Acer nabídne podnikovým zákazníkům prodlouženou záruku a odkup starých zařízení

11. 7. 2025. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: Acer)
Prodloužené záruka Acer Care Plus Optimize podnikům poskytne přístup k technologiím při zachování efektivní IT infrastruktury s nižšími investičními náklady.

Optimize je exkluzivní řešení společnosti Acer, které umožňuje podnikům současně plánovat technologické inovace a zároveň zajistit odpovědnou likvidaci a opětovné použití starších zařízení,“ řekl Christian Cosneau, ředitel zákaznického servisu společnosti Acer pro region EMEA

Acer Care Plus Optimize představuje novou generaci podnikových záruk pro společnosti, které se rozhodnou pro tříletý plán on-site podpory, navržený tak, aby zefektivnil správu IT zařízení, minimalizoval náklady na upgrade a podpořil udržitelnost. V programu Acer Care Plus Optimize zavádí společnost Acer program zaručeného zpětného odkupu, který umožňuje podnikům vyměnit staré počítače Acer za novější modely a získat zpět peníze až do výše 55 % původní kupní ceny v závislosti na stáří a používání zařízení. 

To zajišťuje, že IT infrastruktura společnosti zůstane v souladu s jejími provozními potřebami, a zároveň posiluje její závazek k odpovědnosti vůči životnímu prostředí. Tříletá on-site záruka zajistí rychlou a spolehlivou technickou podporu.

Jak funguje nástroj Optimize?

  • Zákazník zakoupí počítač Acer s tříletou prodlouženou zárukou Acer Care Plus Optimize.
  • Po jednom až třech letech provede upgrade počítače na novější model.
  • Vrátí staré zařízení a získá zpět až 55 % z původní kupní ceny (podléhá všeobecným obchodním podmínkám společnosti).

Rozhodný krok směrem k udržitelnější budoucnosti

Se službou Optimize posiluje Acer svůj závazek k odpovědným technologickým inovacím a nabízí podnikům inteligentní, udržitelný a nákladově efektivní způsob modernizace IT infrastruktury.

Balíčky Acer Care Plus

Optimize přináší řadu přizpůsobených záručních balíčků pro firmy, od Standard přes Deluxe až po Premium. Tyto balíčky poskytují různé úrovně záruk, pokud jde o prodloužení záruční doby, ochranu zařízení, přednostní opravy a kvalitní servis.

Štítky: 

Podobné články

Interaktivní displeje Optoma nyní v ČR i SR s on-site zárukou

6. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Optoma)
Společnost Optoma v České republice a na Slovensku od 1. května 2025 zavedla on-site servisní záruku pro všechna svá IFPD zařízení. Tato novinka přináší významné zjednodušení nejen pro koncové uživatele, ale také pro prodejce a partnery. Čtěte více

moto g75 5G přichází s prodlouženou zárukou a ochranou před náhodným poškozením

28. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Motorola)
Uživatelé telefonu g75 5G získají při koupi bezplatně tři roky ochrany před náhodným poškozením (ADP), plus jeden rok prodloužené záruky, která prodlužuje standardní záruku na tři roky. V ceně jsou zahrnuty také bezpečností aktualizace na dobu šesti let a pět updatů operačního systému. Čtěte více

Záruka nové generace – HP Active Care

27. 4. 2023. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: HP Inc.)
Ještě nedávno bylo standardem, že každá firma měla svoje IT oddělení, které mělo na starost podporu uživatelů a správu IT. Interní IT oddělení zastávalo instalaci zařízení, jejich údržbu a v neposlední řadě řešení případných výpadků, incidentů a jakýchkoliv nedostatků. Čtěte více

Alza nově nabízí dvouletou záruku na vše i firemním zákazníkům

21. 4. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza)
Nakupovat bez starostí i na splatnost, se speciálními cenami a nyní i s minimálně dvouletou zárukou na veškeré zboží jako koncoví zákazníci. Takové možnosti mají nově v Alze firmy i živnostníci díky vylepšenému programu „Alza pro firmy.“ Čtěte více