C System CZ servisním partnerem Toshiby

29. 7. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Toshiba)
Novým autorizovaným servisním partnerem pro firemní notebooky Toshiba se stala společnost C System CZ, které zajišťuje logistickou podporu Český servis. Díky tomu lze nyní uplatnit reklamaci či využít pozáruční servis v devíti městech v ČR a v Bratislavě.

Z pohledu zákazníka řeší C System CZ od nynějška záruční i pozáruční servis firemních notebooků Toshiba. Z aktuální produkce jde o modely Tecra A50, Portégé Z30 a R30, Tecra Z40 a Z50, Satellite Pro R50, přístroj 2v1 Portégé Z20t a pracovní stanici Tecra W50.

„V následujícím období se Toshiba se svými notebooky v Evropě výrazně zaměří na firemní sféru. V souvislosti s tím rozšiřujeme mimo jiné záruky poskytované k těmto přístrojům. Z toho plyne logický krok, poskytnout stávajícím i novým zákazníkům možnost rychlého a efektivního servisního zázemí. Společnosti C System CZ a Český servis prokázaly vysokou kvalitu a profesionalitu, což ve spojení s jejich rozsáhlou servisní sítí, která pokrývá množství velkých měst v ČR, rozhodlo o našem kroku. Jsme přesvědčeni, že uživatelé tento posun ocení a naše B2B notebooky si najdou nové zákazníky,“ řekl Tomáš Konečný, B2B account manager for digital products & services společnosti Toshiba pro ČR a Slovensko.

„Je nám ctí spolupracovat s výrobcem, který dodal před 30 lety na světový trh první komerčně dostupný notebook. Vnímáme sílu značky Toshiba a jsme připraveni poskytnout naše služby a servisní zázemí. Vzhledem k rozšíření on-site záruky u řady notebooků Toshiba budou právě naši technici řešit rychlý servis přímo u zákazníka. Tato služba je pro nás výzvou k tomu, abychom prokázali naši vysokou profesionalitu,“ řekl Pavel Hyhlík, service manager společnosti C System CZ.

Štítky: 

Podobné články

Asus k profesionálním monitorům řady ProArt nabízí pětiletou záruku

18. 5. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Asus)
Asus nově nabízí na monitory z řady ProArt zakoupené v regionu EMEA prodlouženou prémiovou záruku až pět let. Monitory Asus ProArt jsou navrženy speciálně pro profesionály pracující v nejrůznějších oborech, jako je filmová produkce, 3D design, digitální fotografie apod. Čtěte více

Samsung vybrané telefony opraví do 48 hodin

8. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Samsung)
Společnost Samsung rozšiřuje službu Moje Galaxy o variantu Express, která zákazníkům zaručí opravu telefonu do dvou pracovních dnů. V této lhůtě Samsung telefon vyzvedne, opraví a přiveze ho zpět zákazníkovi. Čtěte více

Apple vychází více vstříc opravám svých zařízení v neautorizovaných servisech

3. 9. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Apple)
Americký výrobce díky spuštění nového servisního programu rozšíří distribuci náhradních dílů a dalších nezbytných nástrojů pro nejběžnější pozáruční opravy iPhonů i mimo síť autorizovaných servisů. Čtěte více

QNAP se službou myRMA nabízí jednoduchý a transparentní proces RMA

5. 8. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: QNAP)
Z důvodu zvýšení kvality a transparentnosti reklamačního servisu společnost QNAP spustila službu myRMA, která uživatelům přináší vhodný reklamační postup (RMA) na základě záručního stavu výrobku v případě jeho poškození. Uživatelé mají zároveň možnost zakoupit si od společnosti QNAP službu prodloužené záruky a prodloužit si záruku na výrobek až na pět let. Čtěte více