Acer rozšířil program o stolní počítače Veriton

28. 5. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Acer)
V programu Acer Reliability Promise došlo k rozšíření o PC Veriton. Program je zaměřen především na malé a středně velké podniky a v současnosti pokrývá pracovní notebooky TravelMate a desktopové počítače.

Zákazníci, kteří zakoupí počítač Acer Veriton zařazený do programu v době od 1. dubna 2014 do 31. prosince 2014 a zaregistrují jej do 30 dnů, budou mít v případě uznané záruční reklamace během jednoho roku od koupě nárok na vrácení 50 % z kupní ceny.

„Cílem společnosti Acer v byznysu je pokračovat v inovacích a přicházet s co nejspolehlivějšími produkty pro malé a střední podniky až po uživatele v největších firmách,“ řekl Jakob Olsen, viceprezident obchodní divize společnosti Acer Europe. „Acer vyrábí vysoce kvalitní produkty, proto je vysoce nepravděpodobné, že se u nich během prvního roku něco pokazí. Proto si můžeme dovolit zavázat se v programu Acer Reliability Promise nejen k výměně počítače nebo opravě závady, ale také vrácení zákazníkovi 50 % ceny zpět jako odškodné za způsobené nepříjemnosti.“

Program je součástí pokračující strategické investice společnosti do podnikové sféry, která se zaměřuje na firmy, veřejný sektor a SMB zákazníky. Jejím cílem je nastavit průmyslový standard kvality a spolehlivosti. Tento program byl původně zahájen s notebooky TravelMate v srpnu 2013. V současnosti jsou jeho součástí i další produkty a flexibilnější registrační proces.

Podrobnosti o novém programu:

  • Program Reliability Promise: Pokud se notebook Acer TravelMate nebo stolní počítač Veriton zařazený do programu porouchá a je v rámci záruky opraven nebo vyměněn v prvním roce od koupě, slibuje společnost Acer nejen opravu zdarma, ale také vrácení 50 % z kupní ceny zákazníkovi pro až 50 počítačů z jedné společnosti.
  • Období platnosti programu: Notebooky TravelMate − pro zakoupené a do programu zařazené produkty v období od 1. listopadu 2013 do 31. prosince 2014. Počítače Veriton − pro zakoupené a do programu zařazené produkty v období od 1. dubna 2014 do 31. prosince 2014.
  • Registrace: Zákazník musí produkt pro jeho zařazení do programu zaregistrovat do 30 dnů od koupě.
  • Produkty zařazené do programu: Notebooky TravelMate − řada TravelMate P2 včetně nového P255, řada TravelMate X3, řada TravelMate P4 včetně nového P455 a řada TravelMate P6 včetně nového P645. Počítače Veriton − řada Veriton 2 (X–M–N–Z), řada Veriton 4 (L–X–M–N–S–Z) a řada Acer Veriton 6 (L-X–M).
Štítky: 

Podobné články

Přehled nejdůležitějších novinek z konference Microsoft Inspire 2021

23. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Microsoft)
Virtuální partnerská konference společnosti Microsoft i letos umožnila přinesla řadu zajímavých novinek, které byly často výrazně poznamenány uplynulým rokem plným nebývalých změn, urychlených inovací a digitální transformace. Pojďme se proto společně za konferencí poohlédnout a připomenout si to nejzajímavější, co v jejím průběhu zaznělo. Čtěte více

Novinka od Oraclu umožňuje zákazníkům zrychlit migraci do cloudu a snížit náklady

9. 7. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Oracle)
Nový program Oracle Support Rewards má zákazníkům pomoci urychlit migraci do cloudu a zároveň jim snížit náklady na podporu softwarových licencí. Pokud se zákazníci nově rozhodnou k nákupu služeb Oracle Cloud Infrastructure (OCI), mohou nyní získat odměny, které sníží nebo dokonce zcela vykompenzují jejich platby za podporu u licencí softwaru Oracle v režimu on-premise (lokálně). Čtěte více

ATC oživilo nabídku motivačního programu Žiju si/Užívaj si

16. 6. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers podstatně oživila motivační program Žiju si/Užívaj si. Katalog dárků je doplněn o množství nových produktů, ze kterých si vybere opravdu každý. Čtěte více

HP rozšiřuje partnerský program HP Amplify na retail a etail prodejce

17. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Společnost HP Inc. oznámila rozšíření svého programu HP Amplify — na rozsáhlý ekosystém, tvořený více než 1 350 maloobchodními partnery, kteří se rekrutují z online byznysu a kamenných prodejen. Optimalizace programu má podněcovat dlouhodobý růst a digitální transformaci v souladu s měnícím se spotřebitelským prostředím. Čtěte více