Alza.cz má přes 1 800 nových odběrných míst

30. 11. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza)
Malý obchůdek v sousedství, lékárna v nedaleké ulici, místní drogerie. Nákup z Alzy si nově mohou lidé vyzvednout téměř na každém rohu – český e-shop před Vánoci rozšiřuje síť pro doručování o 1 800 nových odběrných míst v České republice i na Slovensku.

„Více než polovina našich zákazníků stále dává přednost osobnímu vyzvednutím a s blížícími se svátky číslo ještě stoupá. My jejich potřebám nasloucháme a chceme jim to maximálně usnadnit – spokojený zákazník je pro nás prioritou. Proto jsme své síly pro začátek spojili se Zásilkovnou.cz,“ řekl Tomáš Havryluk, místopředseda představenstva Alza.cz.

Dosud bylo produkty možné vyzvedávat osobně na 48 českých a slovenských prodejnách, 83 Alzaboxech, tří samoobslužných Prodejnách budoucnosti či si je nechat doručit do tzv. HomeBoxu. Nyní přibude díky Zásilkovně více než 1 500 nových odběrných míst v České republice a přes 300 na Slovensku.

Tím však rozšiřování sítě nekončí. Další stovky míst přidá Alza v nejbližší době díky tzv. Geis pointům.

Využít nová odběrná místa bude možné při nákupu produktů do hmotnosti 5 kg.

Štítky: 

Podobné články

Alza spustila B2B nabídku pro školy a stát

17. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza)
Alza.cz ve svém novém B2B programu veřejným institucím nabízí výhodné podmínky nákupu, vlastního obchodníka, odloženou splatnost i produkty k vyzkoušení předem. Pro partnerské školy firma navíc připravuje i exkurze, díky nimž studenti exkluzivně nahlédnou do skladu i provozu poboček. Ještě letos se program rozšíří i na Slovensko. Čtěte více
Zleva Jan Sadílek a Jaroslav Kotápiš

Alza.cz má nové marketingové ředitele

11. 2. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Vedení společnosti Alza.cz jmenovalo novými řediteli marketingu Jana Sadílka a Jaroslava Kotápiše. Oba společnými silami vedli v zastoupení marketing po dobu dvou let a úspěšně tým stabilizovali. Čtěte více

Alza.cz v roce 2018 dosáhla obratu 25 miliard korun

31. 1. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Podle předběžných výsledků dosáhla společnost Alza.cz v roce 2018 obratu ve výši 25 miliard korun bez DPH (972 milionů eur). Meziroční nárůst činí zhruba 19,3 %. Rekordní rok přinesl 10,3 milionu objednávek (meziroční nárůst o 30 %), báze unikátních zákazníků vzrostla na 3,7 milionu. Čtěte více

Dell EMC ocenil nejúspěšnější partnery

17. 4. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell EMC)
Společnost Dell EMC Česká republika uspořádala slavnostní galavečer v prostorách restaurace Aureole v Praze, během kterého ocenila své nejúspěšnější partnery v programu Czech Partner Awards 2018. Cenu Channel Partner roku získal AutoCont CZ a obdobné ocenění, avšak pro spotřebitelský segment, obdržela Alza.cz. Distributorem roku se stala 100Mega Distribution. Čtěte více