Získejte pravidelný měsíční příjem za prodej cloudového ERP Microsoft pro menší firmy

17. 2. 2021. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: Tech Data)
Změna způsobu práce si vyžádala i změnu fungování firem. Mnoho z nich ale nebylo a není připraveno fungovat vzdáleně. Markantní je to v oblasti podnikových systémů. Pro ty, kteří potřebují mít ERP v cloudu nebo jim Excel nestačí, je tu unikátní balíčková verze řešení Microsoft Dynamics 365 Business Central. Z jeho prodeje plynou pro resellery zajímavé výhody.

I řada menších společností, startupů či e-shopů hledá vhodný podnikový systém a drahá řešení v řádech statisíců neodpovídají plánovanému rozpočtu. Ideálním nástrojem je balíčková verze řešení Microsoft Dynamics 365 Business Central, kterou představila společnost Tech Data spolu s implementačním partnerem Navertica. Tento cloudový systém pro plánování podnikových zdrojů, tzv. Enterprise Resource Planning (ERP) řešení, je možné využívat jako službu a financovat ho na bázi měsíčních poplatků. Nejsou potřeba velké počáteční investice, takže pomůže v růstu i malým společnostem.

Měnící se doba si žádá nový přístup a nová řešení. Pro ty z vás, kteří prodávají Microsoft 365 nebo jiné Microsoft produkty či je máte v plánu začít prodávat, a chcete nabídnout zákazníkům něco víc než konkurence, a ještě mít pravidelnou měsíční provizní odměnu, je přeprodej Business Central Packages ideální volbou. Teď můžete doručit klientovi řešení od A do Z, od správy počítačů, prodeje M365 až po nasazení ERP sytému typu vše v jednom, který zákazníkům pomůže s řízením jejich společnosti.

Výhodná spolupráce

Z prodeje řešení plynou pro resellery i další výhody. Tech Data změnila podmínky programu Partner2partner právě ve prospěch partnerů. Navýšily se provizní měsíční odměny z ceny za prodej přednastavených řešení Microsoft Dynamics 365 Business Central Packages v rámci P2P spolupráce, partneři mají k dispozici vzdělávací možnosti pro rozvoj identifikace příležitosti pro Business Central a zároveň marketingovou a obchodní podporu společnosti Tech Data.  Takže už není potřeba skládat vlastní pre-sales tým, který by musel rozumět produktu do hloubky, tuto část včetně implementace a podpory zastřešují Tech Data a Navertica, a vy máte tak možnost soustředit se na jiné priority.

A jaká bude vaše role? Hlavním úkolem přeprodejce je získat zájemce, a to ať už ze strany současných či nových zákazníků, a jeho následná kvalifikace a základní seznámení s řešením Business Central. Pak už předáváte štafetu dál. Po propojení zájemce s Tech Datou a implementačním partnerem už zbývá jen společné uzavření obchodu a tím zajištění pravidelné měsíční provize za každý prodaný balíček.

Ideální řešení pro SMB z různých odvětví

Komu je vhodné řešení prodávat? Tento moderní ERP systém je uceleným řešením pro řízení podnikových procesů a využívají ho firmy po celém světě. Na své si přijdou zejména menší a střední společnosti a ty, které hledají komplexní ERP systém za dostupnou cenu anebo zkrátka všichni, kteří chtějí aplikace používat, nikoliv provozovat.

NVR 365 Business Central Packages jsou jedinečným řešením tohoto typu a jeho přeprodej nabízí řadu výhod pro resellery. Více o novinkách v partnerském P2P programu, jak prodávat řešení Business Central nebo jaké výhody z toho můžou plynout pro vás, se dozvíte na webináři „Vydělávejte více na provizích z prodeje Business Central Packages“ ve středu 24. února.

Řešení společně vyvinula společnost Tech Data spolu s implementačním partnerem Navertica, a tudíž jsou jediní, kteří nabízejí tuto podobu balíčkového řešení na českém trhu. A vy ho můžete začít prodávat spolu s nimi. Pro více informací o produktu či případné spolupráci kontaktujte Naďu Vyhlídalovou ze společnosti Tech Data (nada.vyhlidalova@techdata.com).

(PR článek)

Profilová karta firmy

TD SYNNEX

TD SYNNEX

Společnost TD SYNNEX je jedním z největších celosvětových distributorů informačních technologií. Pomáháme společnostem jako HP, Dell, IBM, Microsoft — a stovkám dalších — uvádíme jejich produkty na trh a nabízíme širokou řadu služeb technické a prodejní podpory.

Pro naše obchodní partnery zajišťujeme certifikace, školení, instruktáže, podporu a pomáháme jim provádět konfigurace, instalace a financování zakoupených řešení. Mnoho hardwarových i softwarových řešení, která používáme každý den, prošlo při cestě na trh našimi logistickými centry.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

Jakub Opálka (Salesforce): AI přináší do oblasti CRM systémů zásadní změny

11. 6. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Rozhovor s Jakubem Opálkou, territory managerem společnosti Salesforce, odhaluje vliv umělé inteligence (nejenom) na svět podnikových CRM systémů. Kromě dopadů a využití AI v oblasti CRM platforem jsme hovořili také o bezpečnosti dat, které AI svěřujeme, nebo o vnímání důvěry v digitální éře. Prostor dostalo i působení společnosti Salesforce na českém trhu. Čtěte více

Fortinet má nové řešení pro ochranu e-mailu a dalších podnikových nástrojů

24. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Fortinet)
Společnost Fortinet rozšířila své portfolio zabezpečení dat a produktivity – řešení FortiMail nově nabízí sadu FortiMail Workspace Security. Nové funkce upevňují pozici FortiMailu jako nejširší a nejpřizpůsobitelnější platformy pro zabezpečení e-mailu a dále rozšiřují ochranu i na webové prohlížeče a nástroje pro spolupráci. Čtěte více
Zleva Martin Cígler (CEO společnosti Seyfor), László Szalóki (CEO Revolution Software), Zsolt Juhasz (business development director Revolution Software) a Martin Kudrna (výkonný ředitel a člen boardu Seyfor)

Seyfor díky akvizici společnosti Revolution Software vstupuje na maďarský trh

19. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Společnost Seyfor po akvizici Dotykačky znovu rozšiřuje své portfolio. Získává 100% podíl ve firmě Revolution Software, která je významným maďarským hráčem v oblasti vývoje a implementace ERP systémů. Transakce je dalším strategickým krokem Seyforu v působení na mezinárodních trzích a zároveň posiluje jeho pozici v oblasti implementace řešení Microsoft Dynamics 365 Business Central. Čtěte více

Jen skenování nestačí, digitalizace dokumentů šetří čas i náklady

17. 6. 2025. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: Canon)
Digitalizace dokumentů je cestou k vyšší efektivitě a bezpečnosti. Když se řekne často skloňované slovo digitalizace, většina lidí si představí pouhé oskenování dokumentů nebo celých archivů do digitální podoby. Ve skutečnosti je však problematika mnohem širší. Čtěte více