C System CZ servisním partnerem Toshiby

29. 7. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Toshiba)
Novým autorizovaným servisním partnerem pro firemní notebooky Toshiba se stala společnost C System CZ, které zajišťuje logistickou podporu Český servis. Díky tomu lze nyní uplatnit reklamaci či využít pozáruční servis v devíti městech v ČR a v Bratislavě.

Z pohledu zákazníka řeší C System CZ od nynějška záruční i pozáruční servis firemních notebooků Toshiba. Z aktuální produkce jde o modely Tecra A50, Portégé Z30 a R30, Tecra Z40 a Z50, Satellite Pro R50, přístroj 2v1 Portégé Z20t a pracovní stanici Tecra W50.

„V následujícím období se Toshiba se svými notebooky v Evropě výrazně zaměří na firemní sféru. V souvislosti s tím rozšiřujeme mimo jiné záruky poskytované k těmto přístrojům. Z toho plyne logický krok, poskytnout stávajícím i novým zákazníkům možnost rychlého a efektivního servisního zázemí. Společnosti C System CZ a Český servis prokázaly vysokou kvalitu a profesionalitu, což ve spojení s jejich rozsáhlou servisní sítí, která pokrývá množství velkých měst v ČR, rozhodlo o našem kroku. Jsme přesvědčeni, že uživatelé tento posun ocení a naše B2B notebooky si najdou nové zákazníky,“ řekl Tomáš Konečný, B2B account manager for digital products & services společnosti Toshiba pro ČR a Slovensko.

„Je nám ctí spolupracovat s výrobcem, který dodal před 30 lety na světový trh první komerčně dostupný notebook. Vnímáme sílu značky Toshiba a jsme připraveni poskytnout naše služby a servisní zázemí. Vzhledem k rozšíření on-site záruky u řady notebooků Toshiba budou právě naši technici řešit rychlý servis přímo u zákazníka. Tato služba je pro nás výzvou k tomu, abychom prokázali naši vysokou profesionalitu,“ řekl Pavel Hyhlík, service manager společnosti C System CZ.

Štítky: 

Podobné články

Enfinitec – specializovaná poprodejní pobočka společnosti Acer – nyní působí v osmi zemích Evropy

18. 1. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Acer)
Společnost Acer zahájila činnost své dceřiné společnosti Enfinitec, která se zabývá poskytováním poprodejních a opravárenských služeb pro širokou řadu elektronických zařízení. Aktuálně plně působí v osmi zemích a rozšiřuje své know-how nejen na produkty Acer, ale i na celou řadu dalších značek v technologickém odvětví. Čtěte více

Dell zjednodušuje opravy svých zařízení pomocí aplikace pro rozšířenou realitu

21. 6. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell Technologies)
Dell představil bezplatnou mobilní aplikaci Dell AR Assistant, která prostřednictvím rozšířené reality provází zákazníka výměnou komponentů v produktech Dell. Aplikace nabízí uživateli servisní a opravárenské postupy u více než 100 počítačů a serverů v sedmi různých jazycích. Čtěte více

Xerox založil softwarovou divizi CareAR

14. 10. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Xerox)
Cílem nově vzniklé firmy je pomáhat pracovníkům servisních služeb vizuálními nástroji a přístupem k datům, která jsou nezbytná pro konzistentní poskytování kvalitních služeb koncovým zákazníkům. Čtěte více

Monitory řady VP od ViewSonic nabídnou vylepšenou rozšířenou záruku

26. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: ViewSonic)
Společnost ViewSonic dále zlepšuje své produkty a služby. U profesionálních monitorů řady VP kromě rozšířené tříleté záruky nula vadných pixelů nově garantuje také bezplatnou výměnu monitoru. Čtěte více