíme nárůst skoro o 60 %. Z nových zákazníků máme radost a snažíme se o ně pečovat nejlépe, jak to jde,“ uvedl Josef Matějka.

Jedním z důvodů přílivu zákazníků je možnost si objednané zboží vyzvednou zdarma na jedné ze 14 poboček CZC.cz. Cílem firmy je pobočka v každém okresním městě, a tento cíl chce společnost naplnit i díky novému franšízovému modelu CZC.cz partner.

Štítky: 

Podobné články

CZC.cz hlásí 20% růst a investice do budoucnosti

16. 11. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
V uplynulém finančním období (1. 4. 2017 – 31. 3. 2018) dosáhl e-shop CZC.cz tržeb z prodeje zboží a služeb v hodnotě 3, 684 miliardy korun bez DPH, což představuje v oblasti maloobchodního prodeje meziroční růst téměř o 20 %. Po roce v provozní ztrátě, související s integrací systémů do skupiny E-commerce Holding (ECH), dosáhlo CZC.cz provozního zisku 9,3 milionu korun. Čtěte více
Milan Duda, marketingový ředitel CZC.cz

CZC.cz: Milan Duda

2. 8. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Marketingovým ředitelem prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz se stal Milan Duda. Než se zařadil mezi GEEKy, vedl marketing v Lékarně.cz nebo na portálu Aukro.cz. Na postu marketingového ředitele střídá Michala Gabriela, který se v týmu bude nadále věnovat strategickým projektům. Čtěte více

Smartphony značky Nokia zahájí prodej exkluzivně u vybraných partnerů

3. 5. 2017. (redaktor: Jakub Špaček, zdroj: HMD Global)
Společnost HMD Global, která je novým domovem mobilních telefonů Nokia, oznámila exkluzivní partnerství s mobilním operátorem O2 a prodejci Mall.cz, CZC.cz a Datart. Již brzy tito partneři zahájí prodej kompletního nového portfolia chytrých mobilních telefonů Nokia v České republice. Čtěte více
Michal Gabriel, marketingový ředitel CZC.cz

CZC.cz: Michal Gabriel

12. 9. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
V čele marketingového týmu prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz nově stojí Michal Gabriel, který do CZC.cz přišel z digitální agentury H1.cz. V srpnu tak po více než dvou a půl letech vystřídal dosavadního ředitele marketingu Kamila Demutha. Čtěte více