ASBIS CZ spouští ostrou verzi nového e-shopu

6. 9. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASBIS CZ)
Distributor ASBIS CZ 7. 9. 2016 oficiálně spustí nový e-shop, který uživatelům zjednoduší nakupování. Kromě modernějšího vzhledu přináší například nové řazení produktů, inteligentní parametrický filtr nebo adaptivní vyhledávání.

„Celý měsíc měli zákazníci možnost vyzkoušet nový web ve zkušební verzi a vzhledem k pozitivním ohlasům se na něj ASBIS CZ rozhodl zcela přejít již od 7. 9. 2016,“ uvedla Lucia Germanová, marketingová ředitelka ASBIS CZ.

Na první pohled je nejnápadnější změnou modernější design a přehlednější úvodní strana. Největší výhodou nového webu spočívají v řazení produktů do tří stromových struktur a inteligentní parametrický filtr, v němž lze vyhledávat pomocí adaptivního vyhledávání. Zákazníci ocení i možnost porovnání jednotlivých produktů.

„Všechny uživatelské přístupové údaje zůstávají v platnosti i na nové verzi e-shopu. Pokud zákazníci heslo neznají, protože ho měli uložené třeba jen v paměti prohlížeče, mohou kdykoli kontaktovat svého obchodníka,“ dodala Germanová.

Vývoj dalších funkcí však není zdaleka ukončen. V blízké budoucnosti bude doplněn například počítačový a serverový konfigurátor.

Podobné články

Česká e-commerce ve druhém čtvrtletí vzrostla o 8 %, nejsilnějším měsícem byl červen

30. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Po slabším dubnu zažila tuzemská e-commerce scéna v květnu oživení, které vyvrcholilo silným červnovým růstem. Ten byl poháněn především nákupy spojenými s příchodem letní sezóny a dovolených. Stabilní zůstává průměrná výše objednávky i vysoká míra spokojenosti zákazníků. Čtěte více

Češi jsou při nákupech impulsivnější, radost z utrácení se ale nevrací a trh deformují slevy

28. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Jak se vyvíjí běžný zákazník českých e-shopů? A co si z toho mají odnést obchodníci? Nová sonda Skip Pay ukazuje, že po letech přestáváme být při nakupování ve vleku ekonomické situace a vracíme se k impulsivnějším nákupům. Zároveň ale překvapivě klesá loajalita a také důvěra v obchodníky. A hlavně – radost z nakupování a utrácení se stále nevrací tam, kde byla před inflační vlnou. Čtěte více

Průměrná měsíční on-line útrata na e-shopech v červnu rostla. Muži utráceli víc než ženy

25. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak utráceli Češi v červnu v e-shopech? Na to se opět ve svém pravidelném výzkumu mezi spotřebiteli ptala Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Jak ukázaly odpovědi on-line zákazníků, bylo to v meziročním srovnání opět víc než vloni. I nadále tak pokračuje pozitivní trend letošních e-commerce prodejů. Čtěte více

Skip Pay zavádí možnost rozesplátkovat vyúčtování

22. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Skip Pay, fintech od ČSOB, rozšiřuje možnosti svých odložených plateb. Přibyla nabídka rozložit si vyúčtování na splátky po dobu 4–⁠⁠⁠⁠⁠⁠37 měsíců. Je určena především pro nečekané výdaje, které nejdou jednoduše pokrýt z běžného rozpočtu – například stěhování nebo nákladné opravy. Na rozdíl od klasických splátkových produktů na e-shopech zákazník získává větší volnost. Čtěte více