ASBIS CZ spouští ostrou verzi nového e-shopu

6. 9. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASBIS CZ)
Distributor ASBIS CZ 7. 9. 2016 oficiálně spustí nový e-shop, který uživatelům zjednoduší nakupování. Kromě modernějšího vzhledu přináší například nové řazení produktů, inteligentní parametrický filtr nebo adaptivní vyhledávání.

„Celý měsíc měli zákazníci možnost vyzkoušet nový web ve zkušební verzi a vzhledem k pozitivním ohlasům se na něj ASBIS CZ rozhodl zcela přejít již od 7. 9. 2016,“ uvedla Lucia Germanová, marketingová ředitelka ASBIS CZ.

Na první pohled je nejnápadnější změnou modernější design a přehlednější úvodní strana. Největší výhodou nového webu spočívají v řazení produktů do tří stromových struktur a inteligentní parametrický filtr, v němž lze vyhledávat pomocí adaptivního vyhledávání. Zákazníci ocení i možnost porovnání jednotlivých produktů.

„Všechny uživatelské přístupové údaje zůstávají v platnosti i na nové verzi e-shopu. Pokud zákazníci heslo neznají, protože ho měli uložené třeba jen v paměti prohlížeče, mohou kdykoli kontaktovat svého obchodníka,“ dodala Germanová.

Vývoj dalších funkcí však není zdaleka ukončen. V blízké budoucnosti bude doplněn například počítačový a serverový konfigurátor.

Podobné články

České e-commerce se daří, průměrná měsíční útrata na zákazníka v e-shopech opět rostla

16. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak ukázal pravidelný měsíční výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK) mezi spotřebiteli, chuť Čechů nakupovat na internetu stále roste. Průměrná měsíční útrata jednoho on-line nakupujícího dosáhla téměř 5 000 korun, což je o necelých 300 více než v roce 2024. Nejvíce přitom utráceli spotřebitelé v kategorii 25 – 34 let. Čtěte více

Skip Pay se na Slovensku integroval do platebních bran GoPay a Comgate

15. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Skip Pay, fintech ČSOB, na Slovensku potvrzuje, že chytré financování má i za hranicemi Česka své místo. Vedle úspěšné integrace do platebních bran GoPay a Comgate rozšířil fintech své služby také do kamenných poboček cestovní agentury Invia a navázal spolupráci s novými e-shopy. Slovenští zákazníci si také oblíbili nákup na Třetinu. Čtěte více

Mobilní aplikace mění pravidla hry - Češi přesouvají nákupy do telefonu

15. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Datart)
Zkušenosti s online nákupem elektroniky a IT techniky dnes deklaruje zhruba 66 % Čechů. Mění se však způsob, jakým lidé k online nákupům přistupují. Zatímco dříve dominoval počítač, dnes více než polovina objednávek probíhá přes mobilní telefony, často přímo v aplikacích konkrétních prodejců. Nadále si však důležitost drží i kamenné prodejny. Čtěte více

Heureka upravuje model služby „Ověřeno zákazníky“

13. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Skupina Heureka oznámila změny u své klíčové služby „Ověřeno zákazníky“, který vstoupí v platnost v září 2025 pro Česko a Slovensko. Zavedení nového, odstupňovaného modelu je strategickým rozhodnutím, jehož cílem je zajistit dlouhodobou udržitelnost této funkce. Čtěte více