ASBIS CZ spouští ostrou verzi nového e-shopu

6. 9. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASBIS CZ)
Distributor ASBIS CZ 7. 9. 2016 oficiálně spustí nový e-shop, který uživatelům zjednoduší nakupování. Kromě modernějšího vzhledu přináší například nové řazení produktů, inteligentní parametrický filtr nebo adaptivní vyhledávání.

„Celý měsíc měli zákazníci možnost vyzkoušet nový web ve zkušební verzi a vzhledem k pozitivním ohlasům se na něj ASBIS CZ rozhodl zcela přejít již od 7. 9. 2016,“ uvedla Lucia Germanová, marketingová ředitelka ASBIS CZ.

Na první pohled je nejnápadnější změnou modernější design a přehlednější úvodní strana. Největší výhodou nového webu spočívají v řazení produktů do tří stromových struktur a inteligentní parametrický filtr, v němž lze vyhledávat pomocí adaptivního vyhledávání. Zákazníci ocení i možnost porovnání jednotlivých produktů.

„Všechny uživatelské přístupové údaje zůstávají v platnosti i na nové verzi e-shopu. Pokud zákazníci heslo neznají, protože ho měli uložené třeba jen v paměti prohlížeče, mohou kdykoli kontaktovat svého obchodníka,“ dodala Germanová.

Vývoj dalších funkcí však není zdaleka ukončen. V blízké budoucnosti bude doplněn například počítačový a serverový konfigurátor.

Podobné články

Češi chtějí QR kódy. Více než polovina je vyhledává i při nakupování na internetu

5. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayU)
Online nakupování je pro Čechy samozřejmostí a stále častěji od něj očekávají maximálně pohodlný, rychlý a transparentní způsob platby. Výsledky aktuálního průzkumu agentury Perfect Crowd pro společnost PayU* ukazují, že platby pomocí QR kódu patří mezi metody, o které mají zákazníci skutečný zájem. Celkem 63 % z nich uvedlo, že by je využívalo častěji, pokud by k tomu měli příležitost. Čtěte více

DPD díky portálu myDPD for business zjednoduší proces doručování pro firemní zákazníky

20. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD spouští pro registrované firemní zákazníky nový flexibilní portál s transparentním a jednoduchým přístupem k procesu doručování balíků. Na jednom místě tak odesílatelé naleznou seznam všech sledovaných zásilek a mohou si kdykoliv ověřit, zda a kdy byly doručeny příjemci. Čtěte více

Čtyři důvody, proč by e-shopy měly implementovat e-mailová schémata

16. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V době, kdy Google, Yahoo, Microsoft nebo iCloud zpřísňují pravidla doručování, hledají marketéři e-shopů způsoby, jak zajistit, že jejich sdělení skutečně dorazí do schránky příjemce. Jedním z nejefektivnějších, ale často přehlížených řešení, jsou e-mailová schémata. Čtěte více

DPD začíná doručovat do OX Point boxů

12. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
DPD rozšiřuje svou síť DPD Pickup o více než 300 OX Point boxů. Pro zákazníky DPD to znamená rozšíření možností, kde si mohou své balíčky z e-shopů vyzvednout. Po této integraci mohou využít již kolem 8 000 výdejních míst Pickup a boxů po celém Česku a více než 128 000 míst v celé Evropě. Čtěte více