Apple vychází více vstříc opravám svých zařízení v neautorizovaných servisech

3. 9. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Apple)
Americký výrobce díky spuštění nového servisního programu rozšíří distribuci náhradních dílů a dalších nezbytných nástrojů pro nejběžnější pozáruční opravy iPhonů i mimo síť autorizovaných servisů.

Nejběžnější a nejpoužívanější náhradní díly, speciální pomůcky, příručky a manuály a diagnostické nástroje pro MIMO ZÁRUČNÍ opravy tak budou dostupné i jiným společnostem mimo síť Apple autorizovaných servisních partnerů (AASPs).

Program se momentálně spouští v USA, ale počítá se s jeho rozšířením do dalších regionů – během předchozího roku probíhal zkušební program s 20 partnery v Americe, Evropě i Asii.

Zapojení do programu je zdarma, Apple si v tomto momentě nic neúčtuje, vyžaduje však ve firmě přítomnost certifikované Apple technika.

Další informace získáte zde.

Podobné články

QNAP se službou myRMA nabízí jednoduchý a transparentní proces RMA

5. 8. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: QNAP)
Z důvodu zvýšení kvality a transparentnosti reklamačního servisu společnost QNAP spustila službu myRMA, která uživatelům přináší vhodný reklamační postup (RMA) na základě záručního stavu výrobku v případě jeho poškození. Uživatelé mají zároveň možnost zakoupit si od společnosti QNAP službu prodloužené záruky a prodloužit si záruku na výrobek až na pět let. Čtěte více

D-Link vymění produkty pro firemní zákazníky do následujícího pracovní dne

21. 5. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: D-Link)
D-Link zavedl bezplatnou RMA servisní výměnu produktů do dalšího pracovního dne jako standardní služby pro všechny firemní síťové switche, bezdrátové přístupové body a bezpečnostní kamery. Čtěte více

Sony vyměnilo poskytovatele servisních služeb pro mobilní telefony

17. 5. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Sony)
Veškeré servisní služby pro mobilní telefony Sony v České republice poskytuje od 1. 4. 2019 společnost Bachmann. Nabízí opravy, zákaznický servis, technickou podporu i úplné vyřízení RMA procesu. Spolupráce se současným partnerským servisem Arvato Services byla ukončena. Čtěte více

Epson mění záruční servisní partnery

5. 4. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Epson)
Od 1. dubna 2018 zajišťuje veškeré opravy a reklamace produktů Epson společnost VSP DATA, se kterou byla rozšířena dosavadní spolupráce. Společnost VSP Data nahradila dosavadního partnera Futuro Consulting. Čtěte více