Canon nabízí delší záruku a vylepšené záruční služby

10. 3. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Canon)
Canon spustil novou kampaň na podporu prodeje vybraných produktů, která cílí na malé a střední firmy a na spotřebitele v segmentu malá a domácí kancelář. Start kampaně je spojený s prodloužením a rozšířením promoční akce, která nabízí prodlouženou záruku a vylepšené záruční služby.

Průzkum, který pro společnost Canon provedla firma ICM, ukázal, že papírování a byrokracie nebo problémy se správným fungováním a nastavení IT jsou největší problém z hlediska plýtvání času majitelů malých a středních firem. Například více než pětina (28 %) z nich připouští, že administrativní činnost jim zbytečně bere čas i energii, kterou by mohli věnovat fungování svého podnikání. „Naše nová kampaň má za cíl mnohdy frustrovaným podnikatelům a majitelům firem sdělit, že čas věnovaný administrativní činnosti nebo neustálým úpravám nesprávně zvoleného a nastaveného IT vybavení a softwaru mohou strávit tím, co je baví, co mají rádi, co milují – budováním vlastního byznysu. K tomu jim dopomohou naše zařízení ve spojení s doprovodnými službami,“ řekla Radka Palánová, Corporate&Marketing Communication Manager Canon CZ, podle níž se společnost Canon s novou nadnárodní kampaní Do What You Love! snaží vymezit od konkurence a zájem zákazníka získat odlišnou vizualizací. „Podoba kampaně Do What You Love! je naprosto odlišná od toho, co lze na trhu v uvedených segmentech běžně zaznamenat,“ dodala Radka Palánová.

Promoční akce spojená se startem komunikační kampaně na IT/Office produkty, která nabízí prodlouženou záruku a vylepšené záruční služby, se mohou zúčastnit zákazníci, kteří si zakoupí produkt Canon a následně vyplní on-line formulář žádosti, který je k dispozici na www.canon.cz/promozaruka, kde jsou i kompletní podmínky akce včetně detailních informací o všech nabízených produktech. Akce trvá od 1. 3. 2016 do 31. 3. 2017.

 

Akce se vztahuje na následující produkty:
 ZařízeníStandardní zárukaAkční nabídka záruky
ModelZáruční servisObdobí Záruční servisObdobí 
MaxifyMB2050 Zaslání do servisního střediska1 rokVýměna kurýrem3 roky
MB23501 rok3 roky
MB5050Výměna kurýrem1 rok3 roky
MB53501 rok3 roky
iB40501 rok3 roky
i-SensysLBP6230dwZaslání do servisního střediska1 rokVýměna kurýrem3 roky
LBP7100Cn1 rok3 roky
LBP7110Cw1 rok3 roky
LBP7660CdnOprava v místě1 rokOprava v místě instalace3 roky
LBP7210Cdninstalace1 rok3 roky
LBP252dw 1 rok3 roky
LBP251dw 1 rok3 roky
MF211Zaslání do servisního střediska1 rokVýměna kurýrem3 roky
MF212w1 rok3 roky
MF216n1 rok3 roky
MF217w1 rok3 roky
MF226dn1 rok3 roky
MF229dw1 rok3 roky
MF6140dnOprava v místě1 rokOprava v místě instalace3 roky
MF6180dwinstalace1 rok3 roky
MF623Cn  1 rok3 roky
MF628Cw  1 rok3 roky
MF724Cdw 1 rok3 roky
MF728Cdw 1 rok3 roky
Image FormulaP-208IIZaslání do servisního střediska1 rokZaslání do servisního střediska3 roky
P-215II1 rok3 roky
DR-F1201 rok3 roky
ImageRunnerimageRunner C1225iFOprava v místě instalace1 rokOprava v místě instalace3 roky
Štítky: 

Podobné články

Záruka nové generace – HP Active Care

27. 4. 2023. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: HP Inc.)
Ještě nedávno bylo standardem, že každá firma měla svoje IT oddělení, které mělo na starost podporu uživatelů a správu IT. Interní IT oddělení zastávalo instalaci zařízení, jejich údržbu a v neposlední řadě řešení případných výpadků, incidentů a jakýchkoliv nedostatků. Čtěte více

Alza nově nabízí dvouletou záruku na vše i firemním zákazníkům

21. 4. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza)
Nakupovat bez starostí i na splatnost, se speciálními cenami a nyní i s minimálně dvouletou zárukou na veškeré zboží jako koncoví zákazníci. Takové možnosti mají nově v Alze firmy i živnostníci díky vylepšenému programu „Alza pro firmy.“ Čtěte více

XPG prodlužuje záruku zdroje XPG Pylon na pět let

28. 4. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: XPG)
Herní značka XPG prodloužila záruční dobu na napájecí zdroj XPG Pylon s certifikací 80 PLUS Bronze na pět let. Doposud přitom záruka poskytovaná na tento model činila tři roky. Čtěte více

TCL u svých TV vylepšuje servis a prodlužuje záruku

5. 10. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: TCL)
Společnost TLC v České republice u svých televizorů s technologií QLED prodlužuje záruku na pět let. Výrobce současně rozšiřuje svůj zákaznický servis o službu TCL Care Service, která rychle a snadno pomůže zákazníkům při řešení případných potíží s televizorem. Čtěte více