Komunikaci celé skupiny Heureka Group vede Martin Žabka

14. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Komunikační tým skupiny Heureka Group od března 2021 vede Martin Žabka, který nastoupil na nově vytvořenou pozici Group Head of Communications. Ve své nové roli je zodpovědný za mediální komunikaci, interní komunikaci, sociální sítě a za oblast firemní odpovědnosti pro skupinu devíti zemí střední a východní Evropy, ve kterých Heureka Group působí.

„Heureka Group je nejsilnějším hráčem e‑commerce v regionu CEE a během příštích let má ambici stát se největším online tržištěm v Evropě. Jedním z mých hlavních cílů bude posilovat pozici skupiny jako lídra evropského online nakupování,“ uvedl Martin Žabka a dodal: „Mám radost, že stávám součástí firmy, která má skutečný každodenní vliv na lidi a jako bonus má jedinečnou firemní kulturu.“

Jedním z dalších cílů Martina Žabky bude posílení Heureky jako klíčového partnera pro značky i e‑shopy jako poskytovatele datových analýz a statistik o nákupním chování zákazníků ze všech devíti zemí.

Martin Žabka získal více jak dvacetileté profesní zkušenosti v public relations, interní komunikaci a CSR ve společnostech O2, CETIN, Siemens, Sport Invest Group, Honeywell, nebo Novartis. Bohatou komunikační praxi doplnil i v PR agentuře AMI Communications, člena globální komunikační sítě Edelman. Vystudoval Fakultu multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a mezi jeho záliby patří cestování, filmy v klubu náročného diváka, botanika a planespotting.

Štítky: 

Podobné články

Heureka upravuje model služby „Ověřeno zákazníky“

13. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Skupina Heureka oznámila změny u své klíčové služby „Ověřeno zákazníky“, který vstoupí v platnost v září 2025 pro Česko a Slovensko. Zavedení nového, odstupňovaného modelu je strategickým rozhodnutím, jehož cílem je zajistit dlouhodobou udržitelnost této funkce. Čtěte více

Česká e-commerce ve druhém čtvrtletí vzrostla o 8 %, nejsilnějším měsícem byl červen

30. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Po slabším dubnu zažila tuzemská e-commerce scéna v květnu oživení, které vyvrcholilo silným červnovým růstem. Ten byl poháněn především nákupy spojenými s příchodem letní sezóny a dovolených. Stabilní zůstává průměrná výše objednávky i vysoká míra spokojenosti zákazníků. Čtěte více

Stabilní start pro českou e-commerce: První čtvrtletí přineslo 4% meziroční růst

25. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Česká e-commerce zaznamenala v prvním čtvrtletí roku 2025 meziroční růst ve výši čtyř procent. Zatímco v lednu a únoru zůstávala výkonnost pod očekáváním, výrazné zlepšení přišlo v březnu, kdy došlo k meziročnímu růstu. Zvýšený zájem byl především v sezónních kategoriích jako zahrada, cyklistické vybavení a obecně vybavení na venkovní sporty. Čtěte více

Heureka vyhlásila vítěze soutěže ShopRoku 2024. Které obchody uspěly?

4. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Soutěž ShopRoku zná své vítěze za rok 2024. Nákupní rádce Heureka.cz letos už pošestnácté ocenil nejlepší české e-shopy napříč několika kategoriemi od zákaznické oblíbenosti až po kvalitu služeb. O výsledcích jako každý rok rozhodovali, jak samotní zákazníci, tak odborná porota. Novinkou letošního ročníku je kategorie Značka roku. Čtěte více