GFI Software představilo AI nástroj Eloquens pro automatizaci e-mailové komunikace

27. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zebra systems)
Řešení Eloquens od GFI Software pro automatizaci podnikové e-mailové komunikace eliminuje neefektivní činnosti v podnikové e-mailové komunikaci. Díky využití pokročilé technologie umělé inteligence přináší až 60% zkrácení času, o 70 % rychlejší reakce a 30% snížení nákladů na zpracování odpovědí.

Rozšířenost e-mailů v moderním podnikání je ohromující. V roce 2022 bylo na celém světě každý den odesláno a přijato přibližně 333 miliard e-mailů, přičemž do roku 2026 by podle odhadů mělo být odesláno až o dalších 60 miliard e-mailů denně více. Přestože značnou část z nich zachytí spamové filtry, do e-mailových schránek stále dorazí 85,7 % e-mailů, které vyžadují pozornost, popř. reakci. Pouze 30 % přijatých e-mailů vyžaduje okamžitou reakci a 62 % e-mailů je považováno za nedůležité a je možné je zpracovat hromadně.

Řešení Eloquens nejvíce ocení ti profesionální pracovníci, kteří každý den reagují na velké množství e-mailů, často rutinního charakteru. K hlavní přínosům patří:

  1. Úspora času prostřednictvím inteligentní automatizace – Eloquens se zaměřuje na redukci 2,6 hodin času, který profesionálové denně stráví nad e-maily, prostřednictvím automatizace e-mailových odpovědí s podporou AI, inteligentních třídicích systémů a automatického směrování příslušným členům týmu.
  2. Správa kontextových odpovědí – v průměru23 minut trvá obnova koncentrace po přerušení práce v důsledku e-mailové komunikace, což lze eliminovat automatickými odpověďmi založenými na znalostech, vícejazyčné podpoře, různých stylech odpovědí apod.
  3. Škálovatelné operace bez zvyšování nákladů – k zefektivněnínákladů na infrastrukturu pro správu e-mailů a lidských zdrojů nabízí Eloquens cloudovou infrastrukturu škálovatelnou podle potřeb, automatizovanou správu kampaní a integraci se stávajícími poskytovateli e-mailových služeb a CRM systémy – to vše bez potřeby dalších pracovníků při rostoucím objemu e-mailů.
  4. Vyšší produktivita díky inteligentním workflow – Eloquens je ideální pro 46 % pracovníků, kteří kvůli přerušování práce v důsledku vyřizování e-mailů nestíhají termíny, přičemž pomáhá automaticky filtrovat nedůležitou komunikaci, provádět manuální kontrolu kritických sdělení a analyzovat komunikaci v reálném čase pro optimalizaci workflow.

„E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy,“ řekl Marek Prorok, manažer prodeje řešení Eloquens ve společnosti Zebra systems. „Podle dosavadních zkušeností dochází díky Eloquens k podstatné celkové úspoře nákladů a zvýšení produktivity organizace. Zkrácení času stráveného správou e-mailů se odhaduje na 40-60 %, snížení nákladů na zpracování odpovědí o 30 %, snížení nákladů na školení nových pracovníků o 50 % a zrychlení reakce na kritická sdělení o 70 %.“

Profilová karta firmy

ZEBRA SYSTEMS, s.r.o.

ZEBRA SYSTEMS, s.r.o.

Společnost Zebra systems s.r.o. je s více než 20 lety na trhu předním distributorem s přidanou hodnotou v segmentu IT bezpečnosti a ochrany dat v České republice a na Slovensku. Vedle prodeje produktů poskytuje svým zákazníkům špičkové služby podpory a školení. Společnost je výhradním distributorem produktů značky Acronis a GFI Software a distributorem Cloudflare, N-able a Virtuozzo. O Acronis Acronis poskytuje řešení pro zálohování, ob novu po haváriích a bezpečné sdílení a synchronizaci dat.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

Jakub Opálka (Salesforce): AI přináší do oblasti CRM systémů zásadní změny

11. 6. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Rozhovor s Jakubem Opálkou, territory managerem společnosti Salesforce, odhaluje vliv umělé inteligence (nejenom) na svět podnikových CRM systémů. Kromě dopadů a využití AI v oblasti CRM platforem jsme hovořili také o bezpečnosti dat, které AI svěřujeme, nebo o vnímání důvěry v digitální éře. Prostor dostalo i působení společnosti Salesforce na českém trhu. Čtěte více
Zleva Martin Cígler (CEO společnosti Seyfor), László Szalóki (CEO Revolution Software), Zsolt Juhasz (business development director Revolution Software) a Martin Kudrna (výkonný ředitel a člen boardu Seyfor)

Seyfor díky akvizici společnosti Revolution Software vstupuje na maďarský trh

19. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Společnost Seyfor po akvizici Dotykačky znovu rozšiřuje své portfolio. Získává 100% podíl ve firmě Revolution Software, která je významným maďarským hráčem v oblasti vývoje a implementace ERP systémů. Transakce je dalším strategickým krokem Seyforu v působení na mezinárodních trzích a zároveň posiluje jeho pozici v oblasti implementace řešení Microsoft Dynamics 365 Business Central. Čtěte více

Jen skenování nestačí, digitalizace dokumentů šetří čas i náklady

17. 6. 2025. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: Canon)
Digitalizace dokumentů je cestou k vyšší efektivitě a bezpečnosti. Když se řekne často skloňované slovo digitalizace, většina lidí si představí pouhé oskenování dokumentů nebo celých archivů do digitální podoby. Ve skutečnosti je však problematika mnohem širší. Čtěte více

msg Plaut a Business Engineering Corporation spojují síly pro globální dodávky SAP

10. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: msg Plaut)
Společnost msg Plaut AG a japonský systémový integrátor Business Engineering Corporation (B-EN-G) oznamují uzavření strategického partnerství s cílem společně podporovat globální potřeby svých klientů v oblasti implementace systému SAP. Čtěte více