GFI Software představilo AI nástroj Eloquens pro automatizaci e-mailové komunikace

27. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zebra systems)
Řešení Eloquens od GFI Software pro automatizaci podnikové e-mailové komunikace eliminuje neefektivní činnosti v podnikové e-mailové komunikaci. Díky využití pokročilé technologie umělé inteligence přináší až 60% zkrácení času, o 70 % rychlejší reakce a 30% snížení nákladů na zpracování odpovědí.

Rozšířenost e-mailů v moderním podnikání je ohromující. V roce 2022 bylo na celém světě každý den odesláno a přijato přibližně 333 miliard e-mailů, přičemž do roku 2026 by podle odhadů mělo být odesláno až o dalších 60 miliard e-mailů denně více. Přestože značnou část z nich zachytí spamové filtry, do e-mailových schránek stále dorazí 85,7 % e-mailů, které vyžadují pozornost, popř. reakci. Pouze 30 % přijatých e-mailů vyžaduje okamžitou reakci a 62 % e-mailů je považováno za nedůležité a je možné je zpracovat hromadně.

Řešení Eloquens nejvíce ocení ti profesionální pracovníci, kteří každý den reagují na velké množství e-mailů, často rutinního charakteru. K hlavní přínosům patří:

  1. Úspora času prostřednictvím inteligentní automatizace – Eloquens se zaměřuje na redukci 2,6 hodin času, který profesionálové denně stráví nad e-maily, prostřednictvím automatizace e-mailových odpovědí s podporou AI, inteligentních třídicích systémů a automatického směrování příslušným členům týmu.
  2. Správa kontextových odpovědí – v průměru23 minut trvá obnova koncentrace po přerušení práce v důsledku e-mailové komunikace, což lze eliminovat automatickými odpověďmi založenými na znalostech, vícejazyčné podpoře, různých stylech odpovědí apod.
  3. Škálovatelné operace bez zvyšování nákladů – k zefektivněnínákladů na infrastrukturu pro správu e-mailů a lidských zdrojů nabízí Eloquens cloudovou infrastrukturu škálovatelnou podle potřeb, automatizovanou správu kampaní a integraci se stávajícími poskytovateli e-mailových služeb a CRM systémy – to vše bez potřeby dalších pracovníků při rostoucím objemu e-mailů.
  4. Vyšší produktivita díky inteligentním workflow – Eloquens je ideální pro 46 % pracovníků, kteří kvůli přerušování práce v důsledku vyřizování e-mailů nestíhají termíny, přičemž pomáhá automaticky filtrovat nedůležitou komunikaci, provádět manuální kontrolu kritických sdělení a analyzovat komunikaci v reálném čase pro optimalizaci workflow.

„E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy,“ řekl Marek Prorok, manažer prodeje řešení Eloquens ve společnosti Zebra systems. „Podle dosavadních zkušeností dochází díky Eloquens k podstatné celkové úspoře nákladů a zvýšení produktivity organizace. Zkrácení času stráveného správou e-mailů se odhaduje na 40-60 %, snížení nákladů na zpracování odpovědí o 30 %, snížení nákladů na školení nových pracovníků o 50 % a zrychlení reakce na kritická sdělení o 70 %.“

Profilová karta firmy

ZEBRA SYSTEMS, s.r.o.

ZEBRA SYSTEMS, s.r.o.

Společnost Zebra systems s.r.o. je s více než 20 lety na trhu předním distributorem s přidanou hodnotou v segmentu IT bezpečnosti a ochrany dat v České republice a na Slovensku. Vedle prodeje produktů poskytuje svým zákazníkům špičkové služby podpory a školení. Společnost je výhradním distributorem produktů značky Acronis a GFI Software a distributorem Cloudflare, N-able a Virtuozzo. O Acronis Acronis poskytuje řešení pro zálohování, ob novu po haváriích a bezpečné sdílení a synchronizaci dat.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

Jakub Opálka (Salesforce): AI přináší do oblasti CRM systémů zásadní změny

11. 6. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Rozhovor s Jakubem Opálkou, territory managerem společnosti Salesforce, odhaluje vliv umělé inteligence (nejenom) na svět podnikových CRM systémů. Kromě dopadů a využití AI v oblasti CRM platforem jsme hovořili také o bezpečnosti dat, které AI svěřujeme, nebo o vnímání důvěry v digitální éře. Prostor dostalo i působení společnosti Salesforce na českém trhu. Čtěte více

SAP ukázal, jak propojuje AI, data a aplikace. Představil také asistenty pro jednotlivé role ve firmách

9. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAP)
Na úvodním ročníku konference SAP Connect představila společnost SAP novinky v oblasti podnikové umělé inteligence, dat a aplikací. Mezi hlavní inovace patří asistenti pro jednotlivé role v prostředí Joule, rozšíření SAP Business Data Cloud o nástroj k propojení s partnerskými platformami a aplikace postavené na AI pro dodavatelské řetězce, zákaznickou zkušenost a nákup. Čtěte více

Čeští a slovenští e-shopaři tápou v datech a cenotvorbě

24. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Více než polovina e-shopařů v Česku a na Slovensku přiznává problémy při práci s daty nebo nastavením cenové strategie a 49 % velkých e-shopů se potýká s tvorbou pokročilých reportů. Průzkum společnosti Seyfor dále naznačuje, že ani zavedený ERP systém není zárukou efektivního rozhodování, pokud s ním e-shop neumí správně pracovat. Čtěte více

Progress Software zpřístupňuje důvěryhodnou GenAI firmám všech velikostí

22. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Progress)
Progress Agentic RAG (Retrieval-Augmented Generation – RAG) má za cíl zpřístupnit spolehlivou a ověřitelnou generativní AI týmům a firmám všech velikostí. Tento krok představuje zásadní milník v oblasti cenově dostupných AI inovací – zejména pro firmy, které chtějí využívat výhody velkých jazykových modelů (LLMs) s výsledky založenými na vlastních obchodních datech. Čtěte více