Novinky

11 nej společnosti Armor

Společnost Armor na českém trhu působí již od roku 1997 a jádrem jejího podnikání je spotřební materiál pro různé druhy tiskáren a čisticí prostředky pro výpočetní a kancelářskou techniku. Jaké zajímavosti nám o sobě tato společnost prozradila?

František Doupal
Zdroj: DCD Publishing a Armor
  • 28. 1. 2015
  • 2 min
11 nej společnosti Armor

1. Nejdéle sloužící zaměstnanec v ČR + aktuální pozice?

Takovým člověkem je od samotného vzniku firmy  Armor v roce 1997 její zakladatel a jednatel Michal Med.

2. Nejprodávanější/nejúspěšnější produkt? 

Díky poměru výhodné ceny a tiskové kapacity jsou dlouhodobě našimi nejprodávanějšími produkty monochromatické laserové tonery. Extra navýšená kapacita Jumbo navíc poskytuje skutečnou úsporu času, prostoru a hlavně financí.

3. Nejdéle prodávaný/vyráběný produkt?

V roce 1922 byla ve Francii založena společnost specializující se na výrobu uhlového papíru, známá od roku 1925 jako Armor.  Tento uhlový papír (tzv. kopírák) se v modernizované podobě prodává do dnes například pod kódem A10333.

4. Nejlevnější a nejdražší produkt v aktuální nabídce?

Nejdražší produkt v naší nabídce zastupuje laserový toner pro Lexmark K15435, s kapacitou 36 000 stran dle normy ISO. Naopak nejlevnější jsou mazací pásky do psacích strojů či pokladen, které se dají zakoupit za ceny pod deset korun za kus.

5. Nejpádnější důvod, proč prodávat vaše produkty?

Jednoznačně je to spolehlivost jak našich produktů, tak firmy jako takové. Vysoká kvalita našich výrobků nám umožňuje poskytovat nadstandardní či dokonce doživotní záruky. Navíc se u nás setkáte nejen se skvělým servisem, ale také s přátelským přístupem a úsměvem našich milých asistentek. Jednoduše – máme naše zákazníky rádi.

6. Nejkurióznější poptávka od zákazníka?

Kupodivu je takových úsměvných situací poměrně dost:
„Dají se vaše inkousty jíst? A co vaše fotopapíry?“
 „V rámci utužení mé vlastní platební morálky mi prosím zkraťte dobu splatnosti.“
 „- Dobrý den, chtěl bych inkoust. - A jakou máte tiskárnu? - Takovou šedou.“

7. Největší problém, se kterým se ve své činnosti setkáváte?

Padělky. Podvodné produkty zejména z asijských zemí, nevyhovující z hlediska kvality ani bezpečnosti, ovšem za nekonkurovatelně nízké ceny. Tyto produkty deformují trh a škodí jak seriózním prodejcům, tak samotným uživatelům.

8. Nejúspěšnější rok?

Obecně patřily mezi naše nejúspěšnější roky 2006 a 2011.

9. Největší důvod k radosti?

Největší radost nám vždy udělá spokojený zákazník. Pochvalné či děkovné zprávy nás vždy potěší.

10. Nejlepší prodejce či zákazník vašich produktů?

Každý zákazník je pro nás důležitý.

11. Nejsmělejší plán do budoucna, resp. největší přání do budoucna?

Stále se snažíme reagovat na aktuální požadavky našich zákazníků. Jelikož se doba mění a netiskne se již jen ve 2D, tak i Armor vstupuje na trh s materiály pro 3D tisk. Cílem pro nás samozřejmě je stát se v dohledné době evropskými lídry v tomto segmentu, tak jako jsme to dokázali s náplněmi do inkoustových a laserových tiskáren.

Na otázky odpovídala: Petra Hornová, marketingová manažerka, ve spolupráci s Michalem Medem, ředitelem společnosti Armor.

Podobné články

11 nej společnosti TP-Link
Rozhovory

11 nej společnosti TP-Link

Rozhovory

11 nej společnosti Eizo

11 nej společnosti Infomatic
Rozhovory

11 nej společnosti Infomatic