Cisco na podporu partnerů a zákazníků vyčlenilo 2,5 miliardy dolarů

30. 4. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Společnost Cisco pokračuje ve snaze pomáhat zákazníkům a partnerům úspěšně přečkat současné složité období, a proto představuje nový program ekonomické odolnosti podniků. Cílem programu v hodnotě 2,5 miliardy dolarů je pomoci zákazníkům a partnerům překonat složitou finanční situaci způsobenou pandemií Covid-19.

Program Cisco nabízí prostřednictvím své dceřiné společnosti Cisco Capital, která jinak poskytuje finanční služby prodejcům.

Pro zákazníky a partnery společnosti Cisco je v současné době jedním z největších problémů cash flow. Nový program ekonomické odolnosti podniků, který nabízí Cisco Capital, zahrnuje 90denní platební prázdniny a umožňuje zákazníkům odložit až 95 % nákladů na nový produkt nebo řešení do roku 2021, což chrání jejich podnik a zvyšuje stávající cash flow. Zákazníci pak začnou měsíční splátky hradit teprve od ledna 2021, a to podle celkové finanční částky a zbývajícího období financování. Program se vztahuje na všechna řešení Cisco, včetně hardwaru, softwaru a služeb a na vybrané služby poskytované partnery, jako například instalaci.

Program rovněž nabízí podporu partnerskému ekosystému společnosti Cisco čítajícímu na 60 000 subjektů. Program ekonomické odolnosti pomůže partnerům v této složité situaci poskytovat řešení, aniž by ohrozili svoji vlastní finanční situaci. Urychlí prodejní cyklus a umožní partnerům nabízet platební řešení usnadňující řízení jejich vlastního cash flow.

„Zákazníci a partneři společnosti Cisco jsou pod nesmírným tlakem na zajištění připojení při zachování produktivity a bezpečnosti. Společnost Cisco je odhodlaná přispět k boji proti pandemii na všech frontách. Týká se to technologií, financování i pomoci těm nejpotřebnějším,“ říká Chuck Robbins, generální ředitel společnosti Cisco.

Vedle toho Cisco Capital podporuje zákazníky a partnery prostřednictvím programu Cisco Refresh, který nabízí certifikované repasované produkty Cisco pro ty, kteří mají omezené rozpočtové možnosti. Cisco Refresh nabízí široké spektrum produktů, slev a propagačních akcí. Pomáhá tak zákazníkům a partnerům snadno a rychle získat repasované zboží za výhodné ceny. Nový program ekonomické odolnosti se vztahuje také na nabídku Cisco Refresh a i zde tak umožňuje až 95 % nákladů odložit do roku 2021.

Program ekonomické odolnosti, který nabízí Cisco Capital, je součástí širší snahy společnosti Cisco podporovat zákazníky, partnery a komunity v době pandemie Covid-19. Společnost Cisco na podporu globálního a lokálního boje proti ní nedávno vyčlenila 225 milionů dolarů v hotovosti, věcných příspěvcích a plánovaných darech. Pomoc zahrnuje techniku a finanční podporu pro neziskové organizace, složky záchranného systému a státní organizace. Společnost Cisco také zákazníkům a partnerům bezplatně poskytuje nástroj Webex a bezpečnostní produkty, které jim pomohou zůstat bezpečně ve spojení a zachovat produktivitu práce.

Podobné články

ASBIS CZ rozšiřuje servisní pokrytí na white-boxové servery

1. 2. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASBIS CZ)
Distribuční společnost ASBIS rozšířila servisního pokrytí na všechny x86 servery. Nová služba opravy do druhého pracovního dne od nahlášení se vztahuje na záruční servis všech distribuovaných značek v České republice, tedy Asrock, Asus, Gigabyte, Intel, Supermicro a Tyan. Čtěte více

GFI Software uvádí nový produkt pro efektivní řízení zákaznické podpory

25. 8. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: GFI Software)
Řešení GFI HelpDesk umožní podnikům a organizacím efektivněji řídit procesy zákaznické podpory včetně ticketingu, správy případů, tvorby znalostních databází a interakce se zákazníky prostřednictvím různých komunikačních kanálů. GFI HelpDesk je také dostupný i součást licenčního modelu GFI Unlimited. Čtěte více

Konica Minolta nabízí bezplatné řešení pro zajištění vzdáleného zákaznického servisu

24. 8. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: onica Minolta nabízí bezplatné řešení pro zajištění vzdáleného zákaznického servisu)
Konica Minolta uvolnila na trh bezplatnou verzi nové služby pro vzdálený servis s názvem AIRe Link. Ta je určena zejména technologickým firmám, kterým pomůže zajistit servis produktů u svých zákazníků bez nutnosti fyzické návštěvy technika. Čtěte více

Netgear Smart Managed Pro: vzdálená cloudová správa a doživotní záruka

31. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Netgear)
Společnost Netgear přidala možnost vzdáleného nastavení a správy vybraných firemních přepínačů řady Smart Managed Pro prostřednictvím služby Netgear Insight. Dosud bylo možné tato zařízení skrze službu pouze zaregistrovat a monitorovat. Nové funkce a doživotní záruku získají majitelé zmíněných přepínačů po jejich registraci. Čtěte více