Alza otevřela novou speciální herní a technologickou zónu

30. 7. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Alza a společnosti Microsoft a Intel otevřely Alza TechZone, prostory, které jsou odpovědí na sílící poptávku zákazníků po technologických novinkách. Alza TechZone je členěna na technickou a herní zónu a zónu služeb.
Slavnostní otevření 29. července 2015

Technická zóna společnosti Microsoft přináší svým návštěvníkům nejen detailní informace a podporu k produktům Microsoftu, ale také vzdělávací centrum s nabídkou akcí a seminářů určených široké veřejnosti. „Microsoft TechZone přináší uživatelům našich technologií zcela nové možnosti péče, podpory a vzdělávání. Aktuálním příkladem využití je odborná pomoc a konzultace při upgradu zařízení na nový systém Windows 10. Nová verze přináší celou řadu inovací, které tímto můžeme zákazníkům skutečně kvalitně představit a pomoci s jejich využitím,“ upřesnila Kristina Michalsky, ředitelka spotřebitelského segmentu ve společnosti Microsoft.

Provoz GameZone je v režii společnosti Intel. Na nejnovějších herních zařízeních budou probíhat pod vedením profesionálních hráčů turnaje, workshopy ke hrám a hardwaru nebo přenosy turnajů z celého světa. Účastnit se mohou jednotlivci i týmy.

„Nejen příznivci gamingu, ale i náročnější uživatelé budou mít v GameZone příležitost vyzkoušet si pokročilé technologie Intel v praxi a probrat vše, co je zajímá, přímo s experty v dané problematice. V letních měsících se ve spolupráci s profesionály z herního klanu eSuba zaměříme hlavně na gaming, ale v budoucnu bychom chtěli využít GameZone i pro demonstraci zajímavých novinek, které budou přicházet na trh, jako je například 3D kamera Intel RealSense, bezdrátové nabíjení, bezdrátové dokování, virtuální realita a mnoho dalšího,“ představil koncepci herní zóny Martin Vařbuchta, manažer pro maloobchodní prodej společnosti Intel.

Novinkou v zákaznickém servisu Alzy je Zóna služeb. Na ploše pětkrát větší než dosavadní prostory v prodejní hale najdou zákazníci poprodejní servis, který zahrnuje možnost uplatnit doplňkové služby, jako je pojištění nebo prodloužená záruka, vyřídit reklamaci či odstoupení od smlouvy nebo využít služeb specialistů na opravy, tunning a odborné poradenství v oblasti hardwaru. „Showroom v pražských Holešovicích nyní navštíví až deset tisíc zákazníků za den. Nárůst zájmu o nákupy nás velice těší, zároveň ho však vnímáme jako závazek neustále zdokonalovat naše služby. Cílíme nejen na perfektní prodejní a poprodejní servis, ale zároveň chceme přinášet stále dokonalejší zážitek z nakupování. V nové Alza TechZone budeme představovat nejmodernější technologie, které teprve přijdou na trh, a naučíme spotřebitele využívat všech výhod, které přinášejí,“ uvedl Martin Lakomý, ředitel péče o zákazníky Alza.cz. „Abychom prostory Alza TechZone oddělili od běžného prodejního ruchu na showroomu, umístili jsme je do zrekonstruované haly č. 26 holešovické tržnice. Místo tak poskytne neomezený prostor pro diskuse fanoušků nových technologií a her a interakci přednášejících s posluchači,“ dodal Lakomý. 

Součástí nově otevřené Alza TechZone bude také unikátní Alza Muzeum.

Podobné články

VMware inovoval partnerský program

23. 5. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: VMware )
Na konferenci Partner Leadership Summit společnost VMware představila výrazně zjednodušený, flexibilní partnerský program VMware Partner Connect, který bude spuštěn počátkem příštího roku. Program umožní partnerům spolupracovat se společností VMware způsobem, jaký vyhovuje jejich vlastním obchodním modelům. Čtěte více

dynabook přebírá záruční i pozáruční servis notebooků Toshiba

23. 5. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: dynabook)
Společnost dynabook přebírá v souvislosti s rebrandingem firmy Toshiba Client Solutions Europe veškeré závazky vůči zákazníkům související s vlastnictvím a používáním notebooků Toshiba, včetně garance mimořádných záruk, jako například Záruka spolehlivosti. První notebooky značky dynabook budou na evropském trhu představeny během letošního roku. Čtěte více

D-Link vymění produkty pro firemní zákazníky do následujícího pracovní dne

21. 5. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: D-Link)
D-Link zavedl bezplatnou RMA servisní výměnu produktů do dalšího pracovního dne jako standardní služby pro všechny firemní síťové switche, bezdrátové přístupové body a bezpečnostní kamery. Čtěte více

Eaton má gigabitovou komunikační kartu certifikovanou podle nejpřísnějších norem kybernetické bezpečnosti

20. 5. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Eaton)
Uvedení karty Network M2 na trh znamená rozšíření programu kybernetické bezpečnosti společnosti Eaton a spolupráci s globální organizací UL stanovující měřitelná kritéria kybernetické bezpečnosti pro produkty a systémy řízení energie zapojené do sítě. Čtěte více